Citat:
Ursprungligen postat av
Kommunistfittan
Haha, sluta projicera. Det är du som inte kan bestämma dig för vad du tycker.
Ok, då ändrar vi ordet eftersom att du uppenbarligen inte tycker att den logiska följden av jippoföreningar är plastsupportrar till jipposupportrar. Nöjd eller är det också projicering?
Citat:
Ursprungligen postat av
Kommunistfittan
Så i slutändan är det bara Showan som är plast? Det kan jag leva med att du tycker, kunde inte bry mig mindre om honom.
Och varför låter ni då han agera som han gjort? Hade jag varit malmöit hade jag kastat ut fanskapet då han förbrukat sina chanser.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kommunistfittan
Politik är plast? Jävlar, där var det väldigt många supporterskaror som med ett svep blev plast.
När sa jag att politik är plast? Jag sa att det är en sak som folk stör sig på med er. Hur fick du in plast i det?
1000 kr på att du nu tänker kontra med "men vaddå! du sa ju att vi var plastsupportrar?"... Ni är både plast och riktigt jävla avskyvärda. Försök hålla två tankar innanför skånska skallbenet för fan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kommunistfittan
Och ni försvarar en snubbe som har kört en galge upp i röven på folk.
Hahaha du är så jävla oinsatt så det finns inte! För det första, vilka menar du med "ni"? Jag är inte gnagare! För det andra, vet du vilka följder det där fick för gnaget? Det var t.ex. efter det som AIK-stilen grundades för att motverka sånt. Vilka har då försvarat det menar du?
Även om du hittar nån som gjort det så tycker jag att det är 1000 ggr värre att försvara en pedofil.