2017-07-22, 01:06
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggaassgasgas
Så för att ni kör tifon av klass och "kör på bra på läktaren" (vad fan du nu menar med det?), även fast ni inte kört på bra dom senaste 2 åren, är ni inte plast?

Det jag ser är en jippoförening som kör fula banderoller om stockholms blodbad (vad fan var det för hån anyway?) och att gnaget är nynazister (vilket måste stämma för det står ju i Aftonbladet), men vågar aldrig konfrontera några av era motståndare. Istället låter ni Showan grina ut om hånen mot honom (det där skånska skallbenet) i Aftonhoran och står bakom polisen och ropar...
Nu är ju detta supportertråden och inte firmatråden. Men enligt dig är det en supporterskaras våldskapital som avgör huruvida dom är "plastiga" eller inte? Jag tror du är ganska ensam om den åsikten.
Citera
2017-07-22, 02:44
Medlem
Citat:
Det jag ser är en jippoförening
Innan var det bara supportrarna och inte föreningen som var plast, men nu är en MFF en "jippoförening" (vilket betyder exakt vad??). Kan du bestämma dig för vilken åsikt du har?
Citat:
som kör fula banderoller om stockholms blodbad (vad fan var det för hån anyway?)
Egentligen var den ju ganska fattig, men med tanke på att han där Fonzen eller vad gnällkärringen kallar sig och diverse andra stockholmare kved rätt högljutt om den så blev den ändå ganska lyckad.
Citera
2017-07-22, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Nu är ju detta supportertråden och inte firmatråden. Men enligt dig är det en supporterskaras våldskapital som avgör huruvida dom är "plastiga" eller inte? Jag tror du är ganska ensam om den åsikten.
Sa jag att det var det enda som avgjorde?

Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Innan var det bara supportrarna och inte föreningen som var plast, men nu är en MFF en "jippoförening" (vilket betyder exakt vad??). Kan du bestämma dig för vilken åsikt du har?

Egentligen var den ju ganska fattig, men med tanke på att han där Fonzen eller vad gnällkärringen kallar sig och diverse andra stockholmare kved rätt högljutt om den så blev den ändå ganska lyckad.
Haha, jippon är till för supportrar... Gick du färdigt grundskolan? Vet du vad dom flesta troligtvis störde sig på? Att ni först grinar ut i media om banderollerna mot Showan och sen gör ni en banderoll som hyllar ett massmord och en till som hånar en gnsgare som var nära att dö. Ni är jävligt fula och fega. Ni har både försökt fylla svenska läktaren med politik och ni har försvarat en dömd pedofil, det är det man stör sig mest på med er.
Citera
2017-07-22, 11:54
Medlem
Citat:
Haha, jippon är till för supportrar... Gick du färdigt grundskolan?
Haha, sluta projicera. Det är du som inte kan bestämma dig för vad du tycker.
Citat:
Vet du vad dom flesta troligtvis störde sig på? Att ni först grinar ut i media om banderollerna mot Showan och sen gör ni en banderoll som hyllar ett massmord och en till som hånar en gnsgare som var nära att dö. Ni är jävligt fula och fega.
Så i slutändan är det bara Showan som är plast? Det kan jag leva med att du tycker, kunde inte bry mig mindre om honom.
Citat:
Ni har både försökt fylla svenska läktaren med politik
Politik är plast? Jävlar, där var det väldigt många supporterskaror som med ett svep blev plast.
Citat:
och ni har försvarat en dömd pedofil, det är det man stör sig mest på med er.
Och ni försvarar en snubbe som har kört en galge upp i röven på folk.
Citera
2017-07-22, 14:51
Bannlyst
Citat:
Sa jag att det var det enda som avgjorde?

Haha, jippon är till för supportrar... Gick du färdigt grundskolan? Vet du vad dom flesta troligtvis störde sig på? Att ni först grinar ut i media om banderollerna mot Showan och sen gör ni en banderoll som hyllar ett massmord och en till som hånar en gnsgare som var nära att dö. Ni är jävligt fula och fega. Ni har både försökt fylla svenska läktaren med politik och ni har försvarat en dömd pedofil, det är det man stör sig mest på med er.

Hammarby Publiksnitt
2010 6 864 (första året i Superettan)
2012 8 463 (Söderstadion tog in 14 000)
2016 22 885

https://bajenfakta.wordpress.com/publik/
Där har du plast!
Senast redigerad av ytmamz 2017-07-22 kl. 14:55.
Citera
2017-07-22, 14:55
Medlem
Citat:
Haha, sluta projicera. Det är du som inte kan bestämma dig för vad du tycker.
Ok, då ändrar vi ordet eftersom att du uppenbarligen inte tycker att den logiska följden av jippoföreningar är plastsupportrar till jipposupportrar. Nöjd eller är det också projicering?

Citat:
Så i slutändan är det bara Showan som är plast? Det kan jag leva med att du tycker, kunde inte bry mig mindre om honom.
Och varför låter ni då han agera som han gjort? Hade jag varit malmöit hade jag kastat ut fanskapet då han förbrukat sina chanser.

Citat:
Politik är plast? Jävlar, där var det väldigt många supporterskaror som med ett svep blev plast.
När sa jag att politik är plast? Jag sa att det är en sak som folk stör sig på med er. Hur fick du in plast i det?

1000 kr på att du nu tänker kontra med "men vaddå! du sa ju att vi var plastsupportrar?"... Ni är både plast och riktigt jävla avskyvärda. Försök hålla två tankar innanför skånska skallbenet för fan.

Citat:
Och ni försvarar en snubbe som har kört en galge upp i röven på folk.
Hahaha du är så jävla oinsatt så det finns inte! För det första, vilka menar du med "ni"? Jag är inte gnagare! För det andra, vet du vilka följder det där fick för gnaget? Det var t.ex. efter det som AIK-stilen grundades för att motverka sånt. Vilka har då försvarat det menar du?

Även om du hittar nån som gjort det så tycker jag att det är 1000 ggr värre att försvara en pedofil.
Citera
2017-07-22, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ok, då ändrar vi ordet eftersom att du uppenbarligen inte tycker att den logiska följden av jippoföreningar är plastsupportrar till jipposupportrar. Nöjd eller är det också projicering?

Och varför låter ni då han agera som han gjort? Hade jag varit malmöit hade jag kastat ut fanskapet då han förbrukat sina chanser.

När sa jag att politik är plast? Jag sa att det är en sak som folk stör sig på med er. Hur fick du in plast i det?

1000 kr på att du nu tänker kontra med "men vaddå! du sa ju att vi var plastsupportrar?"... Ni är både plast och riktigt jävla avskyvärda. Försök hålla två tankar innanför skånska skallbenet för fan.

Hahaha du är så jävla oinsatt så det finns inte! För det första, vilka menar du med "ni"? Jag är inte gnagare! För det andra, vet du vilka följder det där fick för gnaget? Det var t.ex. efter det som AIK-stilen grundades för att motverka sånt. Vilka har då försvarat det menar du?

Även om du hittar nån som gjort det så tycker jag att det är 1000 ggr värre att försvara en pedofil.

Du kallar Malmö för "plast" men har ingen trovärdighet eller argument som backar upp ditt påstående.

Malmö ligger 2a publikligan i allsvenskan under 2000-talet
http://www.fotbolldirekt.se/2014/02/08/fakta-de-ar-allsvenskans-basta-publiklag-pa-2000-talet-2/

och har slutat topp 3 stort sett över hela 2000-talet i publikligan.

Att ha 6 800 i publiksnitt som Hammarby hade sitt första år i superettan för att gå till en markant ökning 2016 med 22 800 i publiksnitt definerar ordet som du så gärna överdoserar "plast".

Hammarby definerar plast
underlaget i er "arena" definerar er idenditet som fans och klubb dvs plast.
Hammarby Boule https://m.facebook.com/hammarbyboule/?locale2=sv_SE

Vill du diskutera enskilda individer eller våld finns det andra sektioner på flashback som tillåter det.

Din definition utav vad ordet "plast" innebär är en illusion.

lägg ner crackpipan
Senast redigerad av ytmamz 2017-07-22 kl. 15:23.
Citera
2017-07-22, 15:08
Bannlyst
hammarby är Sveriges Chelsea.
När det blåser så flyr dom.
Senast redigerad av ytmamz 2017-07-22 kl. 15:22.
Citera
2017-07-22, 15:32
Bannlyst
hammarby spelar i samma liga som AFC och Dalkurd när det kommer till plastighet.
Citera
2017-07-22, 15:49
Medlem
erikp121s avatar
En malmöbög med judestjärnan som symbol tar sig ton (på fyllan?). Kul.

Som idioten nämner så ökade vi i snitt varje år (vad jag vet) från första säsongen i s1 till sista.

Malmö vad snittade ni i superettan när ni var nere? Hittar inga siffror på det. Det var väl bara 1 säsong också.

När det inte ens blåser flyr malmö vad jag har erfarat.
Citera
2017-07-22, 18:26
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Hammarby Publiksnitt
2010 6 864 (första året i Superettan)
2012 8 463 (Söderstadion tog in 14 000)
2016 22 885

https://bajenfakta.wordpress.com/publik/
Där har du plast!

Nej där har du publikutveckling, över 20 000 i snitt senaste tre åren och runt 40 matcher på raken med över 20 000 sålda.
Citera
2017-07-22, 19:41
Medlem
Gallachers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Nej där har du publikutveckling, över 20 000 i snitt senaste tre åren och runt 40 matcher på raken med över 20 000 sålda.
Håller med. Förstår inte riktigt kritiken mot lag som ökar sina publiksnitt.
Hammarby i fråga har också alltid haft en bra läktarkultur oavsett 6000 eller 25000 på läktarna, så det finns egentligen inget att diskutera. Uppgången av publiksnittet skedde dessutom i motgång så ja..

Jag kan ju med handen på hjärtat skämmas över att vi var 6000 på Sundsvall hemma 2008, men är väldigt stolt över att vi aldrig är under 15000 idag. Det är en utveckling för alla lag och dess supportrar att sträva efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in