Citat:
Ursprungligen postat av
magiciadehex
Man kan tänka sig att det kan finnas ett antal personer inom polisen, socialtjänsten och andra "bra-att-ha-hållhakar-på"-personer som Johanna haft sex med.
Med tanke på att hon klarat sig så pass länge.
Ja, hon använder sexualitet som vapen via sex med tonåriga flyktingkillar för att idka utpressning, hon erbjuder sina tjänster där hon tror hon kan erhålla vinstvinning. Ändamålet är nog dubbelbottnat - dels för egna lustar och dels för att tystna ner och binda personer till sig för att få en hållhake.
Det ligger nog nära till hands vad eller vem det än gäller från interna relationer till andra samhällsskikt.
Sen har hon givetvis insett i sin grundläggande personlighet att man kan tjäna pengar på det i vissa lägen som eskort.
Skulle tippa att hon även erbjuder detta till manliga hitman med tanke på vad tatueraren fick uppleva.
Citat:
Dessa lär i så fall, förhoppningsvis och med rätta, vara oroliga nu när de fått erfara att Johanna är en impulsstyrd och korkad glappkäft.
Ja, blir hon trängd tar hon garanterat fram ess ur rockärmen, hon har inga skrupler. Bryr hon sig inte om sina närmaste och tycker de ska dö eller kan säljas till satan så finns det nog grund för oro när/om hon går till attack.
I den inre kretsen ses ett mönster - den som går emot JM attackeras av olika grad.
Mamman är hatad och borde vara död för att hon gränssatt henne en längre tid. Hon anses väl påverka pappan och är avskydd. Pappan i sin tur fick sona med livet när han stängde portmonnän. DB har väl stulit pengar (han är arg på hennes tonårssex och tycker hon ska gilla läget då hon skämt ut dem) och därav är han nog enklare att offra.
Systern förtalas istället - där råder mer avundsjuka, kanske för att hon och pappan var framgångsrika tillsammans. Hon har väl inte aktivt påverkat JMs person på samma sätt.
JB försökte hon skylla på gällande sexfilmen men fick backa då hon protesterade hej vilt - med nån hållhake:
"Våga bara hitta på att det är jag! Jag kommer fucka ditt liv. Tro mig kommer se till att alla får veta hur du är."
"Nej nu är du körd."
"Nu kommer allt komma fram."
"Det ska jag se till"
"Du ska få se"