Citat:
Ursprungligen postat av
57Emma
Bra aspekt av det vi vet. Viktig iakttagelse.
Mamman förstår inte hur dåligt Patrik mår för då hade de (föräldrarna) slängt sig i bilen för att hämta honom. Men varför då denna täta telefonkontakt hela tiden, han skulle dessutom höra av sig när han satt på nästa tåg.
Jag skulle själv känna mig förföljd av mina egna föräldrar. Känns lite som de kränker hans personliga integritet samt har en för mig onaturlig kontroll över en vuxen son.
Håller med, verkar som mamma fullkomligt styr denna stackare, " ring när du gått på tåget" hallå grabben är 22 år, tror ej ett jota på att han har en psykos, är det någon annan än mamma och pappa som uttalat något om detta, jag kan ha missat men har någon klasskamrat sagt något om hans mående innan han åkte från Falun.
Pappa säger han har aldrig hållit sig borta tidigare, MEN nu är det inte otroligt att han håller sig borta självmant.
Den här HP gruppen, har ej kollat där men menar ni på fullt allvar att föräldrarna sitter och skriver, plockar bort kommentarer/folk, helt jävla otroligt deras son har försvunnit och de sitter på facebook .
Absolut man reagerar olika som förälder helt klart , mitt barn har försvunnit med psykos, och jag har fullt upp med att fixa för en student fest, mellan varven så sitter jag på facebook.
Nej nej något märkligt är det.