Citat:
Ursprungligen postat av
Harley70
Jag fick mailsvar idag ifrån PW. Nu outar jag mig för henne men det är det värt. Jag ställde frågan om pilot fortfarande inte var nämnd i tråden. Hon svarade då att - du får inget svar på din fråga. Detta kan man tolka på olika sätt.. tidigare ska ju PW sagt att pilot INTE nämnts i tråden. Antingen har han nu nämnt de sista dagarna eller så vill hon helt enkelt inte svara på frågan längre.. intressant!
Mycket intressant! Från att kategoriskt ha hävdat att mannen med pilotglasögon
inte har nämnts i tråden, till att - som nu - inte vilja svara på frågan, så kan denna förändring i förhållningssätt tolkas som att han nu
kan finnas nämnd. Det är
inte säkert, men det
skulle mycket väl kunna vara så. Det här kan vara den attitydförändring hos PW, som man väntat på skulle ske den dag det rätta namnet dök upp. Hon har, enligt mig, framstått som ärlig och trovärdig. Bara en spekulation från min sida, naturligtvis.
Då är det bara att tänka tillbaka på vilka som är nämnda i tråden
efter dementierna angående TS, RT och MR (glömde jag någon?) och fortsätta därifrån.
Jag tycker dock att man ska vara lite försiktig med konkreta utpekanden, tills man vet. Det är bara att gå till sig själv; vill jag bli uthängd för något jag inte är inblandad i? Personernas barn hamnar i känsliga lägen också, om deras kompisar med föräldrar läser här och "upplyser" ev. barn till de som hängs ut här.