2017-07-21, 11:48
Medlem
Visst är det bra när det kommer fram namn.
Men lite underlag borde följa med om man nu ska hänga ut någon kan man tycka.

Vissa här blir tydligen jätteglada när det dyker upp namn utan någon verklig anledning.
Visst..folk får något att gräva i och jobba med men till vilken nytta.
Ska man "rota" runt bland alla från Mariestad inkl kransorter så blir det jävligt mycket att gå igenom till ingen nytta.

Nej. Det kan bara finnas en eller några som föredrar att det kastas ut namn till höger och vänster och det finns oftast en bra förklaring...
Citera
2017-07-21, 11:59
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
Jag fick mailsvar idag ifrån PW. Nu outar jag mig för henne men det är det värt. Jag ställde frågan om pilot fortfarande inte var nämnd i tråden. Hon svarade då att - du får inget svar på din fråga. Detta kan man tolka på olika sätt.. tidigare ska ju PW sagt att pilot INTE nämnts i tråden. Antingen har han nu nämnt de sista dagarna eller så vill hon helt enkelt inte svara på frågan längre.. intressant!

Visst är det intressant! Jag väljer alternativ 1, att namnet har nämnts under den senaste tiden.
Citera
2017-07-21, 12:00
Medlem
Donnabella6s avatar
Citat:
Jag fick mailsvar idag ifrån PW. Nu outar jag mig för henne men det är det värt. Jag ställde frågan om pilot fortfarande inte var nämnd i tråden. Hon svarade då att - du får inget svar på din fråga. Detta kan man tolka på olika sätt.. tidigare ska ju PW sagt att pilot INTE nämnts i tråden. Antingen har han nu nämnt de sista dagarna eller så vill hon helt enkelt inte svara på frågan längre.. intressant!
Ja,det är intresssant.
Om.hon nu sa det överhuvudtaget att ingen är nämnd.
Och även om.hon sa det,fann jag det märkligt hela saken.
Hon har ju tystnadsplikt så vad ska hon svara.
Hon är ju tvungen att säga nej el som nu sist till dig :du får inget svar på din fråga.
Jag tycker hela hennes inblandning från början ,att hon överhuvudtaget beblanda sig är märklig.....
Hon är inte trovärdig enl mig...
Men intressant är det att hon nu använder :du får inte svar på din fråga.....hmmmm
....
Citera
2017-07-21, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Bra jobbat - RT (RA) har jag som inblandad.

Noterbart. RT(RA) ingick i grupperingarna 3A och 4. Syntes typ alltid på stan och inte helt ovanligt i shorts.
Citera
2017-07-21, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella6
Ja,det är intresssant.
Hon är ju tvungen att säga nej el som nu sist till dig :du får inget svar på din fråga.
Jag tycker hela hennes inblandning från början ,att hon överhuvudtaget beblanda sig är märklig.....
Men intressant är det att hon nu använder :du får inte svar på din fråga.....hmmmm
....

Jag anser att PW är väldigt trovärdig. Hon skulle kunna skita i att svara, men väljer att ge ett indirekt svar och tolkas av oss som vet vad hon har svarat tidigare: Pilot är NU nämnd i tråden.
Citera
2017-07-21, 12:07
Medlem
Citat:
Ja,det är intresssant.
....
Jag tycker nog att PW är trovärdig. Det kan också vara så att hon faktiskt indirekt vill få oss att förstå något.. bara min egen spekulation.. Så klart vill PW högst av allt att detta klaras upp, det är jag säker på. PW skrev även att hon fått mail tidigare så jag tror på de som säger att de fått svaret att pilot INTE varit nämnd i tråden tidigare..
Citera
2017-07-21, 12:09
Medlem
Citat:
Ja,det är intresssant.
....

PW håller sig inte alltid till spelreglerna inom journalistik. På gott och ont kan sägas. När hon är fel ute och glömmer att hon är journalist och inte pöbel så kan det bli riktigt fel.
Citera
2017-07-21, 12:23
Medlem
Donnabella6s avatar
Citat:
Jag tycker nog att PW är trovärdig. Det kan också vara så att hon faktiskt indirekt vill få oss att förstå något.. bara min egen spekulation.. Så klart vill PW högst av allt att detta klaras upp, det är jag säker på. PW skrev även att hon fått mail tidigare så jag tror på de som säger att de fått svaret att pilot INTE varit nämnd i tråden tidigare..
Aha,nu tror jag på henne.
När du sa hon fått mail förut.
Ja,jag har undrat ,hon om.nån vill ju oxå självklart att d uppklaras.
Min första instinkt var att hon ville säga nåt med det svaret.
Ja,detta är INTRESSANT!
Guld stjärna til dig som.lägger ut.
Frågan är vart Ugglis gömmer sig?
Han svara på ditt inlägg ang detta men ej ang det ALLA undrar om.....
Citera
2017-07-21, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Visst är det intressant! Jag väljer alternativ 1, att namnet har nämnts under den senaste tiden.
Snälla ugglan! Varför svarar du inte frågorna du får om KGM?
Citera
2017-07-21, 12:30
Medlem
Som vissa av er har sett så håller jag det helt öppet vem som är GM och dess medhjälpare. Men jag prioriterar idag några grupperingar framför andra och ni som kan och vill diskutera personer som kan vara intressanta i dessa grupperingar så skriv era funderingar här i tråden eller PM till mig. Upp till dig vilket du vill göra.

Jag har benämnt grupperingarna som jag prioriterar idag till Grupp 3A ( Många här gick under begreppet punkare. För vissa var detta gäng en större grupp av ungdomar som ligister, bråkstakar, misshandlare, vissa av dem flummare ) Flera exempel på personer i denna grupp har jag sett upptagna i tråden redan.

Den andra grupperingen kallar jag grupp 4 och här återfinns flertalet namn från grupp 3A men även andra namn. I denna gruppen har vi missbrukare i olika former, flummare och de som "bara" rökar på en del, kriminella.

Kan man få lite hjälp att sortera in lite namn i grupp 3A och 4. Samma namn kan vara i båda grupper.
Citera
2017-07-21, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EPA80
Som vissa av er har sett så håller jag det helt öppet vem som är GM och dess medhjälpare. Men jag prioriterar idag några grupperingar framför andra och ni som kan och vill diskutera personer som kan vara intressanta i dessa grupperingar så skriv era funderingar här i tråden eller PM till mig. Upp till dig vilket du vill göra.

Jag har benämnt grupperingarna som jag prioriterar idag till Grupp 3A ( Många här gick under begreppet punkare. För vissa var detta gäng en större grupp av ungdomar som ligister, bråkstakar, misshandlare, vissa av dem flummare ) Flera exempel på personer i denna grupp har jag sett upptagna i tråden redan.

Den andra grupperingen kallar jag grupp 4 och här återfinns flertalet namn från grupp 3A men även andra namn. I denna gruppen har vi missbrukare i olika former, flummare och de som "bara" rökar på en del, kriminella.

Kan man få lite hjälp att sortera in lite namn i grupp 3A och 4. Samma namn kan vara i båda grupper.

Ser att många namn redan har figurerat i tråden och fler finns. Någon av dem kan veta något och kanske någon av dem närmar sig stunden för att prata ... Man såg personer i dessa grupper jämt och överallt i stan så någon här tror jag vet. Börjar fylla på lite namn ...

3A: RT (RA), CQ, SE och TE, JK, ML, MT, PT, ?T, KL, DL,
4: ML, KL, DL, PU, PK, JL, J?,
Citera
2017-07-21, 12:45
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:

Mycket intressant! Från att kategoriskt ha hävdat att mannen med pilotglasögon inte har nämnts i tråden, till att - som nu - inte vilja svara på frågan, så kan denna förändring i förhållningssätt tolkas som att han nu kan finnas nämnd. Det är inte säkert, men det skulle mycket väl kunna vara så. Det här kan vara den attitydförändring hos PW, som man väntat på skulle ske den dag det rätta namnet dök upp. Hon har, enligt mig, framstått som ärlig och trovärdig. Bara en spekulation från min sida, naturligtvis.

Då är det bara att tänka tillbaka på vilka som är nämnda i tråden efter dementierna angående TS, RT och MR (glömde jag någon?) och fortsätta därifrån.

Jag tycker dock att man ska vara lite försiktig med konkreta utpekanden, tills man vet. Det är bara att gå till sig själv; vill jag bli uthängd för något jag inte är inblandad i? Personernas barn hamnar i känsliga lägen också, om deras kompisar med föräldrar läser här och "upplyser" ev. barn till de som hängs ut här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in