2017-07-20, 23:03
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekkasus
Två av barnen var inte avlidna när polis klev in utan dog senare, fy faaan.
Fasansfullt, vilken tragik. Man vill inte föreställa sig hur detta gått till. Mardröm.
Citera
2017-07-20, 23:03
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Ja svenskar gör också sådana saker, men det var inte riktigt det jag menade. Jag menade att alla faktorer kan spela in, även religion och kultur.

Därmed inte sagt att det endast är personer av en viss kultur som gör något sådant, men en viss kultur kan vara överrepresenterad. Man kan inte bara stryka en faktor och säga att den är betydelselös.

Det menade jag inte heller. självklart begår svenskar också brott. Skrev själv tidigare i ett inlägg att mycket spelar in kultur, värderingar, moral eller avsaknad av moral oftast finns en gemensam nämnare religion. Precis som du säger viss kultur är överrepresenterade, det vet de flesta idag.
Men jag blir så jäkla trött på det eviga kommentarerna - det är män - svenskar begår också brott. VI VET DET men lik förbannat är det oftast inte svenskar
Citera
2017-07-20, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Är polacker bra eller dåliga invandrare?

Vad har du för kriterier?
Citera
2017-07-20, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katta30
Vad har du för kriterier?
Lugna, jobbar osv?
Citera
2017-07-20, 23:10
Medlem
PlainJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Borde inte 01 vara en lägenhet på bottenvånigen? Är det inte ofta så man börjar räkna? Branden var väl högst upp i huset. På tredje våningen?

Lägenhet 1201 är vänster lägenhet på våning tre.
Citera
2017-07-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Lugna, jobbar osv?

de jag känner är som folk är mest. Jobbar, har ungarna på dagis eller skola. Äter pannkakor på torsdagarna, firar Midsommar...
sen finns det andra också...det finns ju svenskar med...
Citera
2017-07-20, 23:12
Medlem
Detta verkar vara ett solklart case av gravt krigsskadad snubbe i kombination med snedfylla.
Citera
2017-07-20, 23:19
Bannlyst
Vad tror ni, kvävde han alla brottsoffer?
Citera
2017-07-20, 23:29
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic

Kvävde? Vad vi har fått fram så är de knivskurna i halsen. Någon länkade till en kvinna som var förtvivlad över denna massaker där 2 st skulle ha fått halsen avskuren (obekräftade uppgifter)
Citera
2017-07-20, 23:30
Medlem
Citat:

Gissar på att han skar halsen eller knivade alla fyra till döds. Strypa alla fyra en efter en? Nja men visst dårar finns det gott om.
Citera
2017-07-20, 23:33
Medlem
QueenKoralls avatar
Citat:

Med tanke på att halsarna var avskurna/svåra skador i halsarna - Så visst kan dom ha kvävts. Är luftstrupen avskuren så kvävs man antagligen. Eller så har dom förblött.
Oerhört tragiskt
Citera
2017-07-20, 23:34
Medlem
zemfiras avatar
Någon frågar på MGM & BO Facebook-tidslinje vem dom blivit mördade av varav någon svarar "dom vet inte ännu, familjen är påväg"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in