Citat:
Ursprungligen postat av
Harley70
Precis!!! Det klart att vi måste hjälpas åt med det här!! Det är väl inte "äran" att ha gjort det på egen hand som är viktig!?!? Fan det har gått 25 År!!! Att det blir spekulationer och att vissa oskyldiga hängs ut får det vara värt! Den skulden får GM ta på sig som inte erkänt vad den gjort!
Jag har redan skrivit att det sista som jag bryr mig om är någon "ära" eller någon "belöning". Det jag gör, gör jag helt ideellt och av ren välvilja. Osjälviskt.
För övrigt betackar jag för den taskiga ton som används mot och om mig i de senaste inläggen. Tror ni att jag blir särskilt samarbetsvillig av att läsa attackerna som ni skriver? Kan ni åtminstone försöka respektera det faktum att jag först vill försöka reda ut vad som pågår med tanke på att nya användare väller in i tråden och droppar namn hej vilt (företrädesvis i PM) och inte bara kasta mig rakt ut i tråden och
riskera att helt okritiskt falla offer för "trollerier"? (Nu föreligger den risken ändå.) Många andra gör tvärtom och det är ju deras problem ...
Jag vill i lugn och ro försöka skaffa mig en egen bild först, och så här långt passar mannen som hand i handske utifrån det som vi vet - särskilt efter det som framkom i Radio Skaraborg. Mannen bor i Mariestad, har aldrig nämnts i tråden (!) och var på stadshotellet den aktuella kvällen. Vi kan börja där.