2017-07-13, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan1112
Extremt sällan man hittar någon seriös svensk tjej på den sidan. Vet inte säkert, men tror att Innocentbellaas är samma personer som ligger bakom Sotaemmiiss m.fl. Hon svarar inte mig, förmodligen för att hon känner igen mitt kik namn. Om hon bor i Alby så håll dig undan. Men om hon är serios får du gärna hojta till.

Japp! Det är samma upplägg och samma gata i Alby. Så det är garanterat rånarligan.
Citera
2017-07-14, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonur
Japp! Det är samma upplägg och samma gata i Alby. Så det är garanterat rånarligan.
om någon råkar ut för nåt obehagligt hoppas jag man skriver det här.
själv skulle jag aldrig någonsin besöka alby eller liknande ställen.
Citera
2017-07-14, 11:00
Medlem
porsches avatar
Tror vi skippar Innocentbellaas.
Däremot är det dumt att dra alla dessa ställen
över en kam.
Har genom åren haft riktigt läckra stunder
i Norsborg, Rinkeby, Rågsved o Flemingsberg.
Bra att följa magkänslan o låt helst inte
första mötet ske sen kväll ute på undanskymd plats
i dessa områden.
Men vill man hitta guldkornen får man ibland
chansa.
Seriösaste svenska brudarna hittas på rosa sidan
Citera
2017-07-15, 07:29
Medlem
Robqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Sthlm,
jag tror han menar den tjejen som kallar sig för Seexy som annonserar nästan dagligen på Rosa.
hon brukar skriva i sin rubrik "kåt 22-årig tjej med stora bröst"
några stora bröst har hon inte men är en trevlig söt tjej.
träffade henne när hon va ny för några år sen o ganska tillbakadragen.
nu har hon säkert blivit lite mer varm i kläderna
Oki.
Tack för info.
Citera
2017-07-16, 10:01
Medlem
Ni som har koll på bland annat Rosa Sidan, Såg ett namn där," Gaby ", någon som vet något om den kvinnan?.Jag har haft kontakt med en kvinna på en dejtingsajt verkar /möjligen? kunna vara hon ( har inte träffat henne IRL ännu ) ,Undrar om det möjligen är samma q ?
Senast redigerad av Monday1 2017-07-16 kl. 10:13.
Citera
2017-07-17, 09:09
Medlem
Hej!

Är det någon här som har träffat "Molly93" som annonserar titt som tätt på Rosa? För mig spelar det ingen roll om jag ringer direkt när annonsen kommer, någon timme senare eller sent på kvällen, hon svarar aldrig.
Citera
2017-07-17, 11:41
Medlem
porsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannen-88
Hej!

Är det någon här som har träffat "Molly93" som annonserar titt som tätt på Rosa? För mig spelar det ingen roll om jag ringer direkt när annonsen kommer, någon timme senare eller sent på kvällen, hon svarar aldrig.

Inte träffat.
Alla tjejer hatar stalkers, så ser de samma nummer som försökt
flera gånger på raken eller otroligt många gånger på några dar
så blockar dem dig.
Tänk såhär: De tjejer som inte är intresserade av att träffa mig
har jag förmodligen ingen trevlig stund med ändå.
Citera
2017-07-17, 11:55
Medlem
porsches avatar
Beröm till unga fröken EmmaE på rosa
Inte bimbo, porrigast eller billigast
men jäklar vilken åktur hon bjuder på i bingen.
Inget för otränade gubbar med hjärtproblem
Lite ug så styr gärna.
Citera
2017-07-17, 11:58
Medlem
Grejen är att jag har flera kontantkort och provat med olika nummer just pga risken att jag använt någon av dem för många gånger. Dock värdefull information du kommer med.
Jag tänker även att det finns ingen info om henne, ingen som har träffat henne trots att hon är ung, ser bra ut, gör analt och även är kinky som många efterfrågar. Lite konstigt i min bok, men folk kanske vill hålla sitt guldkorn för sig själv.
Citera
2017-07-17, 12:15
Medlem
Varför hon inte svarar eller hör av sig vet hon bara själv. Det kan helt enkelt vara som så att hon har "stamkunder" så att hon klarar sig.

Är det så att hon inte svarar, så strunta i henne.

Behöver bara gå till mig själv. Träffar jag någon som jag hade trivts med, behåller jag info för mig själv. Även om hon träffar andra så är det inget jag bidrar med. Byta info är helt normalt, men bara dela med sig för att tillfredsställa andra ser jag inget behov av.

Det är bara att läsa här i tråden hur många frågor som ställs. "har du träffat?", "någon som har info om...?" osv.
Citera
2017-07-17, 12:47
Medlem
Jo, hon skriver ju att hon gärna tar träffar folk som hon har träffat tidigare. Dock en aning konstigt att hon annonserar hela tiden om hon har stamkunder...

Jo, precis som du säger är det bäst att strunta i någon som inte svarar/vill träffa en.

Nej, jag förstår det men faktum är många gärna gör det, tyckte bara att det var konstigt att den typen av tjej finns det noll info om.
Citera
2017-07-17, 23:51
Medlem
Det är också lite konstigt att Molly93 stängde av kommentarsfunktionen direkt efter att hon hade reggat profilen...
Ibland dyker det upp nya tjejer som är unga, snygga, har ganska billiga priser, kommertarsfunktionen avständ, dom annonserar jättemycket men det är stört omöjligt att få tag på personen. Sen efter ett tag så är personen helt inaktiv. Utöver Molly93 så tänker jag på tex de här personenerna:
Tindra92
Majaaa
Lindis
Idavida
m.fl.

Någon som har träffat dom? Fått något svar? Inte? Lite märkligt... men jag antar att ni ringde från ett oreggat kontantkort också...
Vissa personer skriver uttryckligen "ringa gärna från registrerat nummer".

Men det här är bara mina spekulationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in