Citat:
Ursprungligen postat av
Halloween2
Lika tråkigt som ditt inlägg här, hade tråden gått till din nivå hade tråden fyllts utav såna här inlägg bara för den inte går till ''din''klubb. Lägg ner bara, Varför skulle City vara ett tråkigt klubbval när det förmodligen är den klubben som kommer ändras mest under sommaren ?
Jag är inte upprörd för att han inte gått till “min klubb”, jösses...
Hade jag fått välja skulle han stannat i ASM men PL behåller sin fruktansvärda dragningskraft för vissa spelare. Sedan ville han väl spela under Guardiola som jag förstod det. Aja, Monaco drog in en bra hacka i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
foool13
Argh...
Mycket tung värvning av Chelsea.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ferry31
Undrar vart Sneijder hamnar nu när han brutit kontraktet med Galatasaray. Han är lite för ung än för att lägga skorna på hyllan. Jag ser tre realistiska alternativ:
1. Någon pensionärsliga. Typ MLS eller Kina.
2. Återvänder till Ajax. Tuffa tider nu i klubben. Ingen titel på flera år och sorgen är stor efter det som hänt Appie. Det här kan vara hans chans att komma tillbaka till klubben och ge nytt hopp.
3. Premier League. Kanske inte längre bra nog för en toppklubb men han kan fortfarande tjäna bra i mindre PL-lag. Typ Everton eller Crystal Palace skulle kunna vara tänkbart. Holländare som tränar både lagen.
Alternativ två känns klart hetast i min mening. Båda ettan och trean känns rätt “trötta”. Men han kanske föredrar att dra in lite mer pengar?