2017-07-16, 16:05
Medlem
någon som vet om det skedde ett klädbyte på tåget ??
Citera
2017-07-16, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Någon tycker vi ska ordna skallgång i hela landet. (Oookey, var börjar vi?)
Någon annan säger att om man ska till Mjölby hamnar man ofta i Blekinge....🙄
Ett förslag är att tanter i syjuntorna kan leta....😏

Mer än 7000 människor/år, d v s i genomsnitt 19 per dag, anmäls som försvunna. Av dem är det c:a 30 som aldrig hittas. Skulle vilja förklara det för dem i gruppen som tror att Patrik bör vara centrum av allas uppmärksamhet!

Känns som om de där 30 personerna har bett "E.T.att ringa hem ("E.T.Phone home") , eftersom de "gått upp i rök".
Undrars om de blir 31med P. inräknad ?
Lär bli trångt på rymdskeppet....

För sjutton, om televerket behållit åtminstone EN telefonautomat i varje stad och bonnhåla, så hade det här aldrig behövt bli så knepigt.
Att tigga till sig telefonpeng är ju inte så svårt, om telefonkiosk hade existerat.

De går ju ej på batteri, men dock kan ju telefonsladden vara avskuren om det är höjden av otur.....
Senast redigerad av evaveva 2017-07-16 kl. 16:31.
Citera
2017-07-16, 16:16
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Citat:
Jag har varit i kontakt med medium- säger att Patrik råkade vara på fel plats vid fel tillfälle i Hallsberg- vid cementrören. Råkade på två kriminella narkomaner. De gav honom något- överdos, blev rädda då de trodde att de dödat honom- tog med honom i bil tilll deras "tillhåll" i närheten av Hallsberg - gömde honom o en gamla gödselbrunn med lock över...Kanske värt att leta på gamla torp/gårdar med gödselbrunn i...

Fan måste köpa mer popcorn.

Ingen i gruppen som reagerar på det orimliga i det här. Hur vanligt är det att narkomaner delar med sig av sin narkotika till okända personer?
Citera
2017-07-16, 16:23
Medlem
Om han nu skulle ,som många tror , befinna sig hos en kompis, ha mage att låta folk dag ut och dag in, vandra runt i regn och snålblåst letandes efter honom.
Har ni tänkt på det........?
Skulle inte tro det, isf är det" Hitlervarning " på honom också.

Så ! Han har nog utsatts för brott........
Senast redigerad av evaveva 2017-07-16 kl. 16:39.
Citera
2017-07-16, 16:24
Medlem
pratade med ett medium !!

skickade bild på hans ansikte
fick som svar tillbaka .

Någon e i hans kropp
Denne som är i kroppen har tvingat killen göra skälvmord han hänger i skogen

i närheten av ormhult
Citera
2017-07-16, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Ingen i gruppen som reagerar på det orimliga i det här. Hur vanligt är det att narkomaner delar med sig av sin narkotika till okända personer?

Brukar inte narkomaner tillbringa en del av sin tid på pissoarer, inte inne i cementrör ....?
Citera
2017-07-16, 16:30
Medlem
Man kan tycka mycket om inläggen i Hitta Patrik-gruppen men jag anser nog att admin och anhöriga borde stå utanför sandlådan och bete sig vuxet. Det här är fan helt absurda svar:

"M*na Erikss*n skulle nog vilja påstå att din kommentar tillhör årtiondets dummaste. När man inte vet exakt någonting utan mest spekulerar och gnäller så har jag egentligen bara en rekommendation... kom ut med oss andra som sökt i X antal timmar, bidra med något. Knyt på dig skorna och ge dig ut och hjälp till istället för att sitta på arslet framför datorn eller telefonen och inte bidra med exakt någonting.

Årtiondets skummaste grupp.... ja jävlar... 😂😂😂

När man inte vet Jack shit om nånting bör man enbart vara tyst. För det värsta som finns är muppar som inte tänker innan de skriver.

En Psykos är möjlig likaså som det inte är bekräftat. Vad det grundas i? Har du inte med att göra utan det är mellan föräldrarna och berörda parter.

Om man är så korkad och inte förstår varför inte all info som finns delges här så borde man tänka om 1 eller 2 gånger. Har bara en fråga. Varför skulle all info finnas tillgänglig för alla? Speciellt för såna som inte gör någonting för att ens hitta Patrik.

//Admin-R*ger"

Och från J

"M*na Erikss*n. Ag brukar sällan kommentera idiotiska inlägg men jag ska göra ett undantag för din skull. Du måste vara årtiondets pucko med dina åsikter och spekulationer.
Vänligen lämna denna sida shälvmant innan di går hjälp med det.
Vad har ditt inlägg förresten att göra med tips om hur det ska komma fler till söken?"
Citera
2017-07-16, 16:32
Medlem
Liberty75s avatar
OM nu Patrik försvunnit hem till
någon som tar hand om honom för att han bara vill vara i fred och läser i gruppen och här måste han ju bli livrädd!! Har han inte haft ångest innan, så har han det väl nu.
Citera
2017-07-16, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Han skrev också ironiskt att han måste poppa mer popcorn. Antar att han poppar i hascholja.
Citera
2017-07-16, 16:46
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caccarina69
Man kan tycka mycket om inläggen i Hitta Patrik-gruppen men jag anser nog att admin och anhöriga borde stå utanför sandlådan och bete sig vuxet. Det här är fan helt absurda svar:

"M*na Erikss*n skulle nog vilja påstå att din kommentar tillhör årtiondets dummaste. När man inte vet exakt någonting utan mest spekulerar och gnäller så har jag egentligen bara en rekommendation... kom ut med oss andra som sökt i X antal timmar, bidra med något. Knyt på dig skorna och ge dig ut och hjälp till istället för att sitta på arslet framför datorn eller telefonen och inte bidra med exakt någonting.

Årtiondets skummaste grupp.... ja jävlar... 😂😂😂

När man inte vet Jack shit om nånting bör man enbart vara tyst. För det värsta som finns är muppar som inte tänker innan de skriver.

En Psykos är möjlig likaså som det inte är bekräftat. Vad det grundas i? Har du inte med att göra utan det är mellan föräldrarna och berörda parter.

Om man är så korkad och inte förstår varför inte all info som finns delges här så borde man tänka om 1 eller 2 gånger. Har bara en fråga. Varför skulle all info finnas tillgänglig för alla? Speciellt för såna som inte gör någonting för att ens hitta Patrik.

//Admin-R*ger"

Och från J

"M*na Erikss*n. Ag brukar sällan kommentera idiotiska inlägg men jag ska göra ett undantag för din skull. Du måste vara årtiondets pucko med dina åsikter och spekulationer.
Vänligen lämna denna sida shälvmant innan di går hjälp med det.
Vad har ditt inlägg förresten att göra med tips om hur det ska komma fler till söken?"

Jag tycker denna kvinna M*ona hade mycket bra resonemang.
Jag tycker det var riktigt lågt att pappan att skriva så till en person. Pucko?
Är han inte i 50 års åldern pappan?
Citera
2017-07-16, 17:24
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Jag har varit i kontakt med medium- säger att Patrik råkade vara på fel plats vid fel tillfälle i Hallsberg- vid cementrören. Råkade på två kriminella narkomaner. De gav honom något- överdos, blev rädda då de trodde att de dödat honom- tog med honom i bil tilll deras "tillhåll" i närheten av Hallsberg - gömde honom o en gamla gödselbrunn med lock över...Kanske värt att leta på gamla torp/gårdar med gödselbrunn i...

Fan måste köpa mer popcorn.

Här kommer ett avhugget citat, som bidrag till popcornen! NU räcker det till en stor Coca Cola också:
" Lägg krut från södra sverige upp till mellersta norrland."
Jag har kopierat - inte ändrat från versaler till gemener eller någonting annat!
Nu skall inte bara gränserna , utan även även vägarna sprängas!!

Den ömme fadern kom på, att "idétrådens" motto skall vara:
"Sluta spekulera!"
Leta mera!"
Citera
2017-07-16, 17:32
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allie3831
Han skrev också ironiskt att han måste poppa mer popcorn. Antar att han poppar i hascholja.

Inlägget ovanför "popcornen" är ett citat ifrån sekten!
Jag har ju skrivit hur viktigt det är med citationstecken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in