2017-07-16, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FdMariestadsbo
Ok....
Lär väl ångra detta men den min vän är "säker " på sätt anhållen nyligen är MR. Och detta har han hört från flera olika håll.
Den han sa uppträdde väldigt misstänkt efter HA:s försvinnande är PU.

Nu säger såklart INTE att han har rätt eller om det bara är rykten men detta var vad han så till mig.

Nöjda?

Citat:
Ursprungligen postat av exsist
Bra då är det klargjort, du syftar till hörsägen i flera led.
Det är inte fakta relaterad info.
Då anser jag dej vågad som påstår att MR var anhållen och är "pilotmannen", grundat på hörsägen.

Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Ok, inget annat än vanliga rykten med andra ord.
Det känns som att vara tillbaka på ruta 1 trots 'Twiggygirl's' tvärsäkra utpekande och 'FdMariestadsbo's' utpekande av MR då inget av dessa har någon riktig substans.

När jag skrev vad min vän berättade för mig så skrev jag att det var vad han hade hört!
Såklart att det bara kan vara rykten men det skrev jag också.
Så jag förstår inte varför "Pudelfrillan" och "exist" vill få det till att jag sagt att det är är 100% säkert att det var MR som satt häktad nyligen? Vart har jag skrivit det?
Enda jag har skrivit är att min vän är säker på det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susabusa78
Är det bekräftat att Pau åkt taxi? Tror jag inte...

Men att han åkte med JJ är du hundra på? Vilket färdsätt hade de då? Tänk igen innan du hasplar ur dig saker.
Citera
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Ok, tack!
Det är enda jag vet med säkerhet är PÅ har domar mot sig angående kvinnor ett besöksförbud och det andra tror jag var sexuellt ofredande men är inte säker. Jag visste detta redan innan det började florerar rykten om att han kunde vara pilot, men redan innan hans initialer hade kommit upp här så fick jag tre PM ifrån I alla fall en av dom gammal och känd tråd följare / skrivare som erbjöd sig skicka domarna till mig, blev förvånad faktiskt. Jag har inte brytt mig om att skaffa dessa domar ännu ( detta var ca 2 veckor sedan )
En av de som PM mig berättade också att hans företag hade gått i konkurs.

Låter intressant, denne PÅ bör givetvis kollas upp...
Citera
2017-07-16, 00:45
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
När jag skrev vad min vän berättade för mig så skrev jag att det var vad han hade hört!
Såklart att det bara kan vara rykten men det skrev jag också.
Så jag förstår inte varför "Pudelfrillan" och "exist" vill få det till att jag sagt att det är är 100% säkert att det var MR som satt häktad nyligen? Vart har jag skrivit det?
Enda jag har skrivit är att min vän är säker på det.

Hur ska du och din vän ha det?
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-07-16 kl. 00:50.
Citera
2017-07-16, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susabusa78
Är det bekräftat att Pau åkt taxi? Tror jag inte...
Jo det är det. Han åkte taxi med en tjej initialer JJ Och hon har bekräftat detta står någon stans tidigare i tråden.
Citera
2017-07-16, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Hur ska du och din vän ha det?

Min vän har hört det från flera olika håll och han tror på det.
Jag har ingen anledning att inte tro på min vän.
Men visst kan det vara falska rykten min vän har fått höra. Och det vore ju hemskt mot dom utpekade såklart!

Men jag har lärt mig en läxa nu iallafall.....att hålla saker och ting för mig själv.
Citera
2017-07-16, 01:01
Medlem
TheExterminators avatar
Citat:
Men visst kan det vara falska rykten min vän har fått höra. Och det vore ju hemskt mot dom utpekade såklart!

Men jag har lärt mig en läxa nu iallafall.....att hålla saker och ting för mig själv.

Om det stämmer kan han vara den som lämnat anonyma tips om tidigare personer i fallet för att avleda misstankar från sig.
Citera
2017-07-16, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheExterminator
Om det stämmer kan han vara den som lämnat anonyma tips om tidigare personer i fallet för att avleda misstankar från sig.

Med "Han" menar du min vän eller?
Citera
2017-07-16, 01:10
Medlem
TheExterminators avatar
Citat:
Med "Han" menar du min vän eller?

Blev lite fel menar piloten kan varit den som ringt och tipsat om folk.
Citera
2017-07-16, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheExterminator
Blev lite fel menar piloten kan varit den som ringt och tipsat om folk.

Ok då fattar jag. 😊
Citera
2017-07-16, 01:20
Medlem
Sen jag kom in i denna tråd måste jag erkänna att jag låtit mig ryckas med i olika spår där olika trådar, fakta, hörsägen mm. tycks sammanfalla och sammantaget verka jäkligt skumma. Flera av de personer som nagelfars här är också i mina ögon rätt skumma men därmed inte automatiskt potentiella mördare. Jag har ikväll kommit till insikt att det är lätt att ryckas med för snabbt. I min vardag arbetar jag med vetenskapliga belägg och källkritik, flashback som diskussionsforum är dock ganska naturligt en plats där allt inte kan vara bekräftat eller fakta. Det måste bli spekulationer.

Till saken: Efter att ha vidarebefordrat ett gammalt tips från en bekant på en plats där någon skulle sett en man gräva aktuell natt (troligen även det tredje/fjärdehandsuppgifter) till PW idag så fick jag ett långt och i mina ögon mycket ärligt och gediget svar på några reflektioner jag gav på var denna tråd är på väg. Hon bedyrar i det svaret följande:
1. MR är INTE pilot
2. Pilot är INTE omnämnd i denna tråd

Det säger kanske inte något om vem som är gm men det bör faktiskt tas ganska allvarligt angående vem som är pilot. Det är i alla fall min övertygelse ikväll när jag tänkt efter ordentligt. Hon sätter all trovärdighet på spel annars. Så saken kanske är lite svårare än vi trott här inne. Umgänget kring HA den kvällen på Stadt bör fortfarande ha varit liten som jag ser det. Vad har vi missat i så fall?
Citera
2017-07-16, 01:23
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:

Samma här. Delger man nåt här så misstänkliggörs man direkt. Min bror " finns kanske inte" t.ex. Och hur fan ska man bevisa det. Aktörerna som skriver nu, tror inte på nåt....Cirkulerar så mycket osanningar och sanningar som smulas sönder. Finns ingen som helst anledning att tala sanning här. Så jag skiter i detta nu. Det suger. Ni kan fortsätta skuggboxas. Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in