Att vara nära, god vän till Helena och dessutom vara den som bjöd till fest samma dygn som Helena försvann, det måste väl ändå ses som partisk. När PW byter om för att gå till jobbet så byter hon kläder och möjligtvis attityd när det behövs men samma hjärta klappar "innanför västen" eller... Hon är väl en enda vanlig människa med känslor som styr och ställer efter vem hon ÄR, eller stänger hon av den biten på jobbet? Stänger man av en känsla så stänger man av fler så och det är inte hälsosamt. Därför brukar inte de med inblandad/närstående hålla i allvarsamheter som i just det det gäller. Antingen har hon dubbelnatur eller också är hon en fungerande människa som faktiskt har egna intressen i detta.
Varför tog ingen annan detta under omständigheterna och använde henne som ett av "vittnena" istället.....
Om man ställer frågan om Pilot finns i tråden så kan man få svar just efter att skydda dennas identitet och det omfattas väl av ett nekande till det...
Säger hon att hen omnämns så skyddar hon väl inte källan?
Varför skulle hon ens vilja samarbeta med tråden, där får hon allt gratis ändå.
Så viktigt är inte det hon delger!
Fakta är bra. Ord utan bevis är spekulation eller annan form av uttalande enbart, tills bevis framläggs.
Alla har rätt till sina åsikter, det är själva grundstommen i detta forum, att få ge uttryck för det här.
Bara ett fåtal kan VETA vad som hände Helena men det står fritt att spekulera.
Min åsikt är att PW har inga avsikter att samarbeta med tråden. Min åsikt är att PW är "färgad". Min åsikt är att någon utan personlig relation till fallet hade haft mer trovärdighet. Det är ej fakta utan min åsikt.
Finns det någon med god insikt i det som nämnts i tråden och det som är fakta som kan sammanställa det så att vi får en överblick? Fakta borde spela större roll än VEM som säger vad utan eftertanke på VARFÖR den säger det eller vilken GRUND den står på!
Varför tog ingen annan detta under omständigheterna och använde henne som ett av "vittnena" istället.....
Om man ställer frågan om Pilot finns i tråden så kan man få svar just efter att skydda dennas identitet och det omfattas väl av ett nekande till det...
Säger hon att hen omnämns så skyddar hon väl inte källan?
Varför skulle hon ens vilja samarbeta med tråden, där får hon allt gratis ändå.
Så viktigt är inte det hon delger!
Fakta är bra. Ord utan bevis är spekulation eller annan form av uttalande enbart, tills bevis framläggs.
Alla har rätt till sina åsikter, det är själva grundstommen i detta forum, att få ge uttryck för det här.
Bara ett fåtal kan VETA vad som hände Helena men det står fritt att spekulera.
Min åsikt är att PW har inga avsikter att samarbeta med tråden. Min åsikt är att PW är "färgad". Min åsikt är att någon utan personlig relation till fallet hade haft mer trovärdighet. Det är ej fakta utan min åsikt.
Finns det någon med god insikt i det som nämnts i tråden och det som är fakta som kan sammanställa det så att vi får en överblick? Fakta borde spela större roll än VEM som säger vad utan eftertanke på VARFÖR den säger det eller vilken GRUND den står på!