Sista instagraminlägget från idag visar en serie med foton från deras bröllop i NewYork, börjar så smått undra om inte la Camilla är på smällen? Hon ser tjock ut runt magen på vissa bilder!
Kom ihåg från vem ni hörde det först, Camila är gravid![/QUOTE
Försökte verkligen, men jag ser inte det
Förlåt för sent svar. Det var nåt bröllopsfoto, taget från sidan som jag tyckte att hon såg ovanligt "rund" ut på. Senare så var bilderna "normala" igen, smal å fin, hehe.. då tänkte jag att Camilla retuscherat fotona, glömde bort alltihop tills i morse när jag gick in på Simon Skölds insta. Han har lagt upp fler bröllopsbilder, där ser man det igen! Skynda dig innan han/hon tar bort dem eller ändrar på!
För övrigt så har Camilla kommenterat att flera verkar tro att hon är gravid, hon dementerar detta och säger att 4 barn räcker..
Man kan ju vara lite småtjock ändå tänker jag..
Förlåt för sent svar. Det var nåt bröllopsfoto, taget från sidan som jag tyckte att hon såg ovanligt "rund" ut på. Senare så var bilderna "normala" igen, smal å fin, hehe.. då tänkte jag att Camilla retuscherat fotona, glömde bort alltihop tills i morse när jag gick in på Simon Skölds insta. Han har lagt upp fler bröllopsbilder, där ser man det igen! Skynda dig innan han/hon tar bort dem eller ändrar på!
För övrigt så har Camilla kommenterat att flera verkar tro att hon är gravid, hon dementerar detta och säger att 4 barn räcker..
Man kan ju vara lite småtjock ändå tänker jag..
Det är väl inte så farligt att ta fel. Jag tycker att Camilla ska bli smickrad av att det skvallras om henne, det betyder ju att hon inte är bortglömd.
Intressant är iaf att CL är beredd att ställa upp för media och låta sig frågad ut om exakt vad som helst. Även om sånt hon inte har en blek aning om. Hade förmånen att göra ett jobb på henne för sådär 8 år sen och det specifika ämne hon visste att intervjun skulle behandla och hade tackat ja till, det visste hon absolut ingenting om. Inget. Nada.
(Men all publicitet är bra för försäljningen. Och det behövs för hennes produktion av ord i bokform är riktigt riktigt bedrövlig.)
Ja, det stör mig lite att hon är en åsiktsmaskin som bara spottar ur sig floskler hela tiden. Såvitt jag vet, har inte hängt med annat än i kvällspressen där hon ideligen dyker upp när man ska kolla något annat, så oerhört politiskt korrekt...
Att de säljer ut sitt liv i övrigt.. ja men så är det ju många kändisbloggare som gör, det hör väl till?
Bröllop gånger två - ja men ett juridiskt korrekt och ett mer familjärt/avslappnat bröllop - inga konstigheter med det heller, många "medelsvenssons" gör liknande.
-----
Angående den bulliga magen. Just magen vet jag inte, skulle iofs kunna vara att hon inte kommit i form efter senaste graviditeten. MEN JO, DET SYNS PÅ ANNAT, ÖGONEN TEX! Jätteroligt! Tycker de verkar kära i varandra faktiskt och då är det lätt hänt. Spelar kanske ingen roll om man egentligen tycker att fyra barn räcker?
Sprutor, temp-tagning och äggplock... nä, mycket sex och rejäla sammandragningar så ordnar det sig ändå.
Själv läser jag inte skönlitteratur. Men faktum kvarstår att Camilla Läckberg är väldigt framgångsrik, och tjänat hundratals miljoner på sina böcker.
Det är lite trist att ni försöker sänka henne, trots att hon som framgångsrik författare publicerats i ett 30-tal länder.
Det är ingen som sänker henne, det gör hon så bra själv med sitt pklarv och utfläkande av privatliv. Läs gärna hennes böcker innan du kallar henne författare, det är imo skräp hon producerar.
Dåligt skrivna böcker med skapliga försäljningssiffror är fortfarande dåligt skrivna böcker.
Jag inser mycket väl att du försöker att misskreditera hennes som person.Bara, och endast därför hon är kvinna, framgångsrik.
Har du inga andra att racka ner på i din egen tillvaro?
Nåväl, jag vill inte låta detta gå för långt. Lycka till killen!
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Det är ingen som sänker henne, det gör hon så bra själv med sitt pklarv och utfläkande av privatliv. Läs gärna hennes böcker innan du kallar henne författare, det är imo skräp hon producerar.
Dåligt skrivna böcker med skapliga försäljningssiffror är fortfarande dåligt skrivna böcker.
Själv läser jag inte skönlitteratur. Men faktum kvarstår att Camilla Läckberg är väldigt framgångsrik, och tjänat hundratals miljoner på sina böcker.
Det är lite trist att ni försöker sänka henne, trots att hon som framgångsrik författare publicerats i ett 30-tal länder.
Citat:
Ursprungligen postat av Nassegorang
Men om du inte gillar hennes böcker?
Jag inser mycket väl att du försöker att misskreditera hennes som person.Bara, och endast därför hon är kvinna, framgångsrik.
Har du inga andra att racka ner på i din egen tillvaro?
Nåväl, jag vill inte låta detta gå för långt. Lycka till killen!
Här var det inte en siffra rätt, jag är kvinna och skiter högaktningsfullt i Läckbergskans person, lite svårt bara när hon envisas med att irra runt med sina åsikter lite varstans. Du borde nog läsa hennes böcker om du ska diskutera henne, blir märkligt annars.
Enligt min åsikt har hon lyckats sälja bra men är fortfarande en usel författare och en underlig människa som måste synas och höras hela tiden.
Här var det inte en siffra rätt, jag är kvinna och skiter högaktningsfullt i Läckbergskans person, lite svårt bara när hon envisas med att irra runt med sina åsikter lite varstans. Du borde nog läsa hennes böcker om du ska diskutera henne, blir märkligt annars.
Enligt min åsikt har hon lyckats sälja bra men är fortfarande en usel författare och en underlig människa som måste synas och höras hela tiden.
Man kan ju tycka vad man vill om Camilla Läckberg och hennes böcker, men ingen kan förneka att hon är ett fenomen som svensk författare... inte minst marknadsföringsmässigt. I regel håller ju författare en låg profil i Sverige, men det kanske inte alltid är så klokt... med tanke på att de faktiskt har en produkt att sälja. Kvinnan är en en-persons-industri och det är minst sagt imponerande, tycker jag...
Man kan ju tycka vad man vill om Camilla Läckberg och hennes böcker, men ingen kan förneka att hon är ett fenomen som svensk författare... inte minst marknadsföringsmässigt. I regel håller ju författare en låg profil i Sverige, men det kanske inte alltid är så klokt... med tanke på att de faktiskt har en produkt att sälja. Kvinnan är en en-persons-industri och det är minst sagt imponerande, tycker jag...
Man kan ju också se det så att hon behöver all marknadsföring hon kan få? Jag hörde Täppas på radion idag uttala sig om hennes senaste "Häxan" och han var inte imponerad av hennes språk.
Ja, CL vill ju förstås synas så mycket så möjligt för att sälja så mycket så möjligt. Om hon inte skulle synas så mycket i alla morgonsoffor och skvallertidningar så skulle hon snabbt bli bortglömd. Var väl lite samma med Liza Marklund för 5-10 år sedan. Idag är hon i princip bortglömd.