2017-07-07, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
A-S P som TS har barn med bodde i Falköping 1992 men flyttade till Nygatan 15 i Mariestad 1993-07-19. Hon kan mycket väl vara flickvännen som TS ringde från torget natten då HA försvann. Eller så hade han en annan flickvän på den tiden som bodde i Mariestad.

Tack för intressant info. Har också uppfattningen att TS är hetare än de mysko halvkriminella typer som diskuteras hit å dit. Om HA var enligt den bild som mstadare ger av henne så skulle hon aldrig få för sig att promenera fån stan med t.ex RT.
Citera
2017-07-07, 16:51
Medlem
För er med TS spåret:

Ingen som träffat honom nyligen.
Jobbar ju på en av länets största arbetgivare.

Har jobbat ihop med honom förr,
och personlighetsmässigt är jag tveksam till att han är Pilotmannen.

Jag är övertygad om att OM brovittnet är tillförlitligt så VET Pilotmannen nästa steg...och ÄR inblandad.

Tror Pilotmannen är nån annan.
Citera
2017-07-07, 16:56
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Tack för intressant info. Har också uppfattningen att TS är hetare än de mysko halvkriminella typer som diskuteras hit å dit. Om HA var enligt den bild som mstadare ger av henne så skulle hon aldrig få för sig att promenera fån stan med t.ex RT.

Visst är det så, det är klart att utpekadet av TS måste följas upp...

Om A-S P och TS var ett par -92 så kan TS ha haft tillgång till en bil som var reg. på flickvännen. Det är endast 7 mil mellan Falköping och Mariestad så den här helgen kanske TS hade bilen i Mariestad? Dom kan ju ha pendlat mellan varandra på ledig tid och den som behövde bilen hade den.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-07-07 kl. 17:05.
Citera
2017-07-07, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sschame
Men bilderna kom aldrig?
H*n skrev att bilder var tagna och undrade var de skulle läggas så alla kunde se. Jag svarade att jag inte är så kunnig men att jag sett folk använda minfil.org
Citera
2017-07-07, 17:00
Medlem
Citat:
För er med TS spåret:

Jag är övertygad om att OM brovittnet är tillförlitligt så VET Pilotmannen nästa steg...och ÄR inblandad.

När han bodde i Mariestad, hade han skånsk dialekt?
Påminde han om BW utseendemässigt vid den aktuella tiden?
Citera
2017-07-07, 17:10
Medlem
Citat:
För er med TS spåret:

Var/när jobbade du ihop med honom? Man brukar ju inte gå omkring å tänka på bekanta som pot mördare. Vad är din teori om personlighet?
Citera
2017-07-07, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exsist
När han bodde i Mariestad, hade han skånsk dialekt?
Påminde han om BW utseendemässigt vid den aktuella tiden?

Skånsk dialekt som jag minns. Rätt mkt gemensamma drag med bw på kort tycker jag men verklighet 92 vet jag ej.
Citera
2017-07-07, 17:34
Medlem
Greenskys avatar
Ta det lugnt! Vem som är pilot lär nog komma fram, TS eller RT är väl de senaste kandidaterna och bägge två har väl många kompisar på Facebook eller?

Det är bara att för ngn av er som är deras vänner på Facebook att påpeka deras utpekanden här på Flashback och fråga rakt ut?
Vad är problemet?
Skulle jag vart ngn av dom och oskyldigt utpekad "hade jag gått bananas". Så och borde de reagera ifall de är oskyldiga och bägge två kan knappast vara pilot.
Fråga dom rakt ut bara! Så jävla enkelt!
Citera
2017-07-07, 18:17
Medlem
Han pratar bred skånska.
Har alltid gjort.
Citera
2017-07-07, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Ta det lugnt! Vem som är pilot lär nog komma fram, TS eller RT är väl de senaste kandidaterna och bägge två har väl många kompisar på Facebook eller?

Det är bara att för ngn av er som är deras vänner på Facebook att påpeka deras utpekanden här på Flashback och fråga rakt ut?
Vad är problemet?
Skulle jag vart ngn av dom och oskyldigt utpekad "hade jag gått bananas". Så och borde de reagera ifall de är oskyldiga och bägge två kan knappast vara pilot.
Fråga dom rakt ut bara! Så jävla enkelt!

Man behöver inte vara vän med dom på Facebook för att fråga. Gör det du....?
Citera
2017-07-07, 18:20
Medlem
Lubbe:
Vet du vad han jobbar med nu?
Citera
2017-07-07, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poolplasker
Man behöver inte vara vän med dom på Facebook för att fråga. Gör det du....?

Precis, gör det du. Sen vet jag inte varför någon skulle erkänna det, någon som inte ens ville ha advokat på den tiden identiteten genast röjdes. Varför skulle någon som månar så om sin integritet svara ärligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in