Citat:
Ursprungligen postat av
zergrush
Hur vore det om du överhuvudtaget hade några fungerande argument eller belägg? 
För en gångs skull, åtminstone?
Att hålla på och spamma buzzwords från sektledaren fungerar inte bland vuxna människor, det förstår du väl?
https://fivethirtyeight.com/features/trump-is-beating-previous-presidents-at-being-unpopular/
Den där koleriska och demente pensionären ni har kristus-förklarat är tyvärr den mest inkompetenta och avskydda person som någonsin innehaft ämbetet.

Han har stort stöd bland republikanerna, hade det vart som ni sa så hade ju republikanerna avsatt han efter 4 minuter. Så ni driver en kamp som ej går att vinna. Han kommer sitta hela mandatperioden.
Sen funkar ju mänskliga naturen så att kan man inte vara älskad...fruktad...hatad... ni neoliberaler har skapat Trump.
New York Times har skapat hatet. TGH (times, globe, herald tribune) varav den sistnämnda numera ägs av times är enligt mig det farligaste (tillsammans med CNN och MSNBC óch Atlantic) som drabbat världen sen Adolf Hitler.
Hatet och polariseringen mellan folket fanns på plats redan för 30 år sen, men globalistena väljer att trycka in mer syre i brasan. Hatet går att pinpointa med millimeterprecision beroende på vilken delstat du bor i. Mellan kulturell värdekonservatism vs. cosmopilitism. Mellan rural landbygd och glittrande pulsernade storstad.
Ni neoliberalister kan ej acceptera att människor vill leva på ett annat sätt än ni själva gör. Ni kan inte nöja er med att alla är lika/alla olika istället skall ni trycka ner ert liberala hat långt ner i halsen på traditionalisterna, ni nöjer ej med det, ni vill ruinera och förnedra dom på detta.
Vad vill jag då ha sagt med denna soppa jag kokat upp, - jo ni neoliberalister drog med start 1992 era hjärtefrågor för långt, ni drog dom så långt att det stod upp i halsen hos 120 milj vita arbetare 25 år senare vid valbåset.
Hbtq/feminism/postmodernism/porr/knark/depraverat leverne har skapat dagens situation.
Brukar lyssna mycket på howard både i sverige och staterna ända sedan mid-90´s, och stern brukar alltid fråga trumpen .. varför i helvete blir du bara mer och mer politisk aggresiv, ju äldre du blir??
- du har smokin`hot milf och barn som ser ut som drömmar, du är mångmiljardär och var redan för 35 år sen USA´s kändaste person.
svaret brukar vara nånting åt det här hållet, mycket fritt tolkat av mig.
"jag har inget att förlora, jag är i grund och botten ej rätt man, men ingen gör ett jävla skit"..
Finns även tidiga intervjuer med Ophra när han kör exakt detta, då redan kring 1986.