Citat:
Ursprungligen postat av
powderfucker
ungefär 2:40 in i detta klipp säger arbogakvinnan att hon "ångrade" sin makes död. hur stor bevisbörda kan en sådan här liten detalj spela in i en rättegång?
har de klippt i ljudupptagningen eller svarar hon som ett cp direkt med "ni har tutat i min barn att jag är en mördare" ?
Jag tror ju att JM är psykopat. Alla "vanliga" diagnoser som ger fängelseförbud tycker jag inte stämmer på henne. Den enda diagnos som kan vara lite intressant är DID. Då kan en tolkning vara här, att det är två olika personligheter som pratar.
Eller så kan det helt enkelt vara så, att hon försa sig och försökte dölja detta genom att ta en helt ny ton och ansats .
Om det var så att hon försa sig, så låter det som om JM själv utfört mordet. Men eftersom en av hennes svagheter verkar vara att hon inte kan hålla något för sig själv utan hela tiden måste pysa ut lite då och då, om vad som pågår i hennes hjärna och tankar. Det inre trycket vart väl för stort när hon var tvungen att pysa till AG att hon själv kanske kommer i fängelsedräkt på morfars begravning.
Om DB har sagt att hon nog ångrade sig på en gång så vet han hur det gick till. Hon lär ju pyst till JB och JJ. Jag är ju inne på att hon utfört mordet på Aki själv och att ev JJ hjälpt henne dumpa kroppen. Grundat på att MR pekat ut JJ som delaktig i mordet.