2003-11-19, 11:32
Medlem
Som sagt, inte för att håna. Humor everywhere!
Citera
2003-11-20, 02:17
Bannlyst
fattar ingenting

ärligt talat!? hur ska jag göra med detta programmet opti... nåm som vet?
Citera
2003-11-20, 06:39
Moderator
ksvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E55
ärligt talat!? hur ska jag göra med detta programmet opti... nåm som vet?
Gör som Saft föreslog; stäng av norton. Annars kan du ju exkludera mappen du har optix i från att bli scannad.
Citera
2003-11-20, 20:42
Medlem
ni behöver inte stänga av antivirusprogramemt helt för att köra en trojan-klient. Det räcker med att exkludera mappen som trojanen ligger i för antivirusprogrammet, så skiter det i den mappen.

en fråga för övriga, går det att köra Optix Pro om man sitter bakom router, eller måste man ställa in offrets port i routern för att den skall kunna redirecta tillbaka data?
Citera
2003-11-21, 23:24
Moderator
ksvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niklas_x
en fråga för övriga, går det att köra Optix Pro om man sitter bakom router, eller måste man ställa in offrets port i routern för att den skall kunna redirecta tillbaka data?
Om du är bakom en router är det inget extra du behöver göra, det funkar.
Citera
2003-11-23, 03:43
Medlem
är detta beviset på att datanördar är små fjantar? om det är din kompis säg till han att han ska ge tillbaka din prylar annars slår du in skallen på han.. enkelt o effektivt ist för att leka "haxxare" och försöka få in en trojan på hans dator.. herrejösses...
va är det för "kompis" du har som gör nåt sånt överhuvudtaget?
Citera
2003-11-23, 03:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bajamaja
är detta beviset på att datanördar är små fjantar? om det är din kompis säg till han att han ska ge tillbaka din prylar annars slår du in skallen på han.. enkelt o effektivt ist för att leka "haxxare" och försöka få in en trojan på hans dator.. herrejösses...
va är det för "kompis" du har som gör nåt sånt överhuvudtaget?

Det var inte så svårt å fixa hans dator. Vi är ovänner, han va hemma hos mig å undertiden ja käkade satt han här å skickade över saker till hans FTP ..

Ja bad en kompis gå hem till han med exe filen ..han kopierade över å klickade..tog reda på hans ip å sen kom vi hem te mig.
Vi satt här gick in i hans dator rensade allt å sen lekte lite med hans dator ...å så..

Han sa helatiden "ja har den inte, ja tog bort mappen" å sånt..ja har hotat han ..men att slå honom kommer ja ingenvart ..japp kompis å kompis ...lite idiotisk å säga det..sorry.
Men nu är allt fixat...tack för de som hjälpte ..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in