2017-06-18, 17:57
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag vet inte vad "hur duktig" jag är med kläder har med saken att göra.

Jag använder ögonen --- klänningen är inte snygg på henne och den får henne att se fetare ut än hon brukar.
Det behövs bara att man vill titta för att kunna bilda sig en egen uppfattning faktiskt.

Men du har ingen som helst aning vilken modell som i så fall skulle göra henne snyggare. Du tycker bara att hon ser tjock ut. Och det gör man då och då i hennes ålder. Det där är antagligen den mest smickrande modell hon kan ha.
Citera
2017-06-18, 18:02
Medlem
godboys avatar
Citat:
Jag vet inte vad "hur duktig" jag är med kläder har med saken att göra.

Jag använder ögonen --- klänningen är inte snygg på henne och den får henne att se fetare ut än hon brukar.
Det behövs bara att man vill titta för att kunna bilda sig en egen uppfattning faktiskt.
Instämmer fullkomligt. Den klänningen var INTE klädsam på henne. Hon ser ju ut som Anna Book i den.
Citera
2017-06-18, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Det är nog mera en toyboy än en egen avkomma.

I allra högsta grad. Med den åldersskillnaden så blir det ju löjligt. "Kärringsjuka" kanske?
Citera
2017-06-18, 21:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
I allra högsta grad. Med den åldersskillnaden så blir det ju löjligt. "Kärringsjuka" kanske?
Jag räknade fel förut -- det är 12 års åldersskillnad, så du är ju helt ute och cyklar.
Citera
2017-06-19, 01:55
Medlem
Citat:
Jag räknade fel förut -- det är 12 års åldersskillnad, så du är ju helt ute och cyklar.

Du verkar försvara det där med näbbar och klor ser jag. Den enda som är ute och "cyklar" är du. 12 år är mycket hur lite du än vill det ska vara. Hon är för gammal helt enkelt. Varför vuxna män inte duger är hennes problem. Låt folk skratta. Det är inte ditt problem - eller det kanske det är?
Citera
2017-06-19, 10:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du verkar försvara det där med näbbar och klor ser jag. Den enda som är ute och "cyklar" är du. 12 år är mycket hur lite du än vill det ska vara. Hon är för gammal helt enkelt. Varför vuxna män inte duger är hennes problem. Låt folk skratta. Det är inte ditt problem - eller det kanske det är?
Nej, 12 år är ingen stor åldersskillnad när det handlar om två vuxna människor.
Citera
2017-06-19, 10:48
Medlem
erp.bs avatar
Citat:

När blir en man vuxen enligt dig?
Citera
2017-06-19, 11:07
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Nej, 12 år är ingen stor åldersskillnad när det handlar om två vuxna människor.

Håller helt med. Det är ju standard för en manlig kändis i hennes ålder att ha minst en 12 år yngre fru. Så varför ska det vara annorlunda för en kvinna?
Citera
2017-06-21, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Och nu hyllar Camilla "Kakan" Hermansson "för ett mod utan dess like",
vad är det för fel på Camilla?
Vadå mod? Denna jävla"Kaka" pratade bort sig och skämde ut sig, fick avhyvling från SR och avbönen räckte tydligen för Camilla att hylla denna "gudinna" till den bästa "häxan" av alla

Ja, hur har det gått med Läckbergs relation till skyddslingen Kakan? Hon tog ju henne under sina vingars beskydd.
Citera
2017-06-21, 17:01
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Instämmer fullkomligt. Den klänningen var INTE klädsam på henne. Hon ser ju ut som Anna Book i den.

Så klär en gammal tant sig när hon ska få till det med en tonåring eller vad han nu är. Kunde mycket väl ha varit hennes barn. Ganska äckligt med gamla tanter som fläker ut sig för småkillar.
Citera
2017-06-21, 17:08
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Så klär en gammal tant sig när hon ska få till det med en tonåring eller vad han nu är. Kunde mycket väl ha varit hennes barn. Ganska äckligt med gamla tanter som fläker ut sig för småkillar.

Hon är inte fullt 13 år äldre.
Citera
2017-06-21, 17:29
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Hon är inte fullt 13 år äldre.

Tretton??? Äckligt när tanter inte fattar att de är för gamla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in