Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-13, 21:08
  #37033
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danlo
Jag mår lätt illa också på låga doser, men äter jag bara lite innan jag tar dom så brukar jag inte må illa. Men illamåendet är för mig väl värt det om man får lite smärt/ångestlindring, men som jag skrev innan så är mina slut nu så nu blir det träning istället. Hej hopp!

Vilken skillnad på alternativ 😀😳
Citera
2017-06-14, 12:39
  #37034
Medlem
randones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danlo
Jag mår lätt illa också på låga doser, men äter jag bara lite innan jag tar dom så brukar jag inte må illa. Men illamåendet är för mig väl värt det om man får lite smärt/ångestlindring, men som jag skrev innan så är mina slut nu så nu blir det träning istället. Hej hopp!

Lycka till med träningen!! Det är ju ändå lätt den bästa ångestlindringen.
Citera
2017-06-14, 19:27
  #37035
Medlem
No6s avatar
Hur lång tid tar det innan Tramadol Depot verkar? Jag hade tänkt krossa pillren men tänkte prova som vanlig Depot första gången.

Ang. att spy på Tramadol har det aldrig hänt mig, och jag har tagit doser upp till 600 mg.
Citera
2017-06-14, 19:31
  #37036
Medlem
Tar för mig mellan 1,5-3 timmar innan depor verkar, väldigt olika.
Citera
2017-06-15, 00:33
  #37037
Medlem
FUCK opiater, morfin, fentanyl, Oxy all sådan skit är SKIT. Ni dör ju för i helvete. eller blir förstoppade tills ni måste föda ut eran skit svettiga och jävliga på toaletten och ni undrar svettiga, darriga och panikslagna varför ni gjorde dethär mot er själva.
Citera
2017-06-15, 10:02
  #37038
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickleanddimes
Tar för mig mellan 1,5-3 timmar innan depor verkar, väldigt olika.
Så lång tid tar det för vanliga snabbverkande för mig hehe, tog lite längre på Depot. Men måste säga att jag gillar ruset på depot, sitter i längre och man blir mysigare på något sätt jämfört med vanliga.
Citera
2017-06-15, 11:13
  #37039
Medlem
Danlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickleanddimes
Tar för mig mellan 1,5-3 timmar innan depor verkar, väldigt olika.

Precis samma tids-spann för mig. Har för mig att jag kunde börja ana liiite effekt efter nån timme, men det var så länge sen jag hade några så jag minns knappt Men visst, det är inte utan att jag längtar efter den där känslan av lugn i själen ibland, men men, vad gör man om är en laglydig person.. 😇
Citera
2017-06-16, 14:16
  #37040
Medlem
Danlos avatar
Har en fråga, är verkligen Nobligan, Tradolan, Tramadol och Tipparol precis samma substans?? Tycker jag läser så många "conflicting statements" hela tiden på nätet..??
Citera
2017-06-16, 16:27
  #37041
Medlem
Danlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maryji
FUCK opiater, morfin, fentanyl, Oxy all sådan skit är SKIT. Ni dör ju för i helvete. eller blir förstoppade tills ni måste föda ut eran skit svettiga och jävliga på toaletten och ni undrar svettiga, darriga och panikslagna varför ni gjorde dethär mot er själva.

Haha! Har aldrig hänt mig Men så tar jag inte varenda jävla dag heller. Har inga planer på att bli knarkare liksom
Citera
2017-06-16, 19:39
  #37042
Medlem
YouraFags avatar
Tja, denna fråga har ju ställts hundra gånger men..
Ska parkhänga imorgon och dricka alkohol. Men tog nyss 600mg tram. Va tror ni? inte värt risken?
Citera
2017-06-16, 21:06
  #37043
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YouraFag
Tja, denna fråga har ju ställts hundra gånger men..
Ska parkhänga imorgon och dricka alkohol. Men tog nyss 600mg tram. Va tror ni? inte värt risken?

Tram och Alkohol kan leda till döden pga andningsdepression om jag vore du så skulle jag skippa alkoholen.Min vän dog av den kombon somnade på soffan och vaknade aldrig mer.

Säger bara en varning men men det är din kropp så gör vad du vill.

men om du väntar 24-30 timmar efter sista kapseln så kan du dricka alkohol nästa dag men inte samtidigt.
Citera
2017-06-16, 21:21
  #37044
Medlem
MatsMyrmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Tram och Alkohol kan leda till döden pga andningsdepression om jag vore du så skulle jag skippa alkoholen.Min vän dog av den kombon somnade på soffan och vaknade aldrig mer.

Säger bara en varning men men det är din kropp så gör vad du vill.

men om du väntar 24-30 timmar efter sista kapseln så kan du dricka alkohol nästa dag men inte samtidigt.

600 mg MED tolerans och ett par öl är ingen fara, har du 0 tolerans skulle jag absolut rekommendera att du avstår.

600 mg med tolerans skulle du nog kunna ta två öl utan problem.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback