2017-06-12, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB
AG berör en på något sätt. Så normal i en totalt onormal miljö.

Läste i FUPen om när han la tvillingarna, när mördarmorsan var på turne.

- Jag la dom i sängen så satte jag på "Bäbä vita lamm" på mobilen till dem och satt där en stund. Så ung och så omsorgsfull.

Han får ju ens egna 13-åringar att framså som lite lätt efterblivna.

Det är ofta så att barn till föräldrar som JM måste bli vuxna fort. Sorgligt men sant. Vilken fantastisk unge!
Citera
2017-06-12, 10:30
Medlem
Reimers avatar
Vilket djävla as JM är, man blir ju helt djävla förstummad när man hör vad stackars AG berättar, vilket djävla vrak till människa den stackaren har behövt leva med, fy satan vad jag är illa berörd.
Citera
2017-06-12, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Vilket djävla as JM är, man blir ju helt djävla förstummad när man hör vad stackars AG berättar, vilket djävla vrak till människa den stackaren har behövt leva med, fy satan vad jag är illa berörd.
Håller helt med dig. Vanliga ungar i den åldern har respekt för polis etc. Att sen sitta och bli tvungen att ljuga i förhör för att mamma sagt det. Vidrigt. Han säger att han hade en klump i magen och att han hela tiden ville säga sanningen. Så himla skönt för honom att de förhörde honom och att han fick ur sig allt!
Citera
2017-06-12, 10:36
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Håller helt med dig. Vanliga ungar i den åldern har respekt för polis etc. Att sen sitta och bli tvungen att ljuga i förhör för att mamma sagt det. Vidrigt. Han säger att han hade en klump i magen och att han hela tiden ville säga sanningen. Så himla skönt för honom att de förhörde honom och att han fick ur sig allt!

Ja, den stackars fan har fått vara vuxen när hans vidriga morsa har levt ut sina "tonårslustar" fy fan vilket djävla kräk hon är.

Hennes trettonåriga son har större mognadsgrad än hon, det säger det mesta.
Citera
2017-06-12, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB
AG berör en på något sätt. Så normal i en totalt onormal miljö.

Läste i FUPen om när han la tvillingarna, när mördarmorsan var på turne.

- Jag la dom i sängen så satte jag på "Bäbä vita lamm" på mobilen till dem och satt där en stund. Så ung och så omsorgsfull.

Han får ju ens egna 13-åringar att framså som lite lätt efterblivna.

Helt enig! Ett ansvar en 13-åring inte ska behöva ta... Där JM har fallerat har nog AG axlat rollen som den ansvarige, mången gång...
Citera
2017-06-12, 10:39
Medlem
Det är så gripande att höra AGs berättelse. Vilken strong, modig, omtänksam och klok 13-åring.
Citera
2017-06-12, 10:41
Medlem
Gizurs avatar
Vad är JM's förklaring till detta. Menar hon att sonen ljuger i förhöret och i så fall varför?

Eller var det så att hon drabbades av sin "chock" på morgonen när polisen kom och därför hade bett sonen säga att hon var hemma hela kvällen?
Citera
2017-06-12, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Vad är JM's förklaring till detta. Menar hon att sonen ljuger i förhöret och i så fall varför?

Eller var det så att hon drabbades av sin "chock" på morgonen när polisen kom och därför hade bett sonen säga att hon var hemma hela kvällen?

Absolut kommer hon hänvisa till att hon var svårt chockad. För att inte tala om hänvisning till forskning.
Citera
2017-06-12, 10:44
Medlem
Reimers avatar
Jag förstår att kräkmedlet JM inte ville ha det här uppspelat för rätten, det är en djävla skillnad att få det uppläst via åklagare mot att få höra AG, det här skickar JM till hinsan med en fin livstidsdom att ligga och suga på.

Helvete vad hon äcklar mig, det är nog det vidrigaste stycke förklädd människa som visats upp hitintills.
Citera
2017-06-12, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Jag förstår att kräkmedlet JM inte ville ha det här uppspelat för rätten, det är en djävla skillnad att få det uppläst via åklagare mot att få höra AG, det här skickar JM till hinsan med en fin livstidsdom att ligga och suga på.

Helvete vad hon äcklar mig, det är nog det vidrigaste stycke förklädd människa som visats upp hitintills.
Hamnar hon i fängelse, istället för hos psykiatrin, så kommer hon verkligen inte få det lätt. Kvinnor avskyr när barn hamnar i kläm och utnyttjas.
Citera
2017-06-12, 10:47
Medlem
Smhfs avatar
JM vågar inte ens lyssna på förhöret med AG i medhörningsrummet, hon är rädd för sanningen.
Hur ska den högutbildade JM tråckla sig ur detta, nya lögner som vanligt?
Citera
2017-06-12, 10:48
Medlem
Och det är verkligen inte förvånande, efter att ha hört sonens hittillsvarande vittnesmål, att JM med näbbar och klor försökte få rätten att inte visa det här videoförhöret. Hon är SÅ körd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in