2017-06-08, 15:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Vad kul att mordet kunnat skapa muntration hos dem...
Jisses! Det hade jag missat, ska läsa bättre retroaktivt i kväll. Diskutera en kniv i ögat som avrättar hennes pappa...
Citat:
Ex-pojkvännen och jag låg på en säng och skojade och skrattade. Han visade hur han hade gjort.
Citera
2017-06-08, 15:35
Medlem
why123s avatar
Usch, vilken hemsk människa. Nu ber jag till högre makter att hon får livstid allt annat är fruktansvärt..
Citera
2017-06-08, 15:35
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Vad kul att mordet kunnat skapa muntration hos dem...

Precis.....

Men när polisen visar färgbilder, då är det psykisk tortyr

"42-åringen säger att hon blivit utsatt för psykiskt tortyr av polisen.
- Ni skickade färgbilder till mig på min sönderhuggna pappa.
"
Citera
2017-06-08, 15:37
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Tycker man inte lite synd om JM också närapå? Jag känner nästan med henne lite där hon sitter och fabulerar i tron att hon övertygar. Det är då skämskudden kommer fram igen. Fan jag har så sjukt lätt att skämmas å andras vägnar
Det sista stämmer bra för mig med. Men i Johannas fall, nej.
Citera
2017-06-08, 15:38
Medlem
Grandiosos avatar
Ann-Sofie Sannemalm:

Åklagaren frågar om det är dags för en kaffepaus.
Domaren håller med.

Ja, vad vore den här rättegången utan alla sina kaffepauser....
Ska inte säga något kritiskt om det egentligen eftersom jag själv är storförbrukare av
denna ädla dryck.
Citera
2017-06-08, 15:39
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Det sista stämmer bra för mig med. Men i Johannas fall, nej.

Du har rätt, i det här fallet ska det inte gå.
Citera
2017-06-08, 15:40
Medlem
Tagelapas avatar
Det är nästan smärtsamt att följa direktrapporteringen. Vara försvarsadvokat åt JM måste väl endast bestå i damage control. Själv snärjer hon ju in sig mer och mer ju längre hon pratar.
Det blir nog ett rum på Säters fasta paviljong för resten av livet för henne. Rajabi är väl ute om några år igen och får dessutom svenskt medborgarskap.

Det måste vara fruktansvärt att som mamma sitta och lyssna till JMs galenskaper i rätten. Det är ju en mycket mycket sjuk människa det handlar om.
Citera
2017-06-08, 15:42
Medlem
Citat:
Nu sitter hon och säger att hon visste att MR huggit pappan i ögat för att de hade legat och flamsat och skrattat när MR sedan berättat om det. Därför kunde hon veta det och skriva det på en lapp i sin häktescell.
Men? Hon har ju aldrig trott att det är MR!!?

Suck och pust, jag blir förtvivlat trött på allt dravel. Att hon bara orkar? Jag orkar knappt läsa...
Hur många år får hon? Det är ju inte frågan om huruvida hon åker dit eller ej, bara mängden år som man kan fundera kring. Livstid borde väl vara det mest troliga eller?
Vår vän Pastorn sitter på livstid utan krökt ett hårstrå, så högst troligt.
Citera
2017-06-08, 15:46
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det är nästan smärtsamt att följa direktrapporteringen. Vara försvarsadvokat åt JM måste väl endast bestå i damage control. Själv snärjer hon ju in sig mer och mer ju längre hon pratar.
Det blir nog ett rum på Säters fasta paviljong för resten av livet för henne. Rajabi är väl ute om några år igen och får dessutom svenskt medborgarskap.

Det måste vara fruktansvärt att som mamma sitta och lyssna till JMs galenskaper i rätten. Det är ju en mycket mycket sjuk människa det handlar om.

Det måste vara smärtsamt att vara hennes försvarare och samtidigt veta vad hon har gjort. Det är ju liksom inga tvivel om det för Hikes längre (om hon ens haft några längs vägen).
Citera
2017-06-08, 15:47
Medlem
afKnollentotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Kan det verkligen vara ett alibi nummer elva som genast kommer att förkastas?
Eller har hon tänkt till den här gången och fått fram en lämplig summa till ett lämpligt vittne?
Var hittar man en sådan? Bland JJs kompisar, kanske...

Swish... 20 papp in... swish... 6.5 papp ut ... swish.. 3 papp ut.... mm.
Senast redigerad av afKnollentott 2017-06-08 kl. 15:49.
Citera
2017-06-08, 15:51
Medlem
Mimurs avatar
Finns det någon som sitter på inspelning från rättssalen?
Citera
2017-06-08, 15:53
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Nu sitter hon och säger att hon visste att MR huggit pappan i ögat för att de hade legat och flamsat och skrattat när MR sedan berättat om det. Därför kunde hon veta det och skriva det på en lapp i sin häktescell.
Men? Hon har ju aldrig trott att det är MR!!?
Reagerade också på det. Sitter hon och kör lite på känn nu, utan eftertanke.

Fast när hon sa att MR inte är en mördare så kanske hon menar att det inte handlade om just ett mord utan om att han skulle bara hotat pappan och att det av misstag blev mord då Göran drog kniv.

Fast det är lite förvirrande. När, exakt, berättade MR om ögonhuggningen för henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in