2017-06-08, 09:40
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rundkvist
Tydligen är det flytt till Norge som gäller nu! Från SVTs direktrapport:

Åklagaren: Hur konkreta var era planer på att flytta till Norge då?
- Jag skrev till och med en lapp om det, det står i er förundersökning.

Hon skrev till och med en lapp om det! Då måste det stämma! Haha, vet inte om man ska skratta eller gråta

Eller:
"- Du är den elakaste människa jag någonsin har träffat! säger hon till åklagaren."

Mina tårar rinner. Kan någon gissa varför?

Citera
2017-06-08, 09:41
Medlem
Ann-Sofie Sannemalm
42-åringen utbrister:
- Jag är arg på min mamma för att hon inte försvarade min pappa! Det var ju en liten människa som satt på henne.
idag 09.38 Svt

Nä nu! Dra på trissor. Om jag var Hikes skulle jag bryta nu och säga att min klient var kissnödig

Edit: sedan satt väll aldrig MR på Anki utan på Göran. Däremot kanske det var en annan liten person som högg Anki. Är det dit hon vill komma. Jag vet inte. Försöker bara få någonting hon säger att verka vettigt
Senast redigerad av Ramaria 2017-06-08 kl. 09:43.
Citera
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Någon som har länk till SVT Direktrapportering, så jag slipper klicka framåt hela j-vla dagen? Annars börjar den på 28 april
Citera
Medlem
Smhfs avatar
Ann-Sofie Sannemalm svt
- Du är den elakaste människa jag någonsin har träffat! säger hon till åklagaren.
Citera
Medlem
Alltså....cirkusen är verkligen igång nu! Undrar om inte hon kör på sinnessjuk-kortet ändå.......? Det är ju så man skäms när hon öppnar munnen!!

Vad tror ni? Jag bara gapar här jag sitter..
Citera
2017-06-08, 09:42
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Någon som har länk till SVT Direktrapportering, så jag slipper klicka framåt hela j-vla dagen? Annars börjar den på 28 april

https://www.svt.se/nyheter/live/rattegang-i-arbogafallet
Citera
2017-06-08, 09:42
Medlem
MeMajks avatar
Det är svårt att höra vad 42-åringen säger för hon gråter. Sedan samlar hon sig:
– Du är den elakaste människa jag någonsin träffat, säger hon till åklagare Jessica Wenna.

nu är det cirkus på riktigt
Citera
2017-06-08, 09:43
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hgdvdssn
Hur LÄTT???

Avliva sliddjuret Johanna Möller Om någon förverkat sin rätt att leva så är det ju hon

Jag håller med till 100%, fullständigt iskall och visar ingen som helst ånger eller inser vad hon gjort. Det märkliga är att hon fått härja runt så länge?
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramaria
Ann-Sofie Sannemalm
42-åringen utbrister:
- Jag är arg på min mamma för att hon inte försvarade min pappa! Det var ju en liten människa som satt på henne.
idag 09.38 Svt

Nä nu! Dra på trissor. Om jag var Hikes skulle jag bryta nu och säga att min klient var kissnödig

Herregud!! Vad menar hon???
Citera
Medlem
Reimers avatar
Det här är fan nästan lyteskomik, vad förväntar JM sig, hon är åtalad för stämpling till mord och mordförsök, ska åklagaren gulla med henne då?

Citat:
Det är svårt att höra vad 42-åringen säger för hon gråter. Sedan samlar hon sig:
– Du är den elakaste människa jag någonsin träffat, säger hon till åklagare Jessica Wenna.

http://www.ekuriren.se/eskilstuna/live-08-30-mordmisstankta-42-aringen-infor-ratta/

Det går inte bra för JM nu.
Citera
2017-06-08, 09:44
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette

Samma länk hela rättegången på SVT:
https://www.svt.se/nyheter/live/rattegang-i-arbogafallet

Citera
2017-06-08, 09:46
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk

nu är det cirkus på riktigt

Har aldrig läst nåt liknande i någon direktrapportering!
Nu har hon verkligen regredierat totalt! Klockrent- en psykopat inträngd i ett hörn....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in