Citat:
Ursprungligen postat av
Ramaria
Men om det är så, som du beskriver, då är ju inte hans mål/drivkraft att döda dem. Då är det ju något annat han ger uttryck för. Frustration kanske. Men ingen kallblodig mördare. Däremot om det begärs av honom att de skall dö på just detta vis så ser jag det kalla i handlingen.
Är jag otydlig? Lol jag tror det.
Jag försöker igen. Om jag agerar på uppdrag av ngn följer jag deras anvisningar. Har jag ej fått några anvisningar av min uppdragsgivare gör jag saken kort och enkelt.
Om jag utan anvisning av min uppdragsgivare ändå går loss på mina offer så måste man anta att ngt ligger bakom.
Därför finner jag det vara av intresse om Johanna uttryckligen bett MR att just hugga dem
?
Självklart är det ett mål att döda dem om det är vad hon tjatar om sen i början på juli. Är de döda så slutar gnatet och som bonus rullar 10 miljoner in.
Jag beskriver utifrån mordets karaktär.
Fortsättningsvis ett uppenbart övervåld under drogpåverkan vilket kan härleda till att han är förbannad på JMs gnat.
Han fattar således ett beslut att genomföra mordet med sin fria vilja för att hon ska hålla käften.
Sant eller falskt eller även kåt på 10 mille som hon också beskrivit?
Medveten om mord redan då de viskar i lägenheten och mobilen hamnar så lämpligt på hennes fd arbetsplats och han får inte alls veta det i förbifarten som han påstår?
Vi vet inte hur slug han är, vore ju
för sorgligt för hans del om det kom fram att motivet är 10 mille och inte en underdånig stackars fähund i JMs ledband....