2017-06-04, 16:54
Medlem
Smurfetteflickans avatar
På sajten “blankspot.se” som drivs av en grupp asylhaverister, däribland den i utlandet terrordömde och våldsbejakande kommunisten Martin Schibbye, postas regelbundet berättelser av pekoralkaraktär som syftar till att framställa Sverige som ett migrationspolitiskt inhumant land. Fokus för sajten ligger särskilt på så kallade “ensamkommande flyktingbarn”.

En relativt färsk historia sticker ut eftersom den beskriver vad som inte kan tolkas på annat sätt än att det förekommer ett omfattande sexuellt utnyttjande av dessa unga män från Afghanistan och Somalia. Förövarna är medelålders eller äldre vänsterkvinnor, sådana som i folkmun en smula elakt brukar gå under beteckningen “batikhäxor”.

Inlägget uppmärksammas på lördagen av Ann Heberlein på sajten Ledarsidorna som skriver att “alla varningsklockor ringer” när hon läser om hur dessa svenska kvinnor tar med sig de “ensamkommande flyktingbarnen” i sängen. Heberlein skriver att hon förstår, när hon tar del av vad den svenska vänsterkvinnan berättar, varför kvinnan valt att vara anonym.
Citat:
Ursprungligen postat av Heberlein
Alla varningsklockor ringer när jag läser ett inlägg med rubriken ”Jag tar emot en levande död” på den ”medborgarfinansierade reportagesajten” blankspot.se. Under vinjetten ”röster” bjuder redaktionen, bestående av Martin Schibbye, Brit Staktson och Nils Resare in läsare, i allmänhet anonyma, att dela med sig av sin verklighet. Texten som får mig att studsa är, av lätt insedda skäl, författad av en anonym person.

Den namnlösa skribenten berättar, målande och känslomättat, hur hon hämtar en pojke, ett ”ensamkommande flyktingbarn” vid tåget. Han är traumatiserad, ångestfylld och knappt talbar. När de kommer hem till henne ger hon honom en smörgås, och låter honom sova på hennes soffa. Berättelsen fortsätter:

”Det blir fler besök, han är placerad på migrationsverkets boende, men får en natt då och då hemma hos mig. Nu funkar inte soffan längre, han får följa med till min säng. Jag textar en vän, hjälp – jag måste ha honom i min säng! Får svar: Det gör vi allihopa, ta det lugnt. Det är så, ge honom närhet, det är det du kan göra. Jag ger honom närhet, han håller mig i ett skruvstäd, så hårt att det gör ont.”

Vad är det egentligen som beskrivs i texten? Det är inget annat än en beskrivning av hur en vuxen person – sannolikt en kvinna – tar en sårbar, traumatiserad pojke alternativt ung man till sin säng för att ”ge honom närhet”. Det är en isande beskrivning av hur en vuxen kvinna utnyttjar en ung man, en pojke, som befinner sig i stark beroendeställning till henne.
Varför skulle inte kvinnor kunna känna sig attraherade av de mörkögda unga män som kommer till Sverige och påverkas av det? Var finns logiken? Inte att undra på att dessa kvinnor protesterar hej vilt och gråter floder vid avvisningarna av de ensamkommande "barnen"!! Det är alltså deras älskare det handlar om och inget medlidande med dem, som man i sin naivitet har gått här och inbillat sig!! helt plötsligt blir det mer förståeligt med grupper som "#vistårinteut" och liknande. De blir ju av med sina påsättare... Klart de strider och kämpar för dessa "barn", hur ska de annars kunna få tillgång till partners? Kan inte direkt säga att jag häpnar, däremot kan man häpna över myndigheternas flathet. Är inte detta att klassas som pedofili? Vad hade hänt om det varit det omvända? att det varit män som utnyttjat ensamkommande flickor (inte för att det finns särskilt många)? Dessa kvinnor gastar från morgon till kväll om hemska vita män och att de inte ges samma villkor. Hur vore det att inse att kvinnlig pedofili är precis lika illa som manlig, eller ska det vara särbehandling just på det området? Hädanefter ska jag hålla utkik efter eventuella batikhäxor som stryker omkring dessa boenden i jakt på villebråd! Fy faan för dessa äckliga hycklande kåta kärringar säger jag bara!

https://ledarsidorna.se/2017/06/vilka-overgrepp-sker-pa-de-ensamkommande-har-vi-lart-nagot/
Citera
2017-06-04, 16:59
Medlem
gurkmajjas avatar
Dessa "barn" är som hundvalpar för dessa kvinnors icke utlevda ömhetsbehov. Hundvalpar de dessutom kan ha sex med.
Citera
2017-06-04, 17:03
Medlem
Smurfetteflickans avatar
Som sagt..vad är det här? Jättestora bordeller med trafficing och betalt med våra skattepengar. Detta är väl något för MSM att rota i? Jag förstår att de kvinnor som jobbar i den här branschen slåss med näbbar och klor för att deras humanism skall få fortsätta. Synd bara att det är så få flickor som har kommit tycker säkert alla medelålders vita män (kan innehålla ironi).
Bara att konstatera..
De s k ensamkommande flyktingbarnen är det största bedrägeri Sverige har blivit utsatt för!!
Citera
2017-06-04, 17:56
Avslutad
Bra skrivet av Heberlein, och bra skrivet av TS (som för övrigt hade bra inlägg i den där WarWarrior-tråden också, om att kvinnor peakar i skönhet rätt tidigt och sen förlorar den). Har dock tyvärr inte så hemskt mycket att tillföra mer än att detta stämmer.

Utskickandet av afghanska "ensamkommande" påminner egentligen en del om vad vi själva gjorde på vikingatiden. För stora familjer gjorde att de yngsta sönerna inte hade någon given plats i samhället. Då fick de helt enkelt dra på rövartåg istället -- dra till England och Frankrike och härja, skövla, och så småningom kolonisera. Var ju också bara män som drog ut. Nu följer självklart utsändandet av afghaner en helt annat dynamik, som inte är baserad på rå kraft (där hade de varit chanslösa) utan på nått slags kollektivt appellerande till illa förstådda känslor av skuld, otillfredsställda modersinstinkter, och frustrerad sexualitet. Allt detta ihopmixat och koncentrerat hos den oproportionerligt mäktiga gruppen batkihäxor. Via Facebook och medier har dessa en väldelig makt över den politik som Sverige för i dessa frågor. Säger de att de inte står ut, så har Löfven bara att acceptera detta, och forma sin politik därefter.

Självklart är det en skandal utan dess like. Inte bara för att de ekonomiska kostnaderna är astronomiska. Men framförallt för att man drar in 10-tusentals unga män och på så sätt permanent fuckar upp könsbalansen i en viss åldersgrupp. Man kan ju fråga sig vad män i åldern 16-40 tycker om detta. Och vad de skulle tycka om det handlade om en lika omfattande import av unga asiatiskor från Korea, Kina, eller Vietnam.
Citera
2017-06-04, 18:16
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Istället för att åka till Gambia (och betala själva) kan de här sexrovdjuren nu utnyttja barn, eller män som ljuger om sin ålder, på hemmaplan och dessutom kanske få betalt för det.
Sedan blir han utkastad och en ny sexslav tar hans plats, den uttjänte blir radikaliserad och terrorist.
Citera
2017-06-04, 18:18
Medlem
smoerreboms avatar
Tyvärr är det här bara en krönika av Ann Heberlein på en halvobskyr sajt. Det vore schysst om nån journalist kunde få fram nåt som fastnar på de här vistårinteut-kärringarna
Citera
2017-06-04, 18:27
Bannlyst
Nu har vi det erkännande vi väntat på i är nu. Vi här har givetvis vetat om detta ett tag, men nu är katten ute ur hatten.

Troligtvis kommer inte etablerad media ta i det här med tång, så ängsliga är de kring vurmandet för skäggbarn.
Citera
2017-06-04, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Istället för att åka till Gambia (och betala själva) kan de här sexrovdjuren nu utnyttja barn, eller män som ljuger om sin ålder, på hemmaplan och dessutom kanske få betalt för det.
Sedan blir han utkastad och en ny sexslav tar hans plats, den uttjänte blir radikaliserad och terrorist.

Eftersom det uppenbarligen handlar om utnyttjade baaarn är det märkligt att det är så pass tyst som det är. För det handlade väl om barn?
Citera
2017-06-04, 18:37
Medlem
tclaessons avatar
Det har ju varit uppenbart ganska länge nu att många av dessa batikhäxor ser invällandet av ensamkommande män som ett perfekt tillfälle att få sex. Det är ju självklart egentligen att det blir på det här viset när kvinnor ska ta hand om unga män och umgås intimt med dessa, bara en idiot skulle hävda att sexuella relationer inte förekommer. Det är ju bara att titta på hur fysiska kvinnorna är med "barnen" i t.ex. nyhetsinslag och liknande. Det är lite udda att media å ena sidan propagerar för att kvinnor är lika sexuella som män och samtidigt ser mellan fingrarna på det här beteendet som helt uppenbart har sexuella undertoner.

Tänk vad mycket rabalder det hade varit om det var unga kvinnor som kom istället och män som vallfärdade för att ta hand om dessa. Skulle gissa på att det här bara är början på vad som kommer att nystas upp under de kommande åren i den här korrupta skojarbranschen. En vettig journalist som letar efter trevliga scoop borde kunna hitta en hel del på det här området.
Citera
2017-06-04, 20:07
Medlem
Tanuss avatar
Att ha en eller ett par exotiska toyboys inneboende är en bra affär.
Pengar och snopp, vad mer behöver ett skabbigt, utfattigt fruntimmer ca trettio år efter sitt bäst före datum.
Om det var möjligt att ta ett par ukrainska vrålkåta tjugofemåriga damer(som hävdar att de är sjutton åt halvt) inneboende till en fantastisk ekonomisk ersättning så skulle tusentals äckelgubbar stå på kö för att välkomna flyktingarna.
Jag betalar, arbogakvinnans likar gökar och fakturerar. Ur led är tiden.
Senast redigerad av Tanus 2017-06-04 kl. 20:13.
Citera
2017-06-04, 21:36
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanus
Att ha en eller ett par exotiska toyboys inneboende är en bra affär.
Pengar och snopp, vad mer behöver ett skabbigt, utfattigt fruntimmer ca trettio år efter sitt bäst före datum.
Om det var möjligt att ta ett par ukrainska vrålkåta tjugofemåriga damer(som hävdar att de är sjutton åt halvt) inneboende till en fantastisk ekonomisk ersättning så skulle tusentals äckelgubbar stå på kö för att välkomna flyktingarna.
Jag betalar, arbogakvinnans likar gökar och fakturerar. Ur led är tiden.

En kort men utmärkt sammanfattning!

Tillägg: Numera en av Sveriges viktigaste näringsgrenar som omsätter tiotals miljarder per år.
Citera
2017-06-04, 21:38
Medlem
Vedklyvens avatar
Tja. Mest känt fall av sexuellt utnyttjande av ensamkommande "barn" är väl den 42-åriga Arbogakvinnans utnyttjande av Somalier hälften så gamla som hon själv.

(FB) Arboga kvinnan

(FB) Arboga: Mord på Aki Olavi Paasila, 2015-08-08 och Göran Möller, 2016-08-03

Hon drev visst under en period ett asylboende där "flyktingbarn" hotades med utvisning om de inte hade sexuellt umgänge med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in