2017-06-04, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
https://www.facebook.com/*nn*lun*tic *=a

https://www.facebook.com/*hlss*nLisa *=o

Kan det vara en utav dom?
https://www.facebook.com/*nn*lun*tic *=a
Hon ser absolut ut att kunna vara den typ av person som konsekvent söker sig till fel sällskap.

Hur som helst så skall man inte behöva bli mördad för det men risken ökar, om man är i fel kretsar.

Sorgligt likväl !
Senast redigerad av Grodologen 2017-06-04 kl. 10:32. Anledning: Komplettering.
Citera
2017-06-04, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Är det bekräftat att det är A.A som är BO eller bara spekulationer?
Det är bekräftat. Men var försiktiga med att hänga ut någon MGM, det kan ju vara ett självmord.
Citera
2017-06-04, 10:46
Medlem
Ingen i Karlstad/Säffle gråter!
Citera
2017-06-04, 11:09
Medlem
Harmandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteAnonymitet
Ingen i Karlstad/Säffle gråter!
Tala för dig själv.
Citera
2017-06-04, 11:13
Medlem
Varför säger de att det initialt inte finns någonting som tyder på mord? Men de misstänker ändå mord?
Citera
2017-06-04, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harmanda
Tala för dig själv.

Om det inte vore söndag hade jag faktiskt gått ut och tagit en öl idag och firat lite smått
Citera
2017-06-04, 11:18
Medlem
NicholasUrfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zingo699
Varför säger de att det initialt inte finns någonting som tyder på mord? Men de misstänker ändå mord?

Du har nog läst för snabbt: "– I samband med att vi hittade kroppen finns det initialt ingenting som tyder på att detta inte är ett mord eller dråp, säger polisens pressinformatör Stefan Wickberg."
Citera
2017-06-04, 11:19
Medlem
-Bukowski-s avatar
Citat:
Om det inte vore söndag hade jag faktiskt gått ut och tagit en öl idag och firat lite smått

Förklara gärna varför? Var hon så illa - vad har hon gjort dig, personligen, för något bör det vara då du går ut så hårt mot en nu död människa...
Citera
2017-06-04, 11:26
Medlem
730221s avatar
Har hennes Instagram lagts ner? Kommer inte åt kropps_positiv längre.
Citera
2017-06-04, 11:28
Medlem
GasGlads avatar
Det finns många ställen där du kan få en öl även en söndag i Karlstad, kan du förklara vad du har för problem med en ung död tjej? Relation?
Citat:
Citera
2017-06-04, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Bukowski-
Förklara gärna varför? Var hon så illa - vad har hon gjort dig, personligen, för något bör det vara då du går ut så hårt mot en nu död människa...

Citat:
Ursprungligen postat av GasGlad
Det finns många ställen där du kan få en öl även en söndag i Karlstad, kan du förklara vad du har för problem med en ung död tjej? Relation?

Hon var ett kräk helt enkelt. Tänker inte gå in på varför, men jag har mina skäl. Punkt.
Citera
2017-06-04, 12:01
Medlem
Jag känner Linus H som var BO:s pojkvän. Linus kanske inte är den cleanaste killen sett till val av liv, men mig veterligen har han ALDRIG agerat våldsamt förr. Har mycket svårt att se att han skulle ha utfört ett mord...
Senast redigerad av killapriest 2017-06-04 kl. 12:02. Anledning: Stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in