Citat:
Jag håller inte med fullt ut.
Jag tycker det är småsint och fullständigt onödigt att gå in i detaljer på den gemensamma plattformen för att få Jonas att framstå som ett svin (även om det är så).
Tycker knappast man kan kalla det för "öppna kort".
Var man nödgad att lägga fram detta kunde man bara sagt att det orsakat slitningar då JDG nu är tillsammans med BBs flickvän eller någonting.
Att kalla honom lögnare, svikare och karaktärslös (när han redan lämnat) var fullständigt onödigt och var enbart ämnat för att skada och försvåra för JDGs framtida engagemang.
Sådant här sköter man internt. Speciellt mellan vänner och kollegor.
Jag tycker det är småsint och fullständigt onödigt att gå in i detaljer på den gemensamma plattformen för att få Jonas att framstå som ett svin (även om det är så).
Tycker knappast man kan kalla det för "öppna kort".
Var man nödgad att lägga fram detta kunde man bara sagt att det orsakat slitningar då JDG nu är tillsammans med BBs flickvän eller någonting.
Att kalla honom lögnare, svikare och karaktärslös (när han redan lämnat) var fullständigt onödigt och var enbart ämnat för att skada och försvåra för JDGs framtida engagemang.
Sådant här sköter man internt. Speciellt mellan vänner och kollegor.
Jag vill skilja mellan vad som (utåt) varit ambitionen och det faktiska resultatet. Jag anser att det är helt rätt av Motgift att lägga korten på bordet, men huruvida de faktiskt lyckades bra eller inte vet jag inte. Kanske finns det en bra anledning till karaktärsmordet, kanske inte, och jag som utomstående vill inte spekulera i det. Så jag förstår vad du menar, och håller med som princip, men jag vill inte säga något i det här specifika fallet. Det är för mycket jag inte vet för att våga säga något.
Vad gäller att man skulle prata om slitningar och att JDG plötsligt är ihop med Björns ex, så nej, det tror jag inte hade funkat särskilt bra i praktiken. Folk hade fortfarande undrat, och därför försökt ta reda på. Jag kan inte komma på något snällt sätt att säga det på som samtidigt hade stillat pöbelns nyfikenhet.