Citat:
Ursprungligen postat av
Thibideaux
Och floden fortsätter, har aldrig vart med om nått liknande, nån dude i Serbien är nog miljonär vid det här laget haha.
Får mina i blister och ser alltid helt äkta ut, och jag tycker verkligen de håller grym medicinsk standard. Innan man fann dessa blåbär blev det ju mycket RC-skit, och det kan fan mess u up efter ett tag.
Anyways, var försiktiga y'all, safety first then teamwork! 1-2mg funkar fint för mig. Men uppehåll är viktigt om man vill kontrollera toleransen, såklart.
De är tillverkade i Serbien och jag skulle gissa att man köper dom för ören där nere utav apotekare som inte bryr sig - eventuellt är det tyngre kriminella som har deal med folk på tillverkningen
Anyway, jag ser absolut värdet med ksalol, men man ska verkligen akta sig för att missbruka dom - det är trots allt inte svårt att bli hooked på alprazolam, det är trevligt som fasen. Håller med om att 1mg brukar räcka, behöver man mer än 2mg ska man nog fundera på att minska sitt bruk innan det går över styr. Personligen använder jag det väldigt sällan och för det mesta tillsammans med andra droger - t ex LSD för att undvika bad trips.
Angående priser så är det väl ganska vanligt att man får dom för närmre 10kr styck om man köper ett tiotal eller hundra stycken. Så är det iaf på den mörka sidan utav internet. Såg senast 200st för 1800kr, eller 30st för ~350kr.