2017-05-29, 19:58
Medlem
KlausSteins avatar
Jag är väldigt glad över att Motgift valde att fatta det beslutet de gjorde. Klart att Jonas tillförde mycket, men den personen som beter sig på det sättet han gjort mot Björn, den personen är ingen bra människa.

Jag är väldigt besviken på Jonas. Det var han som gjorde att jag en gång i tiden engagerade mig nationalistiskt. Men jag lärde mig för väldigt länge sedan att man aldrig ha idoler och hjältar så det påverkar mig inte så mycket.
Citera
2017-05-29, 20:00
Medlem
NirvanAs avatar
Hoppas verkligen vi får höra JDGs version av det hela, men han har väl inga direkta kanaler han använder privat?
Citera
2017-05-29, 20:01
Medlem
Run3s avatar
Men ärligt, hur intellektuell är Jonas egentligen? Vissa får ju det att låta som om han är Jesus. Jag tycker han mest är trött och verkar sätta sig på tvären bara för att. Jag lyssnade i och för sig aldrig på Radio Framåt, så jag vet inte om han kanske lät vettigare innan han söp skallen av sig och tog kål på sina hjärnceller. Vore intressant att höra från någon som kom in på Motgift tack vare Jonas, vad ni anser det är med honom som är så attraktivt.

Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Det var ett skämt. Undrar hur Offervilja kommer reagera på detta?
Hon hade nog dött av hjärtklappning.
Citera
2017-05-29, 20:06
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hoppas verkligen vi får höra JDGs version av det hela, men han har väl inga direkta kanaler han använder privat?
Han har t.ex. ett Twitter-konto. Så vill han förmedla något är det inte direkt någon som stoppar honom. Eller annars kan han öppna ett konto här på FB.

Jag misstänker dock att hans skalle är laserfokuserad på C's vulva just nu, och kommer nog vara upptagen med att synda mot Guds budord inom den snaraste framtiden.
Citera
2017-05-29, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Men ärligt, hur intellektuell är Jonas egentligen? Vissa får ju det att låta som om han är Jesus. Jag tycker han mest är trött och verkar sätta sig på tvären bara för att. Jag lyssnade i och för sig aldrig på Radio Framåt, så jag vet inte om han kanske lät vettigare innan han söp skallen av sig och tog kål på sina hjärnceller. Vore intressant att höra från någon som kom in på Motgift tack vare Jonas, vad ni anser det är med honom som är så attraktivt.

Hon hade nog dött av hjärtklappning.

Hur intellektuella är pastorn och fyllebjötaexpo-Björn?
Citera
2017-05-29, 20:09
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Sen är det ju den där detaljen att man inte kan mässa om moral och absolutism (den filosofiska inriktningen, inte den alkoholpolitiska) när det gäller andra och sedan själva vara lite sisådär så fort det gäller den egna kamratkretsen.

Det som skiljer nationellt sinnade från resten av den degenererade pöbeln är moralen, eller åtminstone ambitionen att ha moralen. Detta avspeglar sig i allt, men inte minst i undvikandet av porr och degenererande kultur och i de uppbyggliga konsterna som exempelvis träningen och bildningen. Moralen är viktig. Predikar man detta går det sedan inte att halka på koncepten själva. Då försvinner trovärdigheten.

Det är så det brukar låta men när allt kommer till kritan så sups, knarkas, liggs, bedras och porrkonsumeras det lika frekvent inom den sk 'rörelsen' som utanför. Skulle inte förvåna mig det minsta om typ hälften av alla rättrogna moralister som förfärats över JDGs moraliska förfall har suspekt porr öppen i anonym-flik samtidigt som de författar sina inlägg.

Ingen i motgift-projetet är ju heller några renlevnadsmänniskor. Två har varit på pickalurven i sändning och att de alla gillar god mat och dryck syns tydligt. Tycker det har varit ganska så befriande och inget jag störs av. Kanske därför jag tycker att reaktionen är lite udda.
Citera
2017-05-29, 20:11
Bannlyst
Minnet verkar vara kort hos vissa här.

Björn Björkqvists meritlista:

Expovän
Alkoholist
Söp bort realisten samtidigt som han fick lön för att driva sidan.
Utnyttjade bla en känd flashbackskribent tills han gick in väggen och blev uthängd av AFA.
Avhoppare

SD 2018!
Citera
2017-05-29, 20:11
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roland.Andersson
Hur intellektuella är pastorn och fyllebjötaexpo-Björn?
Vad är det för svar? Folk i tråden upphöjer ju Jonas till gudastatus vad gäller hans intellekt. Det är anledningen till varför jag frågar. Om du inte är en av dem behöver du inte svara, jag adresserade aldrig dig.
Citera
2017-05-29, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Vad är det för svar? Folk i tråden upphöjer ju Jonas till gudastatus vad gäller hans intellekt. Det är anledningen till varför jag frågar. Om du inte är en av dem behöver du inte svara, jag adresserade aldrig dig.

Han är gud jämfört med Pastorn och ExpoBjörn.
Citera
2017-05-29, 20:16
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Det är så det brukar låta men när allt kommer till kritan så sups, knarkas, liggs, bedras och porrkonsumeras det lika frekvent inom den sk 'rörelsen' som utanför. Skulle inte förvåna mig det minsta om typ hälften av alla rättrogna moralister som förfärats över JDGs moraliska förfall har suspekt porr öppen i anonym-flik samtidigt som de författar sina inlägg.

Ingen i motgift-projetet är ju heller några renlevnadsmänniskor. Två har varit på pickalurven i sändning och att de alla gillar god mat och dryck syns tydligt. Tycker det har varit ganska så befriande och inget jag störs av. Kanske därför jag tycker att reaktionen är lite udda.

Du ser inte skillnaden mellan att konsumera porr, röka cigaretter, äta onyttig mat etc. och att gå bakom ryggen på en vän för att man vill åt hans flickvän? Samtidigt som samma person själv pratar om dygder, moral och förkastar bland annat äktenskapsbrott?

Ok.
Citera
2017-05-29, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C

När jag skrev ovanstående hade jag en flik med negroid transporr öppen och byxorna uppknäppta...

Nej, men allvarligt; jag förstår vad du menar och jag håller med. Det är ett jävla problem. Nånstans vid ambitionen måste man väl dra gränsen eftersom mänskligheten tyvärr består av människor.

Jag tycker nog att man bör ha ambitionen att inte sätta på sina kompisars kvinnor. Hade vi varit vänner hade jag aldrig aldrig aldrig någonsin kastat några ögonkast efter din snygga fru. Det är en hederssak. Fylla eller singelstatus är inga ursäkter.
Citera
2017-05-29, 20:20
Medlem
Förvånad ingen har listat ut vem C är än. Caroline Frisk, tidigare SvP Stockholm och innan dess FNU. Inte den fagraste tösen de slåss om..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in