Citat:
Ursprungligen postat av
Annonsblockeraren
Lista över requests som ännu inte blivit besvarade:
Lucika (norska)
Angelina Crow
Tanya Hansen
P.J. Sparxx
Kaitlyn Ashley
Nikki Dial
Sabina Star
Försökte länka varje porrstjärna till inläggen där requesten fanns också men misslyckades just nu. Bara en summering av delar av tråden för att se om det kan ge något.
Jo, de tre har tagits upp (av mig) i tråden. De har varit något av en helig graal för min del då jag alltid haft ett gott öga till de damerna samtidigt som de i princip försvunnit spårlöst i samband med att 90-talet slutade. Det jag vill ha sagt med det är att min motivation för att hitta något om dem på inget sätt ska ifrågasättas eftersom jag sökt med ljus och lykta över allt. Dessvärre har jag inte kommit fram till med än uppgifter som till varierande grad är mer eller mindre obekräftade, men likväl så gissar jag att dessa efterforksningar ändå kommer bli det närmaste någon här kommer att komma gällande deras öden. Allt detta har jag tagit upp i tråden redan, men Nikki Dial lär vara en dominatrix i New York, Kaitlyn Ashley lär arbeta som en lärare och har man och barn och vill till varje pris dölja sitt förflutna. P.J. Sparxx öde skar mig riktigt hårt i själen då hon troligen var min absoluta 90-tals favorit (ingen kunde rulla med ögonen som hon! Åååhhh

). Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så finns det ganska klara uppgifter om att hon ådrog sig grava missbruksproblem, till den grad att hon blev psykiskt skadad och drabbades av schizofreni, och har därefter levt som gravt alkoholiserad hemlös på gatan mitt mellan rundorna till avvänjningshemmen.