Dåligt med uppdatering här,
Ingen som bet vad han gjorde där mitt i natten?
Var han ensam?
Vem kan GM vara,
Känns långsökt att skjuta någon med 5 skott i bröstet om man är hobby pundare.
I den kriminella samanhang dödar man inte folk för att någon är skyldig en pengar = no cash back
Indrivning går inte riktigt till så genom att döda för skulder, snarare ligger något annat bakom detta.
Han borde ha bestämt träff med GM
Som sen spårade ur men något stämmer inte
Dåligt med uppdatering här,
Ingen som bet vad han gjorde där mitt i natten?
Var han ensam?
Vem kan GM vara,
Känns långsökt att skjuta någon med 5 skott i bröstet om man är hobby pundare.
I den kriminella samanhang dödar man inte folk för att någon är skyldig en pengar = no cash back
Indrivning går inte riktigt till så genom att döda för skulder, snarare ligger något annat bakom detta.
Han borde ha bestämt träff med GM
Som sen spårade ur men något stämmer inte
Vadå mitt i natten?
ca 20.30 är väl inte så sent, jag förstår inte att en del har så svårt för läsförståelsen !!!
Kanske är dags att kolla upp vad familjen A*edi (Främst *dn*n) gjorde då han setts i närheten av skolan vid tidpunkten för händelsen. Slumpen? Bor föräldrarna kvar på Vallavägen? En bror sköt ju av misstag sin mamma i benet med en pistol för några år sedan. En annan bror mördade en fjärde bror med en kniv.
Inga duvungar direkt, utan de går ofta med vapen/västar på sig. En bror har suttit för mord & grovt rån. Styr mycket i staden också gällande droger.
Vad jag vet så var de väl samme bror som skött mamma i benet samt kniva sin bror? S*f*r håller han fortfarande till i katrineholm?