Citat:
Ursprungligen postat av
JustLikeMoney
Meddelande från Johanna till pressen idag 15/5 innan dörrarna stängdes
https://minfil.org/s8NbF9babd/preview.jpg
T.ex.
Citat:
Citat:
Mamma har inte ens ordnat begravning, hon hatade mig och pappa
Citat:
Citat:
Min mamma och syster har brutalt huggit mig i ryggen
Ju mer hon får prata själv, ju mer framkommer det hur hatisk och störd hon är. Har sällan eller aldrig hört en människa prata så mycket skit om folk - alla som hon anser är emot henne eller om hon vill vinna mark pratar hon ner (och därmed indirekt höjer sig själv till skyarna).
Citat:
Citat:
Jag hade alla symptom redan vid 6 års ålder
Citat:
Vet inte om det syftar på övergrepp, ADHD eller att hon är Psykopat?
Erinrar mig att hon förstått att hon var "övergreppad" som hon kallar det med nåt om att hon satt och tuggade på hår. Det var nåt flummigt, nåt hon liksom läst sig till, ska se om jag finner det.
Erinrar mig även i skrivande stund ett vansinnigt fall, suitcase murder, där en bortskämd tjej (Heather Mack, 19 år) , rikemansbarn, föräldrarna miljonärer mördade sin mor. De hade en stormig tillvaro då hon var tonårig, grälade konstant och mamman var rädd för henne på slutet. Sen får hon sin fixa idé om att mamman mördad hennes far (de facto dog han i lungemboli om jag inte minns fel). Tjejen blir överfixerad vid detta, försöker leja folk att mörda henne.
De skulle sen på lyxresa till Bali, typ röka fredspipa, och hon lyckades lura sin pojkvän att komma dit och mörda mamman. Sen har hon gjort ett erkännande som finns på tuben.
Hon är helvild, totalt störd och samma fixering vid att allt kan köpas för pengar.