2017-04-25, 16:49
Medlem
KonstapelAlis avatar
Inget nytt kring det här? Har han häktats på nytt eller?
Citera
2017-05-05, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zhurda
Dream on Bullen, det kommer inte hända ett skit på kåken om nu den MGM blir dömd för detta vilket jag tror han blir om jag ska gå på vad som berättats för mig om hela storyn men det är en annan femma.
Dom här grabbarna (lejonen) är galna och tänker lika långt som deras platta somalienäsa räcker ute på gatan när dom är i GRUPP. Då kan det skjutas och hotas hur mycket som helst för dom har alltid någonform av backup med sig. Men inne på kåken hamnar dom rätt långt ner på stegen då dom oftast är unga men framförallt så har dom alldeles för mycket ansikte och saknar respekt för andra, speciellt för andra intagna med svensk härkomst och där blir det ofta knas vilket resulterar i fett med stryk eftersom dom inte har den backupen dom är vana med från gatan.

Har suttit ett par voltor och träffat på en del av dessa grabbar, kanske mest Rinkebysnorisar och en del av dom har varit helt ok men de flesta andra var bara uppkäftiga småpojkar med Napoleon-komplex vilket dom fick erfara i gymnastikhallar och i duschrum där dom fick käka knogmacka, tyvärr.

Så nej du Bullen det kommer inte hämnas ett skit på kåken för lejonkungens bortfälle det är en sak som är säker!

Mvh. Zhurda!!

Har någon östafrikan legat med din mamma och syster?
Värst vad du hade känslor om dom.

Att de hamnar längst ner på näringskedjan är bara bull. Knappast att du har suttit inne.
Östafrikaner är en utav få grupper som gör de "häftigaste" brotten i kriminella ögon, sällan de åker in för tråkmisshandel. Inte undra på varför kinesen från kartellen s/o till rinkeby under tiden han satt i bunkern. Många av de klättra fler steg efter att de gjort sin volta pga de kontakter de får med sig.
Citera
2017-05-10, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001

Att de hamnar längst ner på näringskedjan är bara bull. Knappast att du har suttit inne.
Östafrikaner är en utav få grupper som gör de "häftigaste" brotten i kriminella ögon, sällan de åker in för tråkmisshandel. Inte undra på varför kinesen från kartellen s/o till rinkeby under tiden han satt i bunkern. Många av de klättra fler steg efter att de gjort sin volta pga de kontakter de får med sig.

Kände du Merhawi? Har du någonsin träffat honom? Du verkar knappt ha släppt din mammas kjoltyg. Bara små barn under 10 år snackar så mycket mamma som du gör. Du känner till att det är 18 års gräns här?
Citera
2017-05-10, 05:19
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001

Du sover. Literally. Merhawi kunde sälja sin syster för cash.
Citera
2017-05-10, 10:03
Medlem
Inget nytt alls gott folk?? Är det jag som missat något eller har dom slutat nämna det i media helt också? Wtf e killen fortf häktad, har dom tagit in någon ny? Helt dött, bara folk som spekulerar och tjafsar med varandra på de senaste inläggen
Citera
2017-05-10, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
Du sover. Literally. Merhawi kunde sälja sin syster för cash.

Kände du han själv för att säga det ? han va kåt på pengar ja, han gjort fulingar mot vissa när han kunnat, ja, lite av en översittare men körde också mot andra jämlikt starka och var inte feg. Jag VET att han aldrig hade sålt sin syster eller familj, aldrig. Så jag vet inte om du bara överdrev eller skämta eller om du verkligen tror det, men du har fel .
Citera
2017-05-10, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nofilter
Kände du han själv för att säga det ? han va kåt på pengar ja, han gjort fulingar mot vissa när han kunnat, ja, lite av en översittare men körde också mot andra jämlikt starka och var inte feg. Jag VET att han aldrig hade sålt sin syster eller familj, aldrig. Så jag vet inte om du bara överdrev eller skämta eller om du verkligen tror det, men du har fel .

Nej men små/stora lejon kunde han sälja ut. Det är därför han ligger där han ligger. Nu horar systern åt hans mördare. Hur kunde det bli så
Senast redigerad av chaos174 2017-05-10 kl. 15:35.
Citera
2017-05-10, 16:22
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:

Ta det inte bokstavligt. Menar bara att förklara hur långt han va villig att gå så mkt som han älskade pengar
Citera
2017-05-11, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaos174
Nej men små/stora lejon kunde han sälja ut. Det är därför han ligger där han ligger. Nu horar systern åt hans mördare. Hur kunde det bli så

Mannen du har varit skum och subjektiv sen dag ett, har sett dina inlägg och det märks hur mycket imot dem du är, to each his own jag är inte på någon speciell sida, jag försöker bara hålla mig till fakta. Och din första mening kan stämma men det sista du skrev är bara rent BS, varför ens nämna killens syster mannen thats just foul, plus jag råkar veta att hon jobbar och sköter sig, engagerad i olika föreningar och jobbar en del med konsertbokning och massa annat. Varför skulle hon hon hora sig för mördarna vad tror du detta är någon film där du tar allt fienden håller kärt och förnedrar det också? Skippa sånt mannen
Citera
2017-05-11, 10:08
Medlem
Citat:
Inget nytt alls gott folk?? Är det jag som missat något eller har dom slutat nämna det i media helt också? Wtf e killen fortf häktad, har dom tagit in någon ny? Helt dött, bara folk som spekulerar och tjafsar med varandra på de senaste inläggen
Nej. Lanko är försatt på fri fot.
Citera
2017-05-11, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
Ta det inte bokstavligt. Menar bara att förklara hur långt han va villig att gå så mkt som han älskade pengar

Det gjorde jag faktiskt inte heller, men jag förstår din poäng helt. Man pratar löst för att förklara, i got it jag vet inte hur pass det va faktiskt jag kände aldrig han personligen, sen har man ju hört grejer men dom hade ju många fiender det är svårt att veta vad som är sant eller inte, men men.. man brukar ju säga ingen rök utan eld ..
Citera
2017-05-11, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Nej. Lanko är försatt på fri fot.

Tack för info mannen uppskattas, är detta säkert? Har han sin fb uppe igen eller nåt för jag har fan inte läst något om att han blev släppt, kanske jag missade det. När blev han släppt vet du det ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in