Citat:
Ursprungligen postat av
dr.milorokonozovic
Mycket märklig infallsvinkel som Dominika delger här. Kanske har hon smuttat en del på motsvarande beteenden "light" själv.
Dock mycket uppseendeväckande att man kan försöka popularisera fascinationen av en ondskefull psykopatisk kvinna som mördat sin make, pappa och kanske också två av sina fosterbarn. Minst. Pappan kan ju eventuellt varit incestpsykopat-pedofil själv men det rättfärdigar inte övrigt beteende. I högsta grad osmakligt att jämföra henne med någon sorts valkyria eller "go-getter" som bara tar för sig.
Får en stark lust att be Dominika skita ned sig ordentligt och dra åt helvete, men kommer förmodligen inte få tillfälle att göra detta. Kanske presenterar hon sig i tråden sinom tid?
Eller hur?!
Jag är inte "vi" med henne och jag hatar den här typen av kåserier allra helst som ett genmäle omedelbart förvandlar en till en riktig hagga. Alla vill vi väl bli kittlade på ett eller annat sätt och Sigge Stark är inte på modet längre, men varför inte nöja sig med
Sex and the City Skönhet, elegans, lagom fräckhet som man själv kan spetsa med ekonomisk framgång, med Johannas syster som förebild.
Ärligt talat så tycker jag kåseriet är en förolämpning och ytterst ett intellektuellt fattigdomsbevis av det slag som Expressen så gärna låter eka från Söder, eller var nu alla de chica bor.
Expressen kunde hellre upplåtit det spaltutrymmet åt en betraktelse över konsten att inte göra som Johanna och hennes gelikar när det gäller att omhänderta flyktingbarn, fosterbarn och egna barn.