2017-05-08, 23:10
Medlem
Om jag vet ett username på snapchat, vad kan jag få reda på mer om personen bakom kontot? Går det att söka någonstans?
Citera
2017-05-10, 14:30
Medlem
När jag ska göra en snap från kamerarullen så dyker alla bilder upp även borttagna! Säkerhetskopiar Snap alltid alla bilder???
Citera
2017-05-11, 18:20
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Om jag vet ett username på snapchat, vad kan jag få reda på mer om personen bakom kontot? Går det att söka någonstans?

provat google namnet? är det mycket populärt borde lite info dyka upp .
Citera
2017-06-24, 21:43
Bannlyst
Stämmer det att man kan se om någon tittat på en på kartan på snapchat?
Citera
2017-06-27, 21:12
Medlem
mod kan ta bort
Senast redigerad av arsenalistaa 2017-06-27 kl. 21:33.
Citera
2017-07-26, 13:12
Medlem
om jag blockerar någon på snapchat kommer denna person att märka det??
Citera
2017-07-31, 19:47
Medlem
storbondens avatar
Om det var flera dagar sedan jag skickade en snap till en vän, och om den fortfarande är levererad och jag inte kan se att personen har öppnat den. Då måste ju människan sett snappen ändå? Det går ju att kolla en snap utan att öppna den, men det är ju lite småpilligt så förstår inte varför man skulle ens göra det.
Citera
2017-08-03, 19:30
Medlem
Ljudet fungerar ej när jag filmar! Det brusar och man hör bara ljudet jättesvagt! Fungerar felfritt med vanliga kameran. Har en iphone 7.

Detta problemet har kommit och gått för mig, vad är felet?

Har rengjort micken från damm, installerat om appen men inget hjälper.
Citera
2017-08-14, 11:17
Medlem
Joomlas avatar
Någon som vet hur kompis-emojis fungerar? Har fått det röda hjärtat för över en månad sen så borde väl bli de rosa nu? Spelar förstås ingen roll för snappandet men bara nyfiken.

Citat:
Ursprungligen postat av storbonden
Om det var flera dagar sedan jag skickade en snap till en vän, och om den fortfarande är levererad och jag inte kan se att personen har öppnat den. Då måste ju människan sett snappen ändå? Det går ju att kolla en snap utan att öppna den, men det är ju lite småpilligt så förstår inte varför man skulle ens göra det.
Sent svar men iallafall... Snapchat har buggat för mig en del på sistone och visat saker som oöppnade även om de öppnats. Enklast är att kolla i chatten. Om texten försvunnit så är den öppnad. Om du skickat en bild/video som inte har öppnats så syns den i chatten som en ruta där det står "Levererad" men även den försvinner när den öppnats, eller markeras som öppnad.
Citera
2017-08-18, 21:01
Medlem
Har glömt mitt lösenord på snap och emailen som jag har kopplat till kontot fungerar inte. Är det någon som har tips på hur man kan logga in???
Citera
2017-08-27, 12:37
Medlem
Man inte lägga till vänner på min snapchat, får heller inget felmeddelande. Har lagt till kanske 100st idag men kan inte hitta något om begränsning någonstans. Någon som har en lösning eller vet varför?
Citera
2017-09-06, 07:04
Medlem
Jibezs avatar
Den här funktionen som visar på karta vart man är. Fungerar den i flygplansläge? Eller försvinner man då från kartan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in