Battery: Vill minnas att denna lanserades som en konkurrent till Red Bull innan energidryck blev populärt. Smakar i mitt tycke ungefär som en powerking, ett litet minus för att de använder vanliga 33cl.
[8.5/10]
Burn: Smakar som vanlig energidryck fast ganska mycket sötare. Ganska god, men inte för priset.
[7/10]
Euro Shopper: Smakar ganska standard, kanske en aning tam i smakerna. Då Euro Shopper liksom ICA mfl. köper in sina varor från andra tillverkare fast med deras egna förpackning så gissar jag på att denna tillverkas av Hustler eller liknande.
[7/10]
Frank's: Riktigt udda energidryck, smakar som en mindre söt Monster fast med en mycket distinktare smak.
[4/10]
Hustler: Smakar som Euro Shopper, en lite tamare smak än en Powerking/Battery men annars god.
[7/10]
Monster: Riktigt sliskig (i princip så jag blir illamående), har en distinkt smak som påminner lite om Frank's fast mer åt godishållet.
[3/10]
Powerking: Smakar precis så som man förväntar sig att en energidryck ska smaka. Balanserad och väldigt god. Den gröna är också väldigt god, smakar i princip smält piggelin.
[9/10]
Red Bull: Har en svag krusbärston som jag inte hittat i en annan energidryck. I övrigt som Powerking/Battery. Minus för priset, går ändå att få tag på 4 för 40kr på Netto.
[8.5/10]
Rockstar: En mindre söt Monster vad jag kan minnas. Inte särskilt god och i samma usla format.
[4/10]
Wolverine: Smakar som en vanlig energidryck som man blandat ut med en klick tandkräm. Ingen höjdare.
[4/10]
X-Ray: Smakar inte direkt energidryck, känns som något fattas och smaken är ingen höjdare
[3/10]
Citat:
Ursprungligen postat av
NoTruce
Jag avråder er alla från Black. Det är tydligen Mike Tysons energidricka. Smakar fan tandkräm.
Alltså gissningsvis samma tillverkare som Wolverine? Den smakar tandkräm om något