2017-04-27, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Bara för att det inte va någon störra sammandrabbning så är det inte värt att nämnas? Låter som att du va på matchen som en rädd liten åskådare och hade bevittnat allt på håll utan att vara inblandad alls. Det blev småbox på stan, men det vet du ingenting om eftersom att du inte känner någon grabb, för händer det något så sprids det fort inom firmorna. Du är alltså ingen, bara en kåt liten stackare som suger deras kukar.

Fast jag skrev ju att det blev små box fast du kanske inte kan läsa, du får tro vad du vill du är helt klart den muppigaste i denna tråd.
Citera
2017-04-27, 09:28
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lerossi
Pma info om du har

Varför ska jag göra det?

Citat:
Det stämmer, han och hans jävla polare är djurknullare.

Knullar råttor och apor eller hur menar du?
Citera
2017-04-27, 09:28
Medlem
Citat:
Det stämmer, han och hans jävla polare är djurknullare.

Du är så stor i käften, du är en sån riktig skärmkrigare. Du hade garanterat inte sagt det till han öga mot öga. Du har nog aldrig stått i grop och kommer nog aldrig göra det heller så snälla sluta leka ball på internet.
Citera
2017-04-27, 14:28
Medlem
[quote=Undrande87|60570122]Vem i Bajen pratar ni om och varför är han inspärrad?[/QUOTE

En beta-hane i bajens organisation bara.

Stämmer det att luffar-Bajen tog med tyskar och gaisare i fighten med Bröndby? Såna jävla zigenare utan stolthet.
Citera
2017-04-27, 15:20
Medlem
BaraBiffens avatar
[quote=Pragmatiska|60572989]
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Vem i Bajen pratar ni om och varför är han inspärrad?[/QUOTE

En beta-hane i bajens organisation bara.

Stämmer det att luffar-Bajen tog med tyskar och gaisare i fighten med Bröndby? Såna jävla zigenare utan stolthet.
Ja men det var inte KGB som företrädde Bajen.
Citera
2017-04-27, 17:24
Medlem
[quote=BaraBiffen|60573446]
Citat:
Ursprungligen postat av Pragmatiska
Ja men det var inte KGB som företrädde Bajen.

Skitsnack. Som om de inte var förankrat uppåt? Livrädda slagpåsar
Citera
2017-04-27, 17:49
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pragmatiska

Skitsnack. Som om de inte var förankrat uppåt? Livrädda slagpåsar
Var du ens där din jävla fitta? Bröndby var dubbelt så många och Bajen hade bara sina yngsta.
Citera
2017-04-27, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Var du ens där din jävla fitta? Bröndby var dubbelt så många och Bajen hade bara sina yngsta.

Hahaha! Buhu grinfitta
Citera
2017-04-27, 18:59
Medlem
Citat:
Varför var gays och tyskar där från första början?
Citera
2017-04-27, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Fast jag skrev ju att det blev små box fast du kanske inte kan läsa, du får tro vad du vill du är helt klart den muppigaste i denna tråd.

Till skillnad mot dig vet jag att jag inte är en huligan, men du ljuger så mycket för dig själv så du tror att du är en. Ingen vet vem du är
Citera
2017-04-27, 19:31
Medlem
Citat:

Bröndby körde alltså en bajen menar du?
Citera
2017-04-27, 21:20
Medlem
Citat:
Till skillnad mot dig vet jag att jag inte är en huligan, men du ljuger så mycket för dig själv så du tror att du är en. Ingen vet vem du är

Det spelar ingen vad jag säger för du kommer bara med: du är bäg, jag är grym, horunge, kuksugare blablabla du är bara ett jävla troll. Du kan tro precis vad du vill men jag ser vad du skriver och det stämmer liksom inte då bara lägg ner, har du inget annat för dig än att sitta och låtsas att du har "info" riktigt patetiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in