2017-04-14, 01:09
Medlem
beardbraids avatar
1521, lett av Gurra den första Vasa. Eller tänkte du på framtiden? Det lär inte hända.
Citera
2017-04-14, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
När det är på tok försent såklart, varför tidigare? Slår svenskar dig som ett framgångs och smart folk?

Svenskar har varit ett framgångsfullt folk i alla tider, men har blivit vilseledda av media. När kommer hämnden, för jag är helt övertygad om att det kommer ske. Precis som jag visste attvi skulle utsättas för ett terrorbrott, det är bara en tidsfråga för det kommer att ske, helt naturligt bara.
Citera
2017-04-14, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
1521, lett av Gurra den första Vasa. Eller tänkte du på framtiden? Det lär inte hända.

Jag tror du missbedömmer läget fullständigt, vedergällningen kommer, var så säker! Hade det varit min dotter så hade jag inte varit nöjd från ett par huvuden hade rullat.
Citera
2017-04-14, 01:19
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Jag tror du missbedömmer läget fullständigt, vedergällningen kommer, var så säker! Hade det varit min dotter så hade jag inte varit nöjd från ett par huvuden hade rullat.

Var det nån tjej inblandad? Nämndes inte i trådstart. Det här med rädda kvinnor brukar vara svennars paradgren.......att prata om.
Citera
2017-04-14, 01:21
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Jag tror det tyvärr är kört. Vi får sätta vårt hopp till de assimilerade invandrarna som har stake och förstår vilket bra land Sverige är.
Citera
2017-04-14, 01:26
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:

För en statskupp krävs militärens inblandning på oppositionens sida och om du tror vi är i närheten av detta så bedömer du militärens ställningstagande fullständigt.
Citera
2017-04-14, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Var det nån tjej inblandad? Nämndes inte i trådstart. Det här med rädda kvinnor brukar vara svennars paradgren.......att prata om.

Jag tänkte då närmast på den här 11-åringen som blev överkörd av lastbilen http://cdn03.nyheter24.se/508456cf0402021d0100000300b0047808/2017/04/11/1391100/ebba-offer-terrorattack.jpg

Och hade detta varit min dotter, så har jag kontakter och pengar för att få till en vedergällning. Tro mig det hade blivit mitt mål i livet att sänka någon ansvarig.

Som många kan läsa i min text, så kan man nog utröna ett visst hat, ni har helt rätt för mig hade det varit helt naturligt att ta hämnd. Helt naturligt, skulle jag överleva attentatet skit samma. Men jag stod upp!
Senast redigerad av Sorrymf 2017-04-14 kl. 01:39.
Citera
2017-04-14, 01:42
Medlem
Det är ett fullständigt bissart tillstånd svensken befinner sig i, så något lär hända förr eller senare.

Jag spår att det sker efter massan av majoriteten sosse-pensionärs svenskar, vilka sitter och spelar bingo på sina hem, trillar av pin.

Sorgligt men sant, de är många och har hjärntvättats till att offra sitt eget folk.
Citera
2017-04-14, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyhotter
Det är ett fullständigt bissart tillstånd svensken befinner sig i, så något lär hända förr eller senare.

Jag spår att det sker efter massan av majoriteten sosse-pensionärs svenskar, vilka sitter och spelar bingo på sina hem, trillar av pin.

Sorgligt men sant, de är många och har hjärntvättats till att offra sitt eget folk.

Du har fel, det kommer att ske en vedergällning, för alla Svenskar är inte cucks' jag hade kunnat få ihop miljoner bara för att! Jag kommer aldrig vända andra kinden emot. Jag är vanligtvis en väldigt snäll människa, men när det kommer till kritan så är jag beredd att offra mitt liv.
Citera
2017-04-14, 01:54
Medlem
Citat:
Du har fel, det kommer att ske en vedergällning, för alla Svenskar är inte cucks' jag hade kunnat få ihop miljoner bara för att! Jag kommer aldrig vända andra kinden emot. Jag är vanligtvis en väldigt snäll människa, men när det kommer till kritan så är jag beredd att offra mitt liv.

Jag tror du citerade fel, jag sa att det kommer ske förr eller senare.
Citera
2017-04-14, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnyhotter
Jag tror du citerade fel, jag sa att det kommer ske förr eller senare.

Ber om ursäkt, men jag hänvisar bara till mig själv och jag har ett nollvärde i en situation där min eller mina döttrar dödas eller skadas. Jag kommer göra allt i min makt för att straffa någon? Men jag kommer aldrig bli nöjd.
Citera
2017-04-14, 02:01
Medlem
Citat:

Nej, men 70-80% är det, så det kommer aldrig att ske.
Sedan är det ju inte invandrarnas fel, då de är hitbjudna av moderater och sossar.
Så är det någons fel eller någon du ska vara förbannad på är det de som har röstat på sossarna och moderaterna. Men det begriper du ju inte, din jävla idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in