Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
Klassisk krigsstrategi är att skapa oreda först i ett land. Sprid lögner, myter, rykten.
Splittra samhället. Skapa grupperingar. Provocera fram konflikter.
Akilov kan lika gärna vara utsänd som självmordsbombare att ryssland för att skapa splittring i vårt land.
Lika sjukt som att den ryska propagandan om Sverige i hemlandet är total förljugen propaganda, har man de KBG-rötterna i sig att man kan inflitrera länder, spioner, sprida lögner, ljuga så kan man nog fan skicka in en mänsklig bomb också.
Jag säger inte att det är så, men om man får vara konspiratorisk.
Vad vinner man?
Jo, SD växer. SD är Putin-lojala.
Putin pumpar in miljoner kronor i olika länder och då i högerextremagrupperingar.
De organiserar kampanjer mot Hillary Clinton, Hjälpte Brexit, pumpar in pengar i Franska valet, och Nu i Tyska..... Allt för att försvaga EU och NATO.
Ryssland vill bli Världens moder igen och har stormaktsambitioner efter Sovjets fall. Därför måste de försvaga Nato, Varför är alla högerextrema partier som får stöd av Putin Anti-Nato och Anti-Eu?
Ja... bara en tanke franke.
Jag har i andra trådar kommit med min tanke att utvecklingen i Arabvärlden triggats igång av Wikileaks/Julian Assange.
I Aug 2010 släppte Wikileaks alla hemliga papper och där fanns många avsnitt om den vattentortyr som USA höll på med.
Vattentortyr är en metod som Korsriddarna använde främst i syfte att kristna muslimer genom skendränkningar, muslimen dör och den kristne föds.
Detta visste Bush, tortyren användes med den vetskapen av den symboliska betydelsen i muslimsk kontext av skendränkning.
Assange visste att dessa uppgifter skulle få en explosivitet i MÖ, och i Dec 2010 startade arabiska våren.
Putin ligger bakom Assange, Assange har många kontakter med ryska antisemiter och direkt in i Putins regeringskansli.
Jag tror att Putin har understött kriget i Syrien för att förvärra det, Putin har även sagt till Ungern, Bulgarien och de andra länderna att vägra invandrarna registerna sig i dessa länder för att tvinga upp flyktingmassorna upp till Tyskland-Sverige för att underbygga myten om att det var Sverige som var slutmålet.
syftet är att krossa väst som du säger, jag kom in på den här tanken efter att läst Johan Lundbergs utmärkta bok Ljusets Fiender. Samt genom spelfilmen och dokumentären om Julian Assange.
Vi ser på andra delar här på FB hur det exploderat i kränkande, hysteriska, rasistiska krevader från hjärndöda individer efter detta dåd och samtliga kräver mer eller mindre Diktatur, de jämställer Mänskliga Rättigheter, yttrandefrihet, demokrati med PK:ism och de vill inte ha mänskliga rättigheter alls.
Jag är helt med dig i tanken.