2017-04-10, 19:09
Medlem
escilichiss avatar
Samma här, "Tillfälligt fel. Var vänlig försök igen" på PM-funktionen
Citera
2017-04-10, 19:21
Medlem
-Zex-s avatar
Som tidigare inlägg talar om så krånglar PM-funktionen, har inte funkat för mig på 1 dag..
Citera
2017-04-10, 19:32
Medlem
studioxswes avatar
Yes samma här, får bara "Tillfälligt fel. Var vänlig försök igen."
Citera
2017-04-10, 19:33
Avslutad
Sjukt frustrerande fick 2 PM idag blir fan paranoid vem vill mig ngt! Arghh!!! Hoppas det löser snart
Citera
2017-04-10, 19:48
Medlem
Shuzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Sjukt frustrerande fick 2 PM idag blir fan paranoid vem vill mig ngt! Arghh!!! Hoppas det löser snart
Jag har plötsligt fått fyra PM. Man undrar vad det är för näthat man kommer mötas av om de fixar PM-funktionen nån gång.
Citera
2017-04-10, 20:05
Medlem
För mig står det också "Tillfälligt fel försök igen" om jag klickar på brevikonen. Ingen siffra står vid den så jag har nog inte fått pm från någon då.

Om man däremot öppnar en profil kommer man till en textruta när man klickar på Skicka ett privat meddelande till användarnamn. Det går alltså, men jag skrev inget till någon, bara testade därför att det visst är problem med pm nu.
Citera
2017-04-10, 20:39
Medlem
nihilverums avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Shuzo
Jag har plötsligt fått fyra PM. Man undrar vad det är för näthat man kommer mötas av om de fixar PM-funktionen nån gång.

Jag har fått fler än så. Det verkar möjligen gå att skicka PM ifall man klickar på ett användarnamn och väljer funktionen för att skicka PM. Man får i alla fall upp rutan för att skriva ett PM och även om man sedan får samma felmeddelande när man klickar på Skicka som man får då man klickar på ikonen för inkorgen så misstänker jag att meddelandena förmodligen går fram (annars skulle vi ju troligen inte ha siffror på ikonen).
Citera
2017-04-10, 20:39
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Shuzo

Är säkert något problem med detta också. Jag har fått PM i en kvantitet jag aldrig fått tidigare. Tror inte att de är helt riktiga.
Citera
2017-04-10, 20:47
Medlem
Shuzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Är säkert något problem med detta också. Jag har fått PM i en kvantitet jag aldrig fått tidigare. Tror inte att de är helt riktiga.
Förmodligen är det så.
Citera
2017-04-10, 20:58
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Är det fler än jag som inte fått svar på pm som man förväntade sig senaste kanske halvåret? Alla kanske kommer nu istället?
Citera
2017-04-10, 21:25
Medlem
gurkmajjas avatar
Är det bara för mig som "Nya inlägg" samt "Nya ämnen" inte har uppdaterats sedan 16.15 respektive 16.13?
Citera
2017-04-10, 21:28
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Är det bara för mig som "Nya inlägg" samt "Nya ämnen" inte har uppdaterats sedan 16.15 respektive 16.13?

Nä, det är samma här med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in