2017-04-10, 06:43
Medlem
TjuvenFerdinands avatar
Jo men även i ett paniskt tillstånd borde det inte vara möjligt att häva ur sig något så debilt.
Citera
2017-04-10, 06:46
Medlem
TjuvenFerdinands avatar
En snabb spaning gällande sådana här manifestationer. Varför ser man aldrig t ex kvinnor i slöja på dem? Personerna som dessa manifestationer riktar sig mot dyker helt sonika inte upp. Så det blir bara ett slags den priviligierade klassens trandans. Med passande kulörta inslag som välanpassade individer som Rasti och någon som är typ adopterad från Kenya. Min fråga är liksom var är muslimerna?
Citera
2017-04-10, 07:40
Medlem
-hmmm,i Stockholm iranier stod bakom "manifesten", och Syrien kriget kommer på tal!!!
-i Helsingborg på GA-torget ett "palestinskt" grupp hållit manifest och på stortorget ett annat "utländsk" gäng satt ut blom-hjärta!
-i Syrien kriget Iran stödjer regeringen,medan palestinierna splittrade (Fatah,Hamas) och slås på olika sidor.
- värt att nämna att USA genomförde missilattack som gynnade de "syriska rebeller" medan den Irans stödde Assad regeringen är duktigt förbannade.
-det verkar så att "kärleksmanifesten" i själva verket handlar om helt annat än att sörja dem som fallit offren för fredagens lastbil attack!!
-glöm inte, att den svenska PK gänget vurmar för palestinier, antingen för Hamas eller för Fatah!!!
-ni svenskar som gick på manifesten blev grundligt lurade!!!!
Citera
2017-04-10, 07:51
Medlem
Det var hemskt att beskåda detta ovärdiga spektakel regisserat av en narcissist och hans polare. Kändes som ett hån mot offren med dessa förortsdårar och menlösa kändisar som boostade sina egon med floskler och skrik. Hade hoppats på en lugn och stilla manifestation med eftertanke och reflektion och starka och gripande tal. Det här var helt ovärdigt, som ett jävla väckelsemöte som någon skrev. Känns också jävligt märkligt att det är en privatperson som stod bakom och inte staden. Sen en tramsig TV4-programledare på det. Fy fan!
Citera
2017-04-10, 08:19
Medlem
Vilket smaklöst spektakel! En muslim har nyss mördat 4 oskyldiga människor och skadat en massa andra, och där står 25.000 människor drabbade av någon sorts masspsykos och hyllar mångkulturen och att alla är lika mycket värda. Respektlöst värre!
Citera
2017-04-10, 08:26
Medlem
klitterss avatar
För det första: jag är ingen "Flashback-hatare" som det ibland talas om i media. Jag är inte SD, har aldrig ens röstat borgerligt. Men det stora problemet i Sverige är att åsiktskorridoren är extremt smal. Har man en avvikande åsikt om vad som helst från Stockholmseliten så är man plötsligt en "hatare". Vad är det för mentalitet som har lagt beslag på hela den sanktionerade debatten?

För det andra; nu var det ju inte bara södermalmsbor som dödades i attacken, det var till och med två personer från andra länder. Och så får vi... DET HÄR?! Ett ovärdigt jippo med en massa skrikande och hoppande. Som flera andra har skrivit i tråden är det beklämmande att se hur vissa artister/bloggare med mera drar profit av det här, det känns verkligen sjukt kallblodigt. Jag undrar vad belgaren och brittens familjer tänker...? (De har kanske uttalat sig?)

Avslutningsvis så frågar flera av er om folk har blivit helt hjärntvättade. När jag hörde sånna påståenden för några år sen slog jag dem ifrån mig som trams, men ju mer jag ser har jag insett att det faktiskt är sant. Det handlar inte bara om invandring, det handlar också om till exempel jämnställdhet, föräldraförsäkringen, kvotering... hörde Petra Mede i radio för nån vecka sen prata om att vara hemma med barnen. Då sa hon att "klart att familjerna själva ska få välja". Och nån av programledarna (P3, morgonpasset) svarade ungefär.... "det var BRA att min man och jag hade bestämt innan att vi skulle dela. För när barnet var ett halvår ville jag inte lämna det ifrån mig". Och jag tänkte... PRECIS!! Lyssna på magkänslan då och skit i vad etablissemanget säger åt dig att göra. Livet är (förhoppningsvis) långt och att det bråkas om att en liten babys första år ska delas på pricken lika av mamma och pappa (annars tar barnet permanent skada?!) är ju fåneri. Länk till den intervjun: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/LzLwR/petra-mede-klart-mamman-ska-vara-hemma-mest
Citera
2017-04-10, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoveToTheBeat
men vafan vilka jävla gnällspikar ni är alltså...ingenting passar er, bra eller dåligt, ni gnäller lika mycket ändå, som KÄRRINGAR på ett kafferep. Som sagt, tangentbordskrigare som inte kommer att lyfta på arslet för någonting, kan se framför mig om det skulle bli krig här, så lär ni väl skrika om elen slås ut, ve och fasa, sen gömma er bakom skrivbordet. Tröttsamt med KÄRRINGGNÄLL!

Jag är stolt att se mina stockholmare samlas på Sergels Torg!!!

STOCKHOLM FÖR ALLTID I MITT HJÄRTA!
Det där låter ju väldigt bra, men allt tal om demokrati och att vi inte låter oss påverkas.
Det blir ju bara tomma ord. På vad sätt skulle det påverka terrorister? Dom struntar väl i vår demokrati?
Lösningen kan väl inte vara att vi samlas på Sergels torg ? Om jag skall bjuda hem 10 personer och vet att 1 tänker döda mig, ja då blir jag tyvärr tvungen att ställa in bjudningen. Enkel statistik...
Ju fler som kommer till Sverige, ju större är risken för attentat. Dessutom, det är ju muslimer som begår detta, då måste väl konsekvensen vara att vi skall vara försiktiga med muslimsk invandring?
Citera
2017-04-10, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affil
Rikard Wolff, är det en tillfällighet att den vänstervridna skit artisten är med idag?

Jag kan inte låta bli att se all vänsterpropaganda som kläms in i denna demon, vilken normal människa som helst kan se att detta inte är en "icke politisk demonstration". De som inte är för den galna flyktingpolitik som förs har inget där att göra eller säga till om, vi har inte rätt att sörja de som dog tack vare Svenska politikers vansinnes politik.
Jag tror att Rikard är där för att känna syndernas förlåtelse.

Wolff har spottat upp sig väldigt från att för nåt/några år sen varit döende, han kunde inte gå många meter utan att bli sittandes på nån bänk, tvingad att vila.
Lungsjukdom, han föreföll mer död än levande, tro han kanske också gick ut i media och sa att han var döende.

Den som förmodligen fick honom att klamra sig fast vid livet, komma igen, var hans dotter som då var i ungefär samma ålder som den i fredags dödade flickan.

Han vet att han, som alla mångkulturvurmare, är medskyldig, indirekt har orsakat flickans död.

Rikard vill känna att han är förlåten, och det är det han tar med sig från manifestationen.
Senast redigerad av eva88 2017-04-10 kl. 09:02.
Citera
2017-04-10, 08:49
Medlem
BizarreReverends avatar
Att man kan samla ihop tillräckligt många klappmongon ut på torget, kommer inte som någon överraskning. Dom som fortfarande tror på att bekämpa terror med kärlek,gemenskap och blommor kommer att vara dom första till att vända kappan och följa Sharialagarna.

Skumraskmedia väljer och plockar vem,och vilka som får hålla talan.

Klappmongonas manifestation fungerar enbart på att göra bra Tv. Utanför kameran bor alla andra i verkligheten av detta ruttna samhälle.
Citera
2017-04-10, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Jaha det tycker du. Man ska skratta och vara glad när en 11 årig döv flicka har fått benet avslitet av en ynklig feg hjärntvättad idiot till människa.
Det man möjligen kan vara lite glad över är att inte ens bland dessa terrorister tycks raketforskarna var särskilt smarta då de inte får bomber att fungera och inte kan planera ordentligt så att de får med sig fler i sin färd till paradiset.
Detta ska vi ju naturligtvis vara glada över för tänk om det hade varit hundratals offer, då hade nog kungen fått ta över rodret som regering då de andra skulle vara inlagda på psyket för förvirring över vilken ny utredning de skulle tillsätta som de kunde invänta svar ifrån.

Är du dum i huvudet? Har du ens tittat på bilder? Det ligger en hel drös med flaggor jämte en massa blommor. Den enda som möjligtvis behöver läggas in på psyket är nog du.
Citera
2017-04-10, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Men psykologen (som låter lite dum i huvudet) snackade inte på Sergels Torg så vad det har med den här tråden att göra vette fan?

Men eftersom allting, ifrån mediarapportering till Sergels torg, verkar så tillrättalagt så har det visst med tråden att göra. Att försöka hjärntvätta den stora folkmassan och hetsa dem mot de enda som inte har blod på sina händer och är medskyldiga till den ansvarslösa politiken som förts. Varenda kotte står med näsan i sina mobiltelefoner och det som sägs i tv når även folkmassan på Sergels torg blixtsnabbt. Två svenskar dog på i IKEA av exakt samma orsak som de två svenskarna som dog på Drottningsgatan.
Hade politiker tagit sitt ansvar och snabbt ändrat lagarna och den stora massan rest sig upp då när IKEA- dådet hände så hade kanske inte fler svenskar behövt sätta livet till. Spelar ingen roll hur många hinkar tårar man gråter på Sergels torg eller hur många blommor man lägger på marken. Är man naiv och verklighetsfrånvänd så segrar ondskan. Tyvärr!
Senast redigerad av karanan 2017-04-10 kl. 09:40.
Citera
2017-04-10, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoveToTheBeat
men vafan vilka jävla gnällspikar ni är alltså...ingenting passar er, bra eller dåligt, ni gnäller lika mycket ändå, som KÄRRINGAR på ett kafferep. Som sagt, tangentbordskrigare som inte kommer att lyfta på arslet för någonting, kan se framför mig om det skulle bli krig här, så lär ni väl skrika om elen slås ut, ve och fasa, sen gömma er bakom skrivbordet. Tröttsamt med KÄRRINGGNÄLL!

Jag är stolt att se mina stockholmare samlas på Sergels Torg!!!

STOCKHOLM FÖR ALLTID I MITT HJÄRTA!

Vad fan har "Stockholm i ditt hjärta" att göra med sorgen hos de anhöriga? De skiter antagligen fullständigt i det och om dom är normalt funtade människor så skulle dom nog hellre haft lite lugn och ro, normalt sorgearbete, under de här dagarna än det här äcklande jippot.

De människor som arrangerade och deltog i detta borde börja fundera över anständighet och respekt. Man kunde gott ha väntat någon vecka med den här skiten.
Vidrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in