Usch, blev faktiskt riktigt illa berörd av mitt grävande kring
P.J. Sparxx. De senaste uppgifterna jag nämnde ovan verkar stämma in på de lösa rykten jag hört för länge sedan. Detta styrker bara de uppgifterna. Vi snackar alltså om P.J. Sparxx, en av mina stora favoriter som egentligen var alltför snygg för att göra porr, men som ändå ofta höll sig till de högre produktionerna med med klass och estetik (typ. Andrew Blakes tidigare filmer). Hon skulle ENKELT kunna få vilken man som helst och bör ha haft rika knösar som stått på rad bara för att få försörja henne med ett lyxliv resen av livet ut.
Istället har hon alltså blivit en nedknarkad, försupen, skvatt galen smutsig uteliggare!

Vad fanken var det som gick fel? Varför fångade ingen upp henne? Var var t.ex. Peter North? Han har i en tidigare intervju sagt att han hade en "bror-syster" förhållande med P.J då de både delar samma efternamn (Brown) i verkligheten.Jag vet att Chasey Lain ju också förstörde sig själv men hon har ju i alla fall jobb och kan klara av att ha ett hem. Riktigt tragiskt. Jag har alltid velat se en bild av P.J. på hur hon ser ut idag, men på något sätt vet jag att om jag gör det som kommer mina ögon troligtvis att börja tåras och jag kommer få riktigt ont i själen över att få en idolbild fullständigt demolerad.
http://www.imagebam.com/image/c82fdd537614966