2017-04-09, 14:49
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Detta är bara så jävla äckligt. Riktigt. Jävla. Vidrigt.

Alla, ALLA , som står på Sergels just nu är medskyldiga till detta vansinnesdåd. Det är alla dessa avskum till godhetsknarkare och globalister som ska stå till svars inför de anhöriga till dom som dog till följd av en folkmordspolitik påhejad av marxister och antivita.

Äckliga jävla hittehjon.

Precis.
Och det enda riksdagsparti som skulle gjort denna terrorattack omöjlig
är förståss i vanlig ordning portförbjudna
det handlar ju om alla lika värde, så då är sd inte välkommna..
Citera
Tinuviels avatar

Moderatormeddelande

Postat av Tinuviel 2017-04-09, 14:50
Moderator
Undvik chat.

Vill ni kommentera något från manifestationen ska det framgå VAD/VEM ni kommenterar.

// mod
2017-04-09, 14:50
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Varför är det så viktigt för dig?

Det är viktigt för TV4, men muslimerna är uppenbarligen någon annanstans. Inte ens när det anordnas en manifestation mot terrorism så dyker de upp. Jävligt suspekt.

Bra att det dokumenteras.
Citera
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfPeterAndersson
Det här är ju en manifestation mot rasism

PK-maffian kupade genast manifestationen, förstod du inte att det skulle gå så? Vänstern är mangrant där liksom feministerna och vänsterliberalerna sam några hundra andra som trodde det skull handla om terrorismen.
Citera
Medlem
Bernt-Bennys avatar
"Inte skapa ett vi eller dom, utan tillsammans"

Va? Har det inte begått en terroristattack? Ska vi inte vara vi mot dom? IS?
Citera
2017-04-09, 14:51
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Där visade de precis en. Nöjd nu?

Wow. 1 muslim i ett hav av tusentals vita svenskar som inte gillar religiös terror.

Nu kan TV4 pusta ut. De lyckades hitta 1 muslim i manifestationen.
Citera
2017-04-09, 14:51
Medlem
Till skillnad från många idioter I tråden förstår jag anledningen till och behovet av en "manifestation". Jag stör mig dock så jävla mycket på att profiler ska använde situationen för att få uppmärksamhet och PR. Syftar mest på artisterna och inte politikerna.
Citera
2017-04-09, 14:52
Medlem
Rammsbergs avatar
Citat:
Säkert. Eller måste de ha slöja enligt din definition?
Nej, inte alls! Bättre om de inte har det. Flertalet muslimska kvinnor har dock slöja och om det ska synas att någon är på denna manifestation, så ser man dem. Hittills har jag inte sett någon med slöja. Har du?
Citera
2017-04-09, 14:52
Avslutad
Tycker det är lite tragiskt att manifestationen i stort sett bara fokuserar på rasism och inte vad som faktiskt hänt eller emot terrorism.
Citera
2017-04-09, 14:54
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Wow. 1 muslim i ett hav av tusentals vita svenskar som inte gillar religiös terror.

Nu kan TV4 pusta ut. De lyckades hitta 1 muslim i manifestationen.
Fast jag har sett många i publiken. Ni lägger alldeles för stor vikt i det här.
Citera
2017-04-09, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamnotMexican
Till skillnad från många idioter I tråden förstår jag anledningen till och behovet av en "manifestation". Jag stör mig dock så jävla mycket på att profiler ska använde situationen för att få uppmärksamhet och PR. Syftar mest på artisterna och inte politikerna.
Ja syftet är att uppärksamma hur hemskt det är när svenskar mördas av extrema islamister.
Men när högerextrema mördar utlänningar som i Trollhättan då behövs ingen manifestation med tusentals på plattan.
Jag tror inte detta samlar landet utan bara delar det ännu mer
Citera
2017-04-09, 14:55
Medlem
fishANDchipss avatar
Jag känner att det här är mina politiska motståndare som står och lurar mina landsmän om en Sverigebild som inte är sann och därför vill jag inte delta i det här spektaklet. Jag kommer att hedra offren på mitt eget vis.

Jag trodde faktiskt att den här manifestationen skulle vara politiskt neutral. Dumt av mig att tro det.

Jag lämnade platsen och åkte hem istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in