2017-04-08, 23:53
Medlem
chondropythons avatar
Är rätt säker Advokat Eriksson försvarade Mattias Flink som gick bananas i Falun 1994 med en ak-5 också.
Citera
2017-04-08, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Stämmer det att de ska ha en manifestation på plattan någon av de närmaste dagarna?
Är detta så lyckat?
Det lär väl bli mycket folk samlade där och bli en lämplig målgrupp för någon knäppskalle.

Ja, i morgon, söndag. Vet inte tid, jag ska inte dit.
Citera
2017-04-08, 23:54
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotogenspis
Har han redan tagit bort sin facebook. hittar den ej

polisen har väl tagit ner den. om du tänker på GM.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-Krister
Allt från Lars Vilks till FBI är på någotvis relaterade till dramat, att ni orkar, är det någon som påstått om aliens också blir jag inte förvånad - har ni inget bättre för er?

Eller så är det du som sitter och runkar till aftonhorans live teve?

Fattar du Inte att det är så mkt mera än du inte vet. Använd hjärnan din.

Person skyddet blossade flera skott på vägen. Dom stack iväg med skydds objektet genom staden.
Citera
Medlem
Hur kan man sitta i en lägenhet i Vårberg för att två timmar senare vara inne i centrum och råka stöta på en för massmord lämpad lastbil, som råkar stå körklar och åtkomlig trots närvarande legitim förare, för att sedan improvisera en vansinnesfärd, som man fått för sig att genomföra ....??

Vem ringer man till några minuter efter att ha utfört ett massmord...?
Citera
2017-04-08, 23:55
Medlem
Hur fan kunde förarens ens överleva kraschen? Tycker lastbilens främre del ser ganska förstörd ut, lite eld på det också så borde han inte ha undkommit så lindrigt i min bok. Detta har väl säkert diskuterats men har inte varit delaktig i tråden.
Citera
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulavinter
Kändes som du frågade efter medhåll tbh.

Vad är det som får dig att tro att polisen har förhalat och vad vinner de eventuellt på det?

Eftersom anhöriga sökte flickan med viss desperation så tänker jag mig att de inte ville vänta över natten med beskedet.
Vad polisen vinner vet de kanske inte ens själva. Folk snärjer sig själva i sina egna föreställningar ibland.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhilton
Filmen från klädbutiken är från salt, där har lastbilen kört sönder lampor/skyltarna som häner ut från väggen. Men bara femton meter längre fram har lastbilen kört sönder entren på stadium, han måste på något vis tvärt bytt sida just där, med tanke på hur fort det ser ut att gå på filmen från salt så ser det nästan helt omöjligt ut att kunna byta körriktning på så få meter. Det här var bara en egen reflektion från platsen
Nej det var ett lejon som åkte in i stadium som han släpat framför lastbilen borde ha stoppat bilen tycker man
Citera
2017-04-08, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaIngaOrder
Hur fan kunde förarens ens överleva krashcen? Tycker lastbilens främre del ser ganska förstörd ut, lite eld på det också så borde han inte ha undkommit så lindrigt i min bok. Detta har väl säkert diskuterats men har inte varit delaktig i tråden.
han satt högt upp eller hoppa ut innan
Citera
2017-04-08, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LOE2
Hur kan man sitta i en lägenhet i Vårberg för att två timmar senare vara inne i centrum och råka stöta på en för massmord lämpad lastbil, som råkar stå körklar och åtkomlig trots närvarande legitim förare, för att sedan improvisera en vansinnesfärd, som man fått för sig att genomföra ....??

Vem ringer man till några minuter efter att ha utfört ett massmord...?
vem påstår att han ringer någon efter dådet? Om du tänker på bilden som publicerats är tagen innan dådet
Citera
2017-04-08, 23:57
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desertwalker
Nordfront avslöjar: Den gripne gärningsmannen togs emot av Sverige – trots internationell efterlysning för terrorism

Det skrevs om detta redan i morse i tråden:

http://www.flashback.org/sp60390334

Det är alltså Ryssland som påstås ha begärt honom utlämnad.
Citera
2017-04-08, 23:58
Medlem
kukflashs avatar
Nu har Aftonbladet gått ut med namn på grannen där polisen slog till! Någon som vet hur man kollar upp grannarna?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/woMEM/grannarna-i-chock-det-ar-helt-overkligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in