2017-04-08, 21:40
Medlem
de.Montforts avatar
Etnisk uzbek nämndes på tv4 nyheterna. Finns etnicitet nu?
Citera
2017-04-08, 21:44
Medlem
papercaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag blev så förbannad att min mamma(var och besökte mina föräldrar för lördagskäk) var tvungen att hålla tillbaka mig för att jag inte skulle slå sönder teven. Den jävla horan som intervjuades är ett jävla äckel och borde vara en av offren. Hur fan kan hon stå och säga att det var vårt eget fel. Fick någon hennes namn? Jag har stått och skrikit åt sådana på henne så fort jag sett dem på teve senaste dygnet.

Vet nu när det visades? Jag missade det.
Citera
2017-04-08, 21:45
Medlem
PiusXIIIs avatar
TV 4:s direktrapport från hur man släpper avstängningen vid Åhlens är en uppvisning i ofrivillig komik.
Citera
2017-04-08, 21:46
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
Som svar på den importerade terrorn initierar Röda Korset en manifestation mot rasism, rapporterar SVT Västerbotten:

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/vill-sta-upp-mot-valdet-efter-terrordadet

Knappt 150 själar, i ett svårt rödinginfekterat näste som Umeå, skall i dagsläget ut och tåga mot terrormotståndare, och erbjuder en fortsatt masskolonialism av papperslösa som svar på hur man håller terrorn och våldet stången.

Jag ska ditt och trolla jävlarna Vilka stolpskott.

https://mobile.twitter.com/poptonten

Pk eliten slår sig själva på bröstet. Som en skrev som svar är det det minsta man kan begära av människor som bär ansvaret.

Tino levererar Har media tagit upp och bett om ursäkt för fake news som spreds och skapade onödig panik.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154519280623231&id=56049823 0
Citera
2017-04-08, 21:50
Medlem
Ett massmord har inträffat och vi ska redan tänka på öppenhet och kärlek enligt SVT. Bara jag som tycker det är obehagligt och osmakligt?
Citera
2017-04-08, 21:58
Medlem
Man ville få lite annat perspektiv så man gick in på daily mail. Sten kastning mot anti-terror polis vid tillslag. Så kan det se ut.
Citera
2017-04-08, 22:00
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScalyWriter
Vissa vill inte klicka på dailymail så här kommer direktkällan istället.

Vi får hoppas att svensk media tar upp detta. Ett terrordåd har precis skett och stenkastande individer spottar på vårt rättsväsende genom att kasta sten på de som ska ta fast de skyldiga.
Tyvärr inte förvånande, stenkastandet har ju blivit en kulturell företeelse, lika så att våldta, bränna bilar, misshandla och råna, att dessa varelser skulle ta en paus för att ett terrordåd har skett är att ha LITE för höga tankar om dylikt bottenskrap.
Citera
2017-04-08, 22:06
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Vet inte om detta passar i Medias hanterings-tråden men jag tycker ändå det.

Västeuropa har en tusenårig tradition av stolthet, kvinnors lika värde, sekularism, att arbeta för allas bästa. Detta är extremt västerländska värden, som har byggt vår välfärd och vår syn på varandra i flera hundra år. Vi har stora män, från Nobel till Kamprad som alla är en produkt av denna syn på samhället.

Nu kommer en extrem hat-ideologi in, och vill rasera allt detta. Våra svenska media vill att vi plötsligt ska bejaka våld mot kvinnor, putta ut kvinnor från balkongen osv. Plötsligt ska det vara försvarligt (om man är "utsatt invandrare") att köra igenom flera hundra personer på Drottninggratan. Man är ju "utsatt och kränkt". Då är det tydligen OK att köra ihjäl alla dessa personer.
Citera
2017-04-08, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affil
Han behöver inte säga något, nu är Svensk media och politikerna som skrattade och hånade åt honom tysta efter att han uttalade sig om Sverige tidigare.

Tyvärr sant.
Citera
2017-04-08, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MariaMary
Ett massmord har inträffat och vi ska redan tänka på öppenhet och kärlek enligt SVT. Bara jag som tycker det är obehagligt och osmakligt?

Jag tycker konstigt.
Citera
2017-04-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MariaMary

Delar den uppfattningen. Godhetsnarkomanerna är igång igen. Osmakligt. De har indirekt ansvar för det inträffade. De skapade förutsättningarna. Äckligt! Inte en enda invandringskritiker lyfts fram i media. Inte en (1) enda! Inte en enda!
Citera
2017-04-08, 22:25
Medlem
Man ville få lite annat perspektiv så man gick in på daily mail. Sten kastning mot anti-terror polis vid tillslag. Så kan det se ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in