2017-04-08, 08:39
Medlem
Det står i media att han hade rånarluva och glassplitter i en butik och betedde sig konstigt. Alltså om det stämmer så är det konstigt att han inte greps tidigare. Åkte han Arlanda express med rånarluva med glas på sig och sedan gått in i en bensinmack? Allt verkar konstigt
Citera
2017-04-08, 08:40
Medlem
KreugerGulds avatar
Någon som kan länka ihop de samlade bilderna från olycksplatsen även bilder på de döda och skadade, vår kändis pk elit bör få dessa bilder nedtryckta i halsen. Var inte rädda det är så synd om islamisterna.
Citera
2017-04-08, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Det står i media att han hade rånarluva och glassplitter i en butik och betedde sig konstigt. Alltså om det stämmer så är det konstigt att han inte greps tidigare. Åkte han Arlanda express med rånarluva med glas på sig och sedan gått in i en bensinmack? Allt verkar konstigt

Troligtvis hade han mössan i fickan.
Han var väl i chock tillstånd.

Man kan spekulera mycket om vilket tåg han tog men pendeln är ett annat alternativ. Den går till Märsta.
Citera
2017-04-08, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Någon som kan länka ihop de samlade bilderna från olycksplatsen även bilder på de döda och skadade, vår kändis pk elit bör få dessa bilder nedtryckta i halsen. Var inte rädda det är så synd om islamisterna.

Varför då? Jag har inte hört nån som försvarar islamister, bara muslimer, en stor skillnad!
Citera
2017-04-08, 08:43
Medlem
patrikgbgs avatar
Vart i märsta han blev gripen?

Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Troligtvis hade han mössan i fickan.
Han var väl i chock tillstånd.

Man kan spekulera mycket om vilket tåg han tog men pendeln är ett annat alternativ. Den går till Märsta.

Pendlen var inställd. Han måste ha åkt bil. Det finns heller ingen självklar busstrafik från stan in till märsta.

Det är andra gången på mindre än ett år som en terrorist grips i märsta f.ö. Finns det något samband?
http://www.unt.se/sigtunabygden/dodad-terrorist-bodde-i-marsta-4162139.aspx
Senast redigerad av patrikgbg 2017-04-08 kl. 08:45.
Citera
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Ja vissa gör nog det, och vissa gillar att jobba, andra vill jobba men får inte jobb, och vissa gillar knark, det är det jag menar att du har en för generell bild, de är rätt olika sinsemellan, kan vara bra att veta!

Jag vet inte, men en gissning är att islamistiska ledare är idioter och snackar skit till sina följare, men islamister dödar ju många gånger fler muslimer än kristna, och ändå tror du att alla tycker samma?
Med all respekt. Det finns betydligt fler muslimer i muslimska länder, så hela snacket om att ISIS dödar fler muslimer är urdumt. Det hållet inte för en närmare granskning. Hade ISIS varit muslimdödare så hade de även sökt och och dödat muslimer här, vilket de inte gör eftersom de hellre mördar vita.
Citat:
Ursprungligen postat av Rondellneger
Har terroristerna familjer här i Sverige? Att de vågar utsätta dem för risken för hämnd, det vore förfärligt om någon körde över deras barn och något hände fruarna, eller tänker man att det är ett offer åt Allah?
Om man lustmördar kvinnor och barn så har man nog inga särskilt varma känsloband till sin egen familj heller.
Senast redigerad av Hegernataren 2017-04-08 kl. 08:45.
Citera
Medlem
knasen79s avatar
Var bor mannen? Märsta?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld

bilder på döda finns i länken.
Bilder från olycksplatsen finns på svt play eller andra medier.
Citera
2017-04-08, 08:44
Medlem
Har terroristerna familjer här i Sverige? Att de vågar utsätta dem för risken för hämnd, det vore förfärligt om någon körde över deras barn och något hände fruarna, eller tänker man att det är ett offer åt Allah?
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Rör mig i city varje dag men hade turen att hinna med pendeln till Märsta precis innan dådet. Är det någon som vet vart i Märsta gripandet skedde?

OT, det här är en av orsakerna till att jag aldrig stänger ute omvärlden med musik när jag rör mig runt city. Jag tror öppna öron räddade många liv i igår.
Citera
Medlem
Acerfreaks avatar
Att Sverige Besudlas med sånt här Smuts är Skrämmande Men detta har varit väntat Länge

Bilden vi Bör Minnas av Drottninggatan
https://www.youtube.com/watch?v=1iDTYnxCNXM

Citera
Medlem
Någon som vet ålder på de avlidna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem