2017-04-08, 01:43
Medlem
Kebabfysikers avatar
Nu får man verkligen hoppas att Säpo och vanliga polisen gör ordentliga tillslag mot allehanda moskéer runt om i Sverige. Det kommer hittas mycket mörkt under stenarna om polisen skulle få för sig att vända på dem.
Citera
2017-04-08, 01:43
Medlem
Ordo-equesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulavinter
Imamen?
Jag känner inte till killen men det finns en iman som passar in på honom med samma namn så iman är han nog.
Citera
2017-04-08, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Men snubben med randiga tröjan är inte 4 barns fadern.

Nej det påstod jag aldrig svarade på 2 olika personer, dock trodde dom att han med randig tröja var å reka platsen och länkade en bild från 2012.
Citera
Medlem
Sternococktails avatar
[quote=Talldwarf|60388849]
Citat:
Ursprungligen postat av Clocking
Kan någon förklara vad de svarta ihopknutna plastsäckarna på marken bredvid offren innehåller? De är mindre i storleken. Innehåller dem kroppsdelar, armar, ben osv till personerna eller är det små barnkroppar i dem? [/QUOT

Kroppsdelar, ett offer kapades vid bålen med avslitet lår.

Skulle tro inälvor, och / eller personliga tillhörigheter. Om en människa blir överkörd av en lastbil, kläms inälvorna ut genom kroppsöppningarna.
Citera
Medlem
Ollefjolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingbengan
Och där har den ändå en betongsugga framför sig i grillen.

Har jag sagt att den inte hade det? idiot
Citera
2017-04-08, 01:45
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countdown
Jag äcklas av alla er som värderar barnliv högre än vuxenliv. Hur kan man ens ha dessa tankegångar? Liv som liv, varför lägga en så extrem stor vikt vid åldern? Vuxna människor med tankar, smärta, historia, drömmar är meningslöst borta, helt i onödan.
Ja, jag kan till viss del hålla med om att det är bättre när folk dör unga. Tänk alla miljoner som skattebetalarna har hunnit investera i var och en av de vuxna i form av utbildning och annat och som de (om de är unga vuxna) fortfarande inte har hunnit betala tillbaka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countdown
Och jag är inte utelämnad, som går vid Åhléns en fredageftermiddag när sådant här sker?

Så du tycker vi ska mäta och väga? Bra - då säger jag som så, att ett spädbarn inte ens förstår vad döden är. Mätt och vägt i dödsångest så lider vuxna helt klart mer än en ettåring, med ånger och oro och allt vad det innebär. Känns det bättre så?

Men är du efterbliven på riktigt?? Det är klart att det är oerhört tragiskt oavsett men givetvis är det mycket värre när barn omkommer.

De är utelämnade som tidigare sagts ( men du verkar inte förstå hur det menas ens) De är fullkomligt oskyldiga och oskuldsfulla, de är försvarslösa och har hela livet framför sig.

Bland annat!
Citera
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiloh82
papperslös?

Mycket möjligt. Står att han är byggarbetare så han jobbar nog svart.
Citera
Medlem
FloridaCrackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Detta är inte någon terrorattack utan en misslyckad lastbilskapning.

Vad som har hänt är att några förortskillar har beslutats sig för att kapa en öl-lastbil en fredag för att sedan kunna sälja ölen till olika intressenter och tjäna pengar.

Vad som hände är att den unga kaparen fick panik då polis dök upp och sedan körde panikrace på Drottninggatan .

Sorgligt för alla döda oavsett vad de dog för!
Skitsnack! Med tanke pa alla de attacker som utforts pa liknande sett det senaste aret ar det bortom allt rimligt tvivel att den har attacken var uppsatlig. Ta ocksa med i berakningen alla de vittnesmal som vittnar om att lastbilen zic zacade for att meja ned sa manga som mojligt. Jag trodde att det var uppenbart att det har ror sig om ett terrordad.
Citera
Medlem
Stones avatar
Vi har minst 150 is krigare i Sverige. De måste ses som "hjältar" yngre mäns ögon. Dessa yngre män kom aldrig ner till kalifatet och är ivriga att göra sitt. Världen är i krig mot jihadismen generellt uttryckt. Är det rimligt att tänka att det kommer fler attacker? Tog det två månader mellan Paris och Nicesttackerna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ymfar
Blev ju snabbt tyst på dom som firade dådet när någon nämnde att SÄPO hade koll på vad som skrivs här.

Exakt. Ikväll läggs inga fingrar emellan. Skönt. Tänk om vi ändå hade resurser att utrota de här asen helt o hållet skulle vi ha en bättre tillvaro i Sthlm.
Citera
2017-04-08, 01:46
Medlem
Deagle66s avatar
Om det finns länk till mannens Facebook så vänligen posta den i starten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in