2017-04-07, 18:16
Medlem
deltoros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Berörda myndigheter har övat i ett antal år för såna här och liknande händelser.

Det är väl skit samma när vi inte ens vet vilka som finns i vårt land.
Citera
Medlem
Nån som vet anledningen till att folk på Södermalm uppmanas att hålla sig inne?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassestenberg
Kan det vara så illa att idioten skulle stjäla öl och så kunde han inte köra lastbil.man förvånas ju inte över något längre.bara en tanke

Gör oss alla en tjänst och sluta tänka.
Citera
Medlem
Har man skickat in "troppa de elite" till Rinkeby?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danieel90
Är du helt cp eller? Var du i någon förort när detta hände?
Om du verkligen tror att invandrarna jublar av såna här incidenter är du helt blåst.
Jag bor själv i förorten och alla här va lika oroliga över sina nära o kära här som dom i danderyd.
Tror du gärningsmannen frågade de han körde på om de var muslimer eller inte?
Muslimer och blattar rör sig i stan de med fyi.
I Örebro så jublar muslimerna iaf, så varför skulle det bara vara där? Det är väl vida känt att större delen av Sveriges invandrare ogillar västerlänningar! Men bo här det går jättebra. Aldrig nånsin har jag mött ett folkslag med så mkt dubbelmoral som mus**mer
Citera
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalesia
Lämnar ni nycklarna kvar i bilen också? Jag undrar seriöst alltså.

Kan bara svara för mig själv. Ja, det gjorde jag ofta. Inte som sagt på osäkra ställen i centrum, där låstes bilen såklart, men på landsbygden där jag oftast körde så lämnade jag nycklarna i bilen under 15-20 minuters lossning. Sen hade jag kollegor som alltid låste väldigt noggrant.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fillidutt1
Usch vad hemskt, den döda kvinnan var närmare bekantskap med mig än vad jag trodde, känner inte henne personligen, men en i min närhet gör.

Namn?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarbingerOfTruth
"Ensam galning".
Vart kan han fått sin inspiration ifrån.
INGEN av dessa "ensamma galningar" är ensamma.
Dumma jävlar.

De stängde systemet i min ort kl 16 - 17 på grund av terror, så idiotiskt.
Citera
Medlem
Så spendrups chauffören går och började packa av varor utan att låsa förarhytten?
Citera
2017-04-07, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker
Håller med. 87% borde ju vara glada idag, 13% har varnat för det här men kallas rasister. Att vara rasist är värre än att vara massmördare. Öppna era hjärtan, men vi hade ett alternativ. Se: Polen, Ungern

Verkar vara en ensam muslim som stått för detta, skulle det vara mer terror planerat hade det skett samtidigt.
En uppmaning till er som har närkontakt med det muslimska samhället är att ha koll om det firas ikväll. 11 september brukar firas med eld varje år. Rapportera i så fall plats och tid!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
Vad tror ni om resmål till Sthlm imorgon? Bekant som ska resa upp dit för en föreställning.

Undvik det om det är centralt. Vi kommer troligen se störningar en bra stund framöver.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Hur fan kan man inte lyckas gripa gärningsmannen? Eller håller de tyst om det? Såg ju att dom grep någon.
ja hur kan regimens polis misslyckas gripa gärningsmän...obegripligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in