2017-04-07, 17:53
Medlem
Fyfan vilka äckliga bilder som bl.a existenz lagt upp på twitter. Kroppsdelar överallt, hjärnsubstans, tarmar o u name it.

Helt sjukt.

Men som jag alltid säger i såna här situationer, dra inte alla över samma kam.
Alla ansvarar för sina egna handlingar.
Citera
2017-04-07, 17:53
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JudgeDredd
Varför drar folk upp de tre rapporterade döda hela tiden?
Det är väl klart för alla med IQ högre än 70 att siffran kommer att öka rejält.

Det är ju den officiellt bekräftade siffran. Polisen har inte full koll på hur det går med dem som vårdas på sjukhus.
Citera
2017-04-07, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Så ser Stockholm ut idag. Det dräller av ockupanter i oklart syfte nere på centrala stan oavsett tid på dygnet. Man ser ju också på övriga bilder att det är horder av babbar som står och stirrar och fäktar med mobilkamerorna.

Tillochmed så många att man undrar hur många som visste detta i förväg. Förtroende 0. Noll.
Citera
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
SVT har hittat ett viktigt vittne:
http://www.svt.se/nyheter/inrikes/vittnet-nasrin-det-kunde-ha-varit-jag

Det är Nasrin och det poängteras att hon är från Syrien. Hon är extra drabbad, det är hemskt.

Vi måste också komma ihåg att gärningsmannen sannolikt är traumatiserad av svenskarnas rasism mot honom. Det är viktigt att vi kommer ihåg detta, skulden ligger egentligen hos oss.

Hoppas att Löfven går ut tydligt och poängterar detta, och samtidigt poängterar hur viktigt det är att vi nu demonstrerar mot alla former av rädsla för muslimer. Vi måste komma ihåg att det är vårt fel.
Citera
Medlem
Hur i helvete lyckades GM fly från brottsplatsen?
Citera
Medlem
Reevess avatar
Vid övriga terrorattacker i Europa har gärningsmän gripits eller skjutits. Jag utgår från att det även blir utfallet i Sverige, men jag är skeptisk.
Citera
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRelaxerz12
Hur fan vet du att GM är arab?! Såg själv bilden och jävligt svårt att tyda etnicitet genom bilden din jävla efterblivna skogsmulle!

Till alla andra inavlade rasister som hoppar på muslimer. BACKA!

Vi vet absolut inget om attackens syfte. Kan vara en psykisk sjuk person.

Är du helt jävla blind eller? Hur svårt var det att se att det var nån från mellanöstern på bilden?

Det här handlar om ett terrordåd och naturligtvis handlar det om en islamist som har gjort det. Idag är dessutom fredag. Den dagen då de allra flesta islamistiska dåd inträffar.

Ni kan ju fortsätta att leva i förnekelse trots London, Nice, Berlin, Paris osv osv.. Jag skiter faktiskt i det! Patetiska jävla människor!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
Hoppas verkligen inga anhöriga till offren får se bilderna som cirkulerat på internet.. Fyfan hemska bilder önskar att ingen någonsin ska behöva se sin anhörig så

Vadå är de folk som fotat offren ???
Citera
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Hur i helvete lyckades gärningsmannen fly tänker jag? Måste ju ha varit massor med vittnen. Detta är ju absurt!

Vittnena lär ju springa när bilen kommer.
Citera
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JudgeDredd
Varför drar folk upp de tre rapporterade döda hela tiden?
Det är väl klart för alla med IQ högre än 70 att siffran kommer att öka rejält.

Varför är det självklart? Var du där och såg hur många som blev påkörda?
Citera
Medlem
downloaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Någon som vet mer om hur det gick till när lastbilen blev kapad?

Glömde chauffören nycklarna i den eller är med på detta så han lämnade över nycklarna till de som körde och sen anmälde den kapad?

Föraren gick ur för att lasta av, väl på baksidan av lastbilen ser han någon maskerad man gå in i lastbilen och starta dem. Han försöker stoppa mannen men blir påkörd. Klarade sig.

Intervju med spendrup ansvarig på radio P4.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Är det EN som polisen söker? Vad sa de om "skjutningarna"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in