2017-04-06, 07:52
Medlem
Elwys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Varför kan man inte bara skriva "sexual weirdos"? Måste man vara så långrandig?
Vilken målgrupp skulle identifiera sig med den termen, hade du tänkt dig? Du själv?
Citera
2017-04-06, 08:06
Medlem
Skrattar mig fan harmynt! Var nåt av det sjukaste jag sett.

Undrar vad de afghanska "flyktingbaaarnen" tänker när de får se detta?
Här kommer de till Sverige, hormonstinna, frustande som kåta tjurar redo att ta för sig av blonda svenska tjejer.

Istället får de en broschyr där en skäggig, gråhårig gammal gubbe ligger och suger kuk medan de blir pullade i röven av en stor rosa dildo, eller blir knullade av nåt pervo i rullstol!

Hahaha, fy fan!!
Citera
2017-04-06, 09:28
Medlem
FlashbackRasistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfysiker
Undrar hur många nyanlända som klarar av att ta till sig materialet som det är tänkt.
Besvikelsen lär vara stor. De hoppades på blonda brudar med stora tuttar. Och så möts de istället av human centipedes beståendes av överviktiga rosahåriga radikalfeminister med hår över hela kroppen.
Citera
2017-04-06, 09:44
Medlem
Ska svenska staten lära araber och afrikaner att knulla? Alt hur man BÖR knulla med allt och alla på den östra sidan av skandinaviska halvön. - Hela arabvärlden har ju en enorm befolkningsexplotion. År 1900 fanns det 8 miljoner Egyptier, idag är de nära 100 miljoner och om 10 år är de 200 miljoner. Detta bara i Egypten. År 1900 föddes det ett barn i Europa när det föddes en muslim. Idag föds det 20 ggr fler muslimer än Europeer. Vi kan ta Afghanistan. År 1900 fanns det 5 miljoner Afghaner.Precis som Sverige då. Idag finns det 30 miljoner Afghaner. - Tro mig de VET hur man knullar fram barn. Gärna 4-5 st med varje fru.

Arabvärlden behöver kondomfabriker och en enbarnspolitik precis som i Kina. - Europa kan inte bli en avsjälpningsplats för deras astronomiska befolkningsöverskott. Det är DERAS problem.

Vår eget ledarskap är nog världens mest korkade.
Citera
2017-04-06, 10:01
Medlem
sylvia.borins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belsebub
Skrattar mig fan harmynt! Var nåt av det sjukaste jag sett.

Undrar vad de afghanska "flyktingbaaarnen" tänker när de får se detta?
Här kommer de till Sverige, hormonstinna, frustande som kåta tjurar redo att ta för sig av blonda svenska tjejer.

Istället får de en broschyr där en skäggig, gråhårig gammal gubbe ligger och suger kuk medan de blir pullade i röven av en stor rosa dildo, eller blir knullade av nåt pervo i rullstol!

Hahaha, fy fan!!

Som jag redan skrivit, broschyren ska enbart delas ut till HBTQwertyuiopå...personer. Vanliga afghaner som kommit hit för att gifta sig med en blond 14-åring drabbas alltså inte.
Citera
2017-04-06, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thepaxelpaxel
Hamnar dessa nu som propaganda av exempelvis IS som kan säga "titta vad västvärlden gör med våra ungdomar".
Broschyren spelar terrorismen i händerna.
Du och jag betalar.
Citera
2017-04-06, 11:08
Medlem
GlennyGlimms avatar
Haha...

Nu har sodomiterna vaknat till och ser möjligheter i alla dessa män som kommer invällandes. Även deras försvarare, batikhäxorna, vill vara med på ett hörn när det vankas perversioner.
Slipper dom åka ner ända till mörkaste Afrika för att ligga med småpojkar.

Homosexuella rent allmänt verkar ju ha vanföreställningar om att majoriteten av befolkningen egentligen vill ha sex med personer av samma kön. Är ju bara den så kallade "heteronormen" som ställer till det.

Är det inte sånt här dom vill pådyvla barn i skolorna också?

Bring out the freaks!
Citera
2017-04-06, 11:43
Medlem
sylvia.borins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyGlimm
Haha...

Nu har sodomiterna vaknat till och ser möjligheter i alla dessa män som kommer invällandes. Även deras försvarare, batikhäxorna, vill vara med på ett hörn när det vankas perversioner.
Slipper dom åka ner ända till mörkaste Afrika för att ligga med småpojkar.

Homosexuella rent allmänt verkar ju ha vanföreställningar om att majoriteten av befolkningen egentligen vill ha sex med personer av samma kön. Är ju bara den så kallade "heteronormen" som ställer till det.

Är det inte sånt här dom vill pådyvla barn i skolorna också?

Bring out the freaks!

Det är organisationen RFSL som gett ut broschyren. RFSL och deras agenda är inte representativ för vad homosexuella i allmänhet tycker och vill.

Du skriver att homosexuella rent allmänt verkar ha vanföreställningar om att majoriteten av befolkningen vill ha sex med personer av samma kön. Skitprat, det tror de icke.
Citera
2017-04-06, 12:18
Medlem
Tro mig, snart kommer det reklam där dom förespråkar pedofili. De här är avskum av den värsta sorten, helt jävla sjukt att det får fortgå.
Citera
2017-04-06, 12:45
Medlem
Elwys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedalas
Tro mig, snart kommer det reklam där dom förespråkar pedofili. De här är avskum av den värsta sorten, helt jävla sjukt att det får fortgå.
Hur tycker du att man i stället borde ha utformat informationen till målgruppen?
Citera
2017-04-06, 12:47
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedalas

Sex med barn under 15 är olagligt. Sakerna som visas i broschyren är lagliga, även om teckningarna som sagt ser väldigt fåniga ut.
Citera
2017-04-06, 15:28
Medlem
Holdingbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MariaMary
Har fram tills nu missat RFSU:s "Sexualundervisning på lättare svenska".

Hade jag fått reda på broshyrens existens för några dagar sedan hade jag trott att det var ett aprilskämt...

http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Metod-Handledning/L%C3%A4ttare%20svenska/lektionsunderlag2015web.pdf

Citat:
Finns en "faktabild" med på en omskuren vagina.
"En omskuren vagina. Vaginan har sytts ihop så att det är ett litet hål kvar. Klitorisollon, förhud och inre och yttre blygdläppar kan ha tagits bort, men det är inte alltid så."
Fin folkupplysning...

Sveriges politiska elit vägrar att ta upp frågan om kvinnlig könsstympning. Det enda sättet att stoppa det är att fängsla föräldrarna. Det enda sättet att fånga dem är obligatorisk rutinmässig läkarundersökning av barn och spädbarn. Det är invasiva men skydda barn från denna barbariska praxis bör väga högre i konkurrensen motstridiga rättigheter.

De svenska RFSU och RFSL typer är för feg för att konfrontera muslimer. Vidare är en stympade kvinnan ett offer som sedan kan bli föremål för ändlösa terapi och ångest.

Citat:
"När Teah är kåt blir hennes penis större och står upp. Hon undrar om det är samma med vaginor.
Blir vaginor också större?
Vad händer med vaginan?"

HENNES penis, HON undrar. Gjorde hon en könskorrigering i sjuårsåldern eller vad menas?

Könsidentitet och fysisk verklighet är aldrig permanent i motsats för den progressiva sve

Vad den gamla somaliska gumma tar med rakbladet kan den svenska medicinska system reparera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in