2016-08-02, 13:35
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorcar
År det "52-åringen" som KVP/Expressen nämner, som du kallar för Möjlig Gärnings-Man, MGM?

KVP:
Vem är den här 52-åringen?
N*C*A* H*L*G*E*, Klågerup, MGM??? Ca 2 km till Pudesjön? Hmmm!!??

Ja det är denne N*clas som jag syftar på men det är väldigt vaga misstankar. Egentligen bara för att denne var på tapeten vid ett tidigare ärende där någon försvann och pga att han är ägare till bilen som har satts i samband med detta ärende.
Citera
2016-08-11, 15:34
Bannlyst
Noteras bör att Hassan Al-Zein leder den illegala vapenhandeln i Malmö från en lokal på Industrigatan 24 (Hassan äger fastigheten).
Han har troligen blåst en av sina kollegor vid namn Tare* och denne har i sin tur mördat honom för att ta över vapenhandeln och utpressningsverksamheten.
Citera
2016-08-14, 15:46
Medlem
Man har alltså varken hittat bilen eller Hassan Al-Zein?

Att en människa försvinner kan jag förstå (håller sig självmant borta eller ligger död och begraven någonstans), men att även bilen försvinner är ett större mysterium.
Citera
2016-08-14, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demiurg2
Noteras bör att Hassan Al-Zein leder den illegala vapenhandeln i Malmö från en lokal på Industrigatan 24 (Hassan äger fastigheten).
Han har troligen blåst en av sina kollegor vid namn Tare* och denne har i sin tur mördat honom för att ta över vapenhandeln och utpressningsverksamheten.

Hassan leder absolut inte någon illegal vapenhandel i Malmö. Han äger inte den fastigheten, det kan vara något du drömt om annars vill jag ha källor på ditt skitsnack. Tarek är inte hans kollega utan de är vänner sedan tidigare. Jag vill gärna veta vem som har lurat dig. Du verkar känna både Hassan och Tarek, har du manlighet nog att skriva vem du är i ett meddelande???????? Annars tycker jag helt ärligt att du kan dyka ner i toaletten och äta det du hittar (-:
Citera
2016-09-21, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av entahobbi
Hassan leder absolut inte någon illegal vapenhandel i Malmö. Han äger inte den fastigheten, det kan vara något du drömt om annars vill jag ha källor på ditt skitsnack. Tarek är inte hans kollega utan de är vänner sedan tidigare. Jag vill gärna veta vem som har lurat dig. Du verkar känna både Hassan och Tarek, har du manlighet nog att skriva vem du är i ett meddelande???????? Annars tycker jag helt ärligt att du kan dyka ner i toaletten och äta det du hittar (-:

Hassan har ju bedrivit "verksamhet" från bilverkstan på Celsius ihop med Sleiman och inte har de sålt lagliga varor iallafall. Han var även inblandad i en husis där man hittade en mängd olika vapen, granater, ammo och explosiva varor. Kom inte och inbilla oss att han är en oskyldig liten ängel som absoluuuut inte skulle kunna kränga vapen.

Citera
2016-11-01, 11:07
Medlem
Är inte släkten Zein stor och farlig? Hassan var deras ledare verkar det som för ingen rör på sig utan honom. Hur går det med letandet för ''världens farligaste släkt''?? hahah ni verkar inte komma någonstans.
Man kan säga som så här, Hassans släktingar ligger bakom hans kidnappning eftersom de ansåg att han var ett hot.? Om han hade varit kvar som störst i släkten så hade de aldrig kommit någonstans.

OM Zein hade velat ha tillbaka Hassan så hade de troligen gått till den misstänkte gärningsmannen samma dag, detta hände inte vilket får mig att tänka på en sak. Att släkten själva ville ha bort honom eftersom han ansågs vara för mäktig. Att Zein nu tar tag i det och ska leta för att hitta Hassan levande är troligen försent, 4 månader är mycket.

Nu har vi fått det bevisat. En gång för alla.. Zein är duktiga på att prata, skrika och hota andra men för fega för att göra saker Jag skulle säga att det är riktigt pinsamt om någon i familjen Zein någonsin gör ett bråk och hotar med sin släkt. För vad kan ni 1000+ personer från Zein i Malmö göra? Inte kan ni hämta tillbaka en stackars man som blivit kidnappad av ett fåtal svenskar, ni har alltid sett svenskar som hundbajs men kolla vad de kan göra med en stor och stark släkt som er. HAHHAHAHAHHHAHAHAH

Ni har skämt ut er själva. Lycka till med att få upp ett bra rykte om släkten igen.
Citera
2017-04-04, 15:58
Medlem
Sjubarnspappan försvann sommaren 2016 – och har inte hittats.

Men nu åtalas en 52-årig man för människorov och synnerligen grov misshandel.

En sjubarnspappa försvann från sitt hem vid Nobeltorget i Malmö den 22 juni 2016.

Polisen sökte intensivt efter mannen och draggade i Bökebergssjön utanför Svedala. Man fann en blå Volvo v70 som kunde kopplas till en 52-årig man. Det ska också var han som träffade mannen strax före försvinnandet.

Den synnerliga grova misshandeln baseras på att det fanns stora mängder blod i Volvon. Blodet tillhörde den 52-åriga sjubarnspappan.

52-åringen har varit misstänkt för ett liknande fall 2011. Då satt han häktad för människorov men släpptes i brist på bevis. Mannen som hade försvunnit då har inte återfunnits.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rawOR/52-aring-atalas-for-sjubarnspappas-forsvinnande
Senast redigerad av kamerat 2017-04-04 kl. 16:01.
Citera
2017-04-04, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamerat
Sjubarnspappan försvann sommaren 2016 – och har inte hittats.

Men nu åtalas en 52-årig man för människorov och synnerligen grov misshandel.

En sjubarnspappa försvann från sitt hem vid Nobeltorget i Malmö den 22 juni 2016.

Polisen sökte intensivt efter mannen och draggade i Bökebergssjön utanför Svedala. Man fann en blå Volvo v70 som kunde kopplas till en 52-årig man. Det ska också var han som träffade mannen strax före försvinnandet.

Den synnerliga grova misshandeln baseras på att det fanns stora mängder blod i Volvon. Blodet tillhörde den 52-åriga sjubarnspappan.

52-åringen har varit misstänkt för ett liknande fall 2011. Då satt han häktad för människorov men släpptes i brist på bevis. Mannen som hade försvunnit då har inte återfunnits.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rawOR/52-aring-atalas-for-sjubarnspappas-forsvinnande

Finns det någon tråd om den andra mannen som inte återfunnits som han varit misstänkt för människorov 2011? Mvh bastitest
Citera
2017-04-04, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M86A
Om det nu är den bilen han kör runt i så har Transportstyrelsen följande info:
JLW777, PB, VOLVO L + S70, MBLÅ, 1998, ITRAFIK 010710, STULEN, N*C*A* H*L*G*E*, KLÅGERUP
Senaste godkända besiktning utförd: 2014-12-18, men nästkommande besiktning senast: 2015-11-30 (vilket aldrig utförts)

Vapen i lägenheten och kör en stulen bil, känns inte som om han har helt rent mjöl i sin påse...

Citat:
Ursprungligen postat av Bastitest
Finns det någon tråd om den andra mannen som inte återfunnits som han varit misstänkt för människorov 2011? Mvh bastitest

Samma registreringsnummer förekommer här:

(FB) Malmö: Sharam Tamjidis mystiskt försvunnen
Citera
2017-04-04, 17:38
Medlem
Har någon fixat FUP?
Citera
2017-04-04, 19:16
Moderator
blomvattnares avatar
Försvunna personer --> Aktuella brott och kriminalfall
/Moderator
Citera
2017-04-04, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamerat
Samma registreringsnummer förekommer här:

(FB) Malmö: Sharam Tamjidis mystiskt försvunnen
Denna Nicklas har verkligen haft otur. Två människor försvinner, den ena efter den andra, och han blir misstänkt för människorov vid båda tillfällena. I det aktuella fallet hade han bara lånat sin bil till Hassan.🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in