2017-04-04, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen
Tror definitivt inte att 16 åringen bragds om livet av misstag.
Vad finns det som talar för din teori då?
Citera
2017-04-04, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Samma sak jag tidigare påpekat i tråden.
16-årignen sköts av misstag, då någon fått information 23-åringen befann sig vid busshållplatsen.
Vilket visade sig stämma då han fotat den dödligt skadade 16-åringen.

Att sedan det verkliga offret sedan blev skjutet, det är väl inte det minsta märkligt!

Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen
Tror definitivt inte att 16 åringen bragds om livet av misstag.

Jag har bara läst igenom tråden ganska noga, men bor själv långt från Malmö.
Så jag får väl tro dig, då du verkar bo i närheten!
Citera
2017-04-04, 01:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raezz
Vad finns det som talar för din teori då?

16 åringen skulle träna, han hade frågat mamman om han fick göra det. Ingen vet om han ens tränat, han hade bestämt träff med en kompis i en annan del av staden som säger dom skulle hänga. Kompisen väntade på honom och fick meddelande att han bragds till livet.
Min teori är att han bestämt något annat än träna, ingen vet var väskan är han hade med sig om han ens hade väska med.
Föräldrarna vill inte samarbeta med polisen.
Citera
2017-04-04, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Värdelös teori, går man till rosengård och ropar ahmed för att identifiera någon så lär minst 25 personer vända sig om, då ahmed, ali och mohammed är de vanligaste namnen där.
Och du tror de e raketforskare vi har att göra med?
Senast redigerad av sugballe 2017-04-04 kl. 02:08.
Citera
2017-04-04, 02:58
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Samma sak jag tidigare påpekat i tråden.
16-årignen sköts av misstag, då någon fått information 23-åringen befann sig vid busshållplatsen.
Vilket visade sig stämma då han fotat den dödligt skadade 16-åringen.

Att sedan det verkliga offret sedan blev skjutet, det är väl inte det minsta märkligt!
Varför skulle han hoppa av två hållplatser tidigare än där 23-åringen bor?
Citera
2017-04-04, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugballe
Och du tror de e raketforskare vi har att göra med?
Givetvis inte, men någorlunda mer noggrann hoppas jag man är när man är ute efter o mörda en specifik person. Dessutom varför ska man komma tillbaka 2 gånger och skjuta liket i ansiktet från nära håll på nytt? Råka skjuta fel en gång visst men att komma tillbaka och tömma magasin i ögat på killen är inte att råka.
Citera
2017-04-04, 03:53
Medlem
Citat:
Givetvis inte, men någorlunda mer noggrann hoppas jag man är när man är ute efter o mörda en specifik person. Dessutom varför ska man komma tillbaka 2 gånger och skjuta liket i ansiktet från nära håll på nytt? Råka skjuta fel en gång visst men att komma tillbaka och tömma magasin i ögat på killen är inte att råka.

När man tittar lite närmare på beteendenrna hos GM vittnen o.s.v., så verkar det ganska besynnerligt.
Det mesta ser ut som ögonblickets infall, helt utan någon planering.
Citera
2017-04-04, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Malmö är litet inte så konstigt som du försöker få det att låta.

Är det inte konstigt vänner mördar vänner! Kallar varandra bror osv nästa dag fyller dom sin bror med bly.
Citera
2017-04-04, 10:15
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Man kan ju se en symbolik i att han skjuts i ögat (om det nu är avsiktligt). Vad är det han har sett?
Citera
2017-04-04, 15:29
Medlem
En 17 åring gripen!

Nytt polistillslag: 17-åring gripen för mordet på Ramels väg - Sydsvenskan
https://www.sydsvenskan.se/2017-04-04/nytt-polistillslag-17-aring-gripen-for-mordet-pa-ramels-vag
Citera
2017-04-04, 15:33
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
En 17 åring gripen!

Nytt polistillslag: 17-åring gripen för mordet på Ramels väg - Sydsvenskan
https://www.sydsvenskan.se/2017-04-04/nytt-polistillslag-17-aring-gripen-for-mordet-pa-ramels-vag

Det känns som att poliserna har blivit lite effektivare nu i Malmö.Jag tror att de har en bra koll på ligisterna nu.Men nu börjar ju den svåraste biten att få dessa åtalade, med alla bevis och så.
Citera
2017-04-04, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Det känns som att poliserna har blivit lite effektivare nu i Malmö.Jag tror att de har en bra koll på ligisterna nu.Men nu börjar ju den svåraste biten att få dessa åtalade, med alla bevis och så.

Uppgifter framkom i helgen bla kanske en sånglärka😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in